Μάθαμε μερικά μυστικά του νέου Lexus RX

Το ολοκαίνουργιο SUV έχει αρκετά μυστικά που οφείλεις να μάθεις αν σκέφτεσαι να παραδοθείς στην premium γοητεία του.
Μάθαμε μερικά μυστικά του νέου Lexus RX

Η Lexus, δημιουργεί ξεχωριστά αυτοκίνητα τα οποία συνδυάζουν τις αρετές της ιαπωνικής σχολής οδήγησης με την τελευταία λέξη της υβριδικής τεχνολογίας. Είναι η μάρκα που λάνσαρε το πρώτο υβριδικό SUV και από τότε διαθέτει την πιο πλήρη γκάμα οικολογικών αυτοκινήτων. Δρέπει τους καρπούς της προσπάθειας της στη παγκόσμια αγορά και στη λίστα των επιτυχιών της είναι και η πρωτοφανής εμπορική επιτυχία της στην αγορά των ΗΠΑ.

Μάθαμε μερικά μυστικά της νέας, 5ης γενιάς του Lexus RX – το αυτοκίνητο που πρωτοστάτησε στην παγκόσμια αγορά πολυτελών SUV- και τα μοιραζόμαστε μαζί σας.

Το ολοκαίνουργιο SUV με την εντυπωσιακή σχεδίαση ουσιαστικά είναι ένα τεχνολογικό εργαστήριο σε τέσσερις τροχούς με την γνωστή εξαιρετική ποιότητα της πολυτελούς μάρκας.

Διάταξη χώρων SUV

Η διάταξη εσωτερικού είναι αυτή ενός πραγματικού SUV, προσφέροντας την απαραίτητη πρακτικότητα, άνεση και ευελιξία. Τα βασικά πλεονεκτήματα πηγάζουν από την πλατφόρμα GA-K, όπως το χαμηλότερο κέντρο βάρους (-15 χιλ.), το αυξημένο μεταξόνιο (2.850 χιλ. - +60 χιλ.) και τα φαρδύτερα μετατρόχια (εμπρός +15 χιλ., πίσω +50 χιλ.), τα οποία επιτυγχάνονται με συνολικό μήκος ίδιο με του τρέχοντος RX (4.890 χιλ.).

Το οπτικό πεδίο του οδηγού διευρύνεται ώστε να παρέχει κορυφαία ορατότητα για πιο ασφαλή και άνετη οδήγηση. Σε αυτό βοηθά ένας νέος εργονομικός σχεδιασμός για την περιοχή γύρω από τις εμπρός κολόνες, που προσφέρει καλύτερη οπτική γωνία στις στροφές. Η ακριβής ανίχνευση της ιδανικής γραμμής διευκολύνεται επίσης με το ανέβασμα του εμπρός άκρου του καπό, ώστε να μπορεί ο οδηγός να αντιλαμβάνεται καλύτερα τις γωνίες του οχήματος, σε συνδυασμό με τη βελτιστοποίηση του κεντρικού εξογκώματος του καπό. Ομοίως, οι πιο λεπτές πίσω κολόνες προσφέρουν καλύτερη προς τα πίσω ορατότητα για τον οδηγό, για παράδειγμα όταν εισέρχεται σε έναν αυτοκινητόδρομο.

Η σχεδίαση προσφέρει περισσότερο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών και καλύτερη θέα στο πλάι και μπροστά, με τη συμβολή της χαμηλότερης μεσαίας γραμμής του SUV και του ευρύτερου οπτικού πεδίου προς τα εμπρός. Η πρόσβαση είναι ευκολότερη χάρη στο χαμηλότερο hip-point και την ηλεκτρική ρύθμιση εύκολης πρόσβασης.

Η χωρητικότητα του πίσω χώρου αποσκευών είναι αντίστοιχη με του τρέχοντος RX, παρά το ότι το νέο μοντέλο έχει μικρότερο πίσω πρόβολο. Αυτό οφείλεται σε έξυπνες σχεδιαστικές λύσεις, όπως η πιο λεπτή πίσω πόρτα και το χαμηλότερο ύψος φόρτωσης. Η χωρητικότητα VDA είναι 612 λίτρα με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους, πάνω από το δάπεδο. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να μεταφέρει κανείς μέχρι τέσσερις τσάντες του γκολφ 9.5 ιντσών ή δύο βαλίτσες 77 λίτρων και δύο 63 λίτρων. Κάτω από το δάπεδο, υπάρχει επιπλέον χώρος για εργαλεία και μικρότερα αντικείμενα ενώ προαιρετικές μπάρες οροφής προορίζονται για τη μεταφορά εξοπλισμού όπως μπαγκαζιέρες οροφής και βάσεις ποδηλάτων. Οι μπάρες οροφής είναι συμβατές για χρήση με την προαιρετική, πανοραμική οροφή.



Επενδύσεις και ταπετσαρίες

Το νέο RX είναι το πρώτο μοντέλο της Lexus που προσφέρεται με vegan δερμάτινη επένδυση, η οποία δεν χρησιμοποιεί καθόλου ζωικά προϊόντα, στα καθίσματα, στο τιμόνι και στον επιλογέα ταχυτήτων των εκδόσεων Dynamic.

Για την έκδοση Luxury διατίθενται απαλές δερμάτινες επενδύσεις στο νέο χρώμα Dark Sepia, καθώς και στα Ammonite Sand και Hazel, με μαύρα ένθετα. Οι ίδιοι χρωματισμοί διατίθενται για τις δερμάτινες επενδύσεις από ημιανιλίνη των εκδόσεων Rapture με λεπτομέρειες από ξύλο σε Ash Sumi Black και τη νέα επιλογή Dark Bamboo.

Οι επενδύσεις θυρών και οι ώμοι των καθισμάτων έχουν ένα νέο ανάγλυφο μοτίβο σχήματος L που δημιουργεί ένα εφέ σκιάς, εμπνευσμένο από την παραδοσιακή Ιαπωνική αισθητική Kageri (dark shadow).

Δυναμική Τετραδιεύθυνση

Το RX 500h F SPORT Performance χρησιμοποιεί ένα σύστημα Dynamic Rear Steering (DRS) που υπολογίζει αυτόματα τη βέλτιστη γωνία διεύθυνσης για τους πίσω τροχούς σύμφωνα με την ταχύτητα και την κατεύθυνση του οχήματος.

Η μέγιστη γωνία στροφής των πίσω τροχών έχει αυξηθεί σε τέσσερις μοίρες. Αυτό βελτιώνει την ευελιξία στις χαμηλές ταχύτητες και βοηθά στη διατήρηση της ευστάθειας στις υψηλές.

Στις χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες, οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα από τους εμπρόσθιους ενώ στις υψηλές ταχύτητες στρίβουν προς την ίδια κατεύθυνση. Η γωνία DRS ελέγχεται επίσης με βέλτιστο στο πλαίσιο της λειτουργίας Vehicle Dynamics Integrated Management (VDIM).



Trail Mode

Το Trail Mode προσφέρεται με το Lexus RX για πρώτη φορά, ενσωματώνοντας τον έλεγχο του συστήματος τετρακίνησης, πέδησης και ισχύος για να αποτρέψει την ολίσθηση των τροχών κατά την οδήγηση σε ολισθηρούς ή ανώμαλους δρόμους. Αυτό επιτρέπει τη χρήση της μέγιστης δύναμης κίνησης, ακόμα και κατά την οδήγηση σε ανώμαλα οδοστρώματα.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v