Νέο Kia Niro: Το οδήγησα αλλά δεν μπορώ να μιλήσω…

Το νέο Niro ξεχωρίζει για το high-tech εσωτερικό του και την εντυπωσιακή γκάμα κινητήρων.
Νέο Kia Niro: Το οδήγησα αλλά δεν μπορώ να μιλήσω…

Αποστολή στην Φρανκφούρτη

Ταξιδέψαμε στη Φρανκφούρτη, από το αεροδρόμιο μας μετέφεραν στο κέντρο Τύπου της Kia, δεν πήραμε ανάσα και οδηγήσαμε την ίδια ημέρα το νέο Kia Niro, μέχρι να κλείσουν τα μάτια μας από την κούραση.

Δοκιμάσαμε και τις τρεις εκδόσεις του μοντέλου που αναβαθμίζει τα στάνταρ στη κατηγορία των C SUV και δίνει νέα ώθηση στη υπόθεση της ηλεκτροκίνησης, καθώς παράγεται και σε αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή με μεγάλη αυτονομία. Αλλά, δεν μπορούμε να σας πούμε ούτε να γράψουμε τις οδηγικές μας εμπειρίες γιατί η Kia επέβαλε εμπάργκο το οποίο και σεβόμαστε απολύτως.

Όμως στις 11 Ιουλίου, θα τα μάθετε όλα από πρώτο χέρι και θα εξαντλήσουμε το θέμα γιατί μας άρεσε το νέο μοντέλο και επιπλέον γιατί η Kia είναι η πιο ανερχομένη μάρκα αυτή την στιγμή στη παγκόσμια αγορά. Μην ρωτάτε τι γίνεται στην Ελλάδα. Σαρώνει…

Το crossover Niro της Kia έχει επανασχεδιαστεί εξ ολοκλήρου από την αρχή για να ανταποκρίνεται στις περίπλοκες και ποικίλες ανάγκες των σημερινών οικολογικών χρηστών αυτοκινήτων. Τρία υπερσύγχρονα ηλεκτροκίνητα συστήματα μετάδοσης κίνησης, βιώσιμα υλικά εσωτερικού και εξαιρετικές επιδόσεις ασφάλειας συνδυάζονται για να εξασφαλίσουν ότι η ολοκαίνουργια έκδοση ξεπερνά τις προσδοκίες των πελατών. Το νέο Niro είναι ένα εγγενές μοντέλο στην αναπτυσσόμενη φιλική προς το περιβάλλον σειρά της Kia, η οποία θα περιλαμβάνει 14 μοντέλα BEV έως το 2027.



Μετάβαση στη βιώσιμη κινητικότητα

Το ολοκαίνουργιο Niro εξομαλύνει τη μετάβαση στη βιώσιμη κινητικότητα μέσω μιας επιλογής κινητήρων χαμηλών και μηδενικών εκπομπών: υβριδικό ηλεκτρικό (HEV), υβριδικό plug-in (PHEV) και ηλεκτρικό μπαταρίας (BEV). Τα μοντέλα HEV και PHEV διαθέτουν τον αποδοτικό βενζινοκινητήρα Smartstream 1,6 λίτρων GDI της Kia. Το ηλεκτρικό Niro με μπαταρία παρέχει περιβαλλοντικά και πρακτικά οφέλη με αυτονομία 463 χλμ. (WLTP) μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.

Με μήκος 4.420 χιλ., πλάτος 1.825 χιλ. και ύψος έως 1.570 χιλ., ο καθαρός επανασχεδιασμός του νέου Niro διαμορφώνεται στην πλατφόρμα «K» τρίτης γενιάς της Kia. Το μεταξόνιο 2.720 χιλ. και οι βελτιωμένες σχεδιαστικές αναλογίες στο εσωτερικό της καμπίνας ανταμείβουν τους επιβάτες με κορυφαίο στην κατηγορία εσωτερικό χώρο και χωρητικότητα αποθήκευσης.

Υλικά κορυφαίας ποιότητας

Τα ανακυκλωμένα υλικά κορυφαίας ποιότητας κοσμούν την καμπίνα, για να αυξήσουν τον εσωτερικό χώρο και να υπογραμμίσουν τα βιώσιμα διαπιστευτήρια του Niro. Τα χειριστήρια ταμπλό και οδηγού εξασφαλίζουν μια διαισθητική εμπειρία χρήστη χωρίς περισπασμούς. Ένα σύστημα head-up display (HUD) ενισχύει την ασφάλεια και την άνεση εν κινήσει, ενώ μια σουίτα νέων συστημάτων ασφαλείας φέρνει τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στην προστασία σε αυτό το φιλικό προς την οικογένεια crossover.

Το Niro δεύτερης γενιάς επωφελείται από ένα πλήρες συμπλήρωμα των προηγμένων συστημάτων υποστήριξης οδηγού (ADAS) της Kia DriveWise, τα οποία λειτουργούν για την αποφυγή πιθανών κινδύνων στο δρόμο και την ηρεμία σε όλους. Το Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) προειδοποιεί και σταματά το όχημα για πιθανά συμβάντα με άλλους χρήστες του δρόμου ή πεζούς, ενώ οι λειτουργίες Junction Turning και Junction Crossing παρέχουν ένα πρόσθετο επίπεδο ασφάλειας κατά τη διαπραγμάτευση στροφών και ακόμη και σταματά το όχημα όταν υπάρχει διασταυρούμενη κυκλοφορία από αριστερά ή δεξιά. Αυτά είναι δύο από τα πολλά συστήματα ασφαλείας που περιλαμβάνονται στην τεχνολογία DriveWise της Kia που συνδυάζονται για να βελτιώσουν την εμπιστοσύνη και την άνεση πίσω από το τιμόνι.


Δομή διέλευσης πολλαπλών φορτίων

Το νέο Niro έχει κατασκευαστεί γύρω από την προσαρμοσμένη πλατφόρμα K τρίτης γενιάς για να καλύψει κάθε ένα από τα τρία κινητήρια σύνολα. Αυτή η τελευταία αρχιτεκτονική εφαρμόζει μια δομή διέλευσης πολλαπλών φορτίων για βέλτιστη απόδοση πρόσκρουσης στο μπροστινό μέρος, διευκολύνει τις βελτιώσεις στη βασική ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης, βελτιώνει τις σχεδιαστικές αναλογίες και τον εσωτερικό χώρο.

Η αρχιτεκτονική K επιτρέπει διάφορες επιλογές τοποθέτησης μπαταρίας ανάλογα με το σύστημα μετάδοσης κίνησης. Υποδαπέδια στήριξη πίσω καθίσματος για HEV και PHEV και κεντρική υποδαπέδια στήριξη για την έκδοση BEV.

Αύξηση στη στρεπτική ακαμψία

Άλλες μηχανολογικές εξελίξεις περιλαμβάνουν μια ελαφρά αύξηση στη στρεπτική ακαμψία, παρέχοντας βελτιώσεις στην οδήγηση, το χειρισμό και τη συμπεριφορά του τιμονιού. Μια σημαντική αύξηση 22% στην αναλογία του χάλυβα θερμής σφράγισης υψηλής αντοχής σε εφελκυσμό συμβάλλει στη βελτίωση της απόδοσης και της ασφάλειας. Επιπλέον, ενώ το σώμα σε λευκό βάρος μειώθηκε κατά 6% ή 20,3 κιλά, η στρεπτική ακαμψία αυξήθηκε κατά 1% μέσω της Βελτιστοποίησης Δομής και Υλικού.

Ασφάλεια

Η προηγμένη σουίτα έξυπνων προηγμένων συστημάτων υποστήριξης οδηγού DriveWise (ADAS) της Kia διασφαλίζει ότι το ολοκαίνουργιο Niro παρέχει τα πιο προηγμένα τεχνολογικά συστήματα προστασίας της Kia για να προσφέρει την απόλυτη ηρεμία στους επιβάτες του φιλικού προς την οικογένεια crossover.

Το Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) θα παρέχει μια ηχητική και οπτική προειδοποίηση (ή ακόμα και φρένο) στον οδηγό εάν το σύστημα εντοπίσει πιθανή σύγκρουση με άλλους χρήστες του δρόμου ή πεζούς. Κατά την πλοήγηση σε διασταυρώσεις, η χρήση του φλας του Niro θα ενεργοποιήσει τη λειτουργία Junction Turning και στο Niro EV μια λειτουργία Junction Crossing βοηθά επίσης τον οδηγό. Το σύστημα θα προειδοποιήσει εάν υπάρχει πιθανότητα σύγκρουσης με άλλο όχημα είτε από αντίθετη είτε από παράπλευρη κυκλοφορία. Εάν το σύστημα έχει εκδώσει μια προειδοποίηση, αλλά ο οδηγός δεν κάνει καμία ενέργεια, θα πατήσει αυτόματα τα φρένα για να αποτρέψει μια πρόσκρουση.

Η κάμερα μπροστινής όψης του Niro και το ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης λειτουργούν σε συνδυασμό για την εμφάνιση του τρέχοντος ορίου ταχύτητας. Το σύστημα Intelligent Speed ​​Limit Assist (ISLA) θα εμφανίσει την τρέχουσα ταχύτητα και θα εκδώσει μια οπτική προειδοποίηση εάν το όχημα υπερβαίνει το όριο ταχύτητας. Επίσης, η προστασία των επιβατών στους δρόμους ενισχύεται και από αλλά χαρακτηριστικά του ADAS, όπως το Lane Keeping Assist (LKA), Lane Following Assist (LFA), Highway Driving Assist (HDA), Driver Attention Warning (DAW), High Beam Assist (HBA), Navigation -Βασισμένο Smart Cruise Control-Curve (NSCC-C), Blind-Spot Collision-Avoidance Assist (BCA), Rear View Monitor (RVM) και Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist (RCCA).

Το ADAS προσφέρει μια χείρα βοηθείας με τη στάθμευση και την έξοδο από το όχημα επίσης. Το Remote Smart Parking Assist (RSPA) είναι μια λειτουργία που επιτρέπει στο όχημα να σταθμεύει αυτόνομα κινούμενο σε ευθείες γραμμές εμπρός-πίσω χρησιμοποιώντας κάμερες surround-view και αισθητήρες υπερήχων. Όταν εκτελείτε στάθμευση ελεγχόμενη από τον οδηγό, τα συστήματα υποβοήθησης αποφυγής σύγκρουσης με αντίστροφη στάθμευση (PCA-R) και μπροστινής/πίσω προειδοποίησης απόστασης στάθμευσης (PDW-F/R) βοηθούν στους ελιγμούς στα πιο στενά σημεία. Μόλις παρκάρετε, το Safe Exit Assist (SEA) παρέχει μια προειδοποίηση όταν ένα όχημα πλησιάζει από την πίσω πλευρά κατά την έξοδο από το όχημα, με την ηλεκτρονική κλειδαριά για παιδιά να εμποδίζει τους επιβάτες των πίσω καθισμάτων να ανοίξουν την πίσω πόρτα.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v