Προσιτό αμιγώς ηλεκτρικό μίνι όχημα

Το Sakura EV είναι το νέο μίνι όχημα της Nissan, και ανεβάζει τον πήχη στην κατηγορία του.
Προσιτό αμιγώς ηλεκτρικό μίνι όχημα

Η Nissan παρουσίασε το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό μίνι όχημα Sakura στην Ιαπωνία, με τις πωλήσεις του να έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν στην αγορά, αυτό το καλοκαίρι.

Με το όνομά του να συμβολίζει το εμβληματικό ιαπωνικό άνθος κερασιάς, το Sakura θα διατεθεί σε μια προσιτή τιμή, διευρύνοντας τις επιλογές για τους υποψήφιους αγοραστές ηλεκτρικών οχημάτων.

Το Sakura EV ανεβάζει ψηλά τον πήχη στην κατηγορία των μίνι οχημάτων. Ο ευέλικτος χειρισμός του και η ακτίνα στροφής των 4,8 μ., επιτρέπει στον οδηγό του να εκτελεί γρήγορους ελιγμούς με ευκολία. Παρά το μέγεθός του, διαθέτει ευρύχωρο εσωτερικό και μεγάλη αυτονομία, καθιστώντας το ιδανικό για καθημερινές μετακινήσεις, στην εργασία  και τα ψώνια. Διαθέτει επίσης το ProPILOT Park, ένα αυτοματοποιημένο σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει το παρκάρισμα και να κάνει την οδήγηση πιο ευχάριστη.

Επιδόσεις με ήπιο χαρακτήρα

Διαθέτει τη στιγμιαία ισχύ και την ησυχία που χαρακτηρίζει τα EVs. Εξοπλισμένο με προηγμένη τεχνολογία ελέγχου και κινητήρα που παράγει 47 kW και 195 Nm ροπής, η γρήγορη και σταθερή επιτάχυνση κάνει την οδήγηση στους  αυτοκινητόδρομους αβίαστη. Εν τω μεταξύ, η τεχνολογία που καλλιέργησε η μαρκα μέσω της ανάπτυξης του Leaf για περισσότερο από μια δεκαετία, επέτρεψε στο Sakura να έχει το υψηλότερο επίπεδο απομόνωσης θορύβου στην καμπίνα, στην κατηγορία των mini οχημάτων.

Τρεις λειτουργίες οδήγησης (Eco, Standard και Sport), παρέχουν βέλτιστες επιδόσεις για διαφορετικές καταστάσεις. Χρησιμοποιώντας το e-Pedal Step, ο οδηγός μπορεί να επιβραδύνει ομαλά και σταθερά αφήνοντας  το πεντάλ του γκαζιού,  μια κίνηση  που φορτίζει παράλληλα  την μπαταρία μέσω της αναγεννητικής πέδησης . Η ταχύτητα μπορεί να ρυθμιστεί χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ του γκαζιού. Αυτό κάνει την οδήγηση πιο απολαυστική στους δρόμους της πόλης, όπου απαιτείται επαναλαμβανόμενη επιτάχυνση και επιβράδυνση, αλλά και σε χιονισμένους δρόμους που απαιτούν ομαλή επιβράδυνση.



Επιπλέον, το χαμηλό κέντρο βάρους ενισχύει τη σταθερότητα και προσφέρει υψηλή οδηγική άνεση, σε ανώμαλες επιφάνειες του οδοστρώματος .

Ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο

Είναι εξοπλισμένο με μια υπερσύγχρονη μπαταρία ιόντων λιθίου που έχει αδιαμφισβήτητο ιστορικό επιδόσεων και αξιοπιστίας στο Leaf. Χάρη στην ειδική μέθοδο χωροθέτησης των κυψελών της, η μπαταρία είναι συμπαγής, επιτρέποντας στο Sakura να έχει ένα ευρύχωρο εσωτερικό. Επιπλέον, προσφέρει αυτονομία έως και 180 χλμ.(με βάση τον κύκλο WLTC της Ιαπωνίας), καθιστώντας το ιδανικό για καθημερινή χρήση. Η μπαταρία μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί ως φορητή πηγή τροφοδοσίας σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης και να παρέχει ηλεκτρική ενέργεια για μια μέρα σε ένα σπίτι.



Προηγμένα συστήματα οδήγησης

Εκτός από το σύστημα υποβοήθησης οδηγού ProPILOT, είναι εξοπλισμένο με το σύστημα ProPILOT Park, αποτελώντας μια πρωτιά για  μίνι όχημα. Το ProPILOT Park ελέγχει αυτόματα το τιμόνι, την επιτάχυνση, το φρενάρισμα, την αλλαγή ταχυτήτων και το χειρόφρενο κατά τη στάθμευση. Αυτές οι προηγμένες τεχνολογίες βελτιώνουν την οδηγική ευκολία και την απόλαυση, τόσο στους δρόμους της πόλης και τους χώρους στάθμευσης , όσο και στους αυτοκινητόδρομους.

Το Sakura, που έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία αυτό το καλοκαίρι, κοστίζει περίπου 13.200 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του φόρου κατανάλωσης και της επιδότησης οχημάτων καθαρής ενέργειας).

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v