Volkswagen ID.4 Pro 4MOTION: Αυτονομία έως 517 χλμ.

Η φίρμα λανσάρει μια ακόμα τετρακίνητη έκδοση για το ηλεκτρικό της ID.4 με ισχύ 265 άλογα.
Volkswagen ID.4 Pro 4MOTION: Αυτονομία έως 517 χλμ.
Η Volkswagen προσθέτει μία ακόμα τετρακίνητη έκδοση στην γκάμα του πλήρως ηλεκτρικού ID.4, το νέο ID.4 Pro 4MOTION. Η έκδοση αυτή βασίζεται στο ID.4 Pro Performance και διαθέτει μία συνδυαστική ισχύ 265 ίππων προσφέροντας παράλληλα περισσότερη πρόσφυση σε βρεγμένα οδοστρώματα, αλλά και σε ειδικές συνθήκες όπως χιόνι ή σαθρές επιφάνειες. Μέχρι τώρα μόνο η κορυφαία σπορ έκδοση ID.4 GTX 4MOTION ήταν διαθέσιμη με τετρακίνητη μετάδοση.

Χάρη στην ύπαρξη ενός δεύτερου ηλεκτρικού μοτέρ στον εμπρός άξονα, η νέα και πιο ισχυρή εκδοχή της έκδοσης Pro, αποκτά τη δυνατότητα να μεταφέρει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.

Βελτιωμένη πρόσφυση

Η ύπαρξη τετρακίνησης βελτιώνει την πρόσφυση και έτσι αναβαθμίζει συνολικά τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Το νέο μοντέλο με τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ και την τετρακίνηση έχει αποκτήσει μεγαλύτερες δυνατότητες έλξης, αποτελώντας έτσι έναν αξιόπιστο σύντροφο για όσους θέλουν να σύρουν ένα μικρότερο μέσο ή ένα σκάφος. Χάρη στην ύπαρξη της τετρακίνησης, το μέγιστο φορτίο έλξης είναι ανεβασμένο κατά 200 κιλά, φθάνοντας πλέον στα 1.400 κιλά για κλίση 8% (με φρένα), συγκρινόμενο με την κλασική έκδοση Pro Performance.

Δυο μοτέρ και τετρακίνηση

Τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ έχουν συνδυασμένη ισχύ 265 ίππων και μπορούν να επιταχύνουν το όχημα από 0 έως τα 100 χλμ./ώρα σε 6,9 ΄΄. Η βασική κινητήρια μονάδα είναι ένας σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη, ο οποίος βρίσκεται σε συνεχή εμπλοκή με τον πίσω άξονα. Η ισχύς που παράγει φθάνει τα 150 kW. Είναι τοποθετημένος σε παράλληλη διάταξη με έναν παλμικό μετασχηματιστή και ένα κιβώτιο μονής σχέσης. Τα πλεονεκτήματα ενός σύγχρονου ηλεκτροκινητήρα είναι η δυνατότητα παροχής μεγάλης ισχύος από μικρό μέγεθος, η υψηλή απόδοση και η σταθερή παροχή ισχύος μέσα από ένα μεγάλο εύρος στροφών λειτουργίας. Στον εμπρός άξονα υπάρχει ένας ασύγχρονος ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος εφοδιάζεται και αυτός με παλμικό μετασχηματιστή. Το μοτέρ αυτό αποδίδει 80 kW. Τα ασύγχρονα ηλεκτρικά μοτέρ χαρακτηρίζονται από τους μικρούς χρόνους απόδοσης της ισχύος και τις χαμηλές απώλειες. Είναι έτσι ιδανικά για τον ρόλο μίας πρόσθετης ενισχυτικής μονάδας, η οποία μπορεί να ενεργοποιείται προσωρινά.

Φόρτιση σε 36 λεπτά

Εφοδιάζεται με μία μπαταρία των 77 kWh (καθαρό) και έχει αυτονομία που φθάνει τα 517 χλμ. (με βάση το πρότυπο WLTP). H τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα όπως και στο ID.4 GTX 4MOTION. Όπως και στα άλλα μοντέλα της οικογένειας ID.4, η μέγιστη δυνατότητα φόρτισης είναι τα 135 kW. Σε έναν φορτιστή, η υψηλής τάσης μπαταρία μπορεί να φθάσει από το 5% έως το 80% της ενεργειακής της χωρητικότητας σε 36 λεπτά, αποκτώντας σε αυτή την περίπτωση αυτονομία για επιπλέον 337 χλμ. (με βάση το πρότυπο WLTP).

Καινοτομική πλατφόρμα

Το μήκους 4,58 μέτρων ID.4 χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Modular Electric Drive Matrix (ΜΕΒ) της Volkswagen. Οι διαθέσιμοι χώροι στο εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι αντίστοιχοι με ενός συμβατικού SUV της αμέσως μεγαλύτερης κατηγορίας, χάρη στην κορυφαία εκμετάλλευση που παρέχει η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική του πλαισίου. Ανάλογα με την τοποθέτηση των πίσω καθισμάτων ο χώρος των αποσκευών κυμαίνεται από τα 543 έως τα 1.575 λίτρα. Είναι διαθέσιμες επίσης όλες οι τελευταίας γενιάς τεχνολογίες για την υποβοήθηση του οδηγού, είτε ως στάνταρ είτε ως προαιρετικός εξοπλισμός.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v