Αγρίεψε το λιοντάρι

Το Peugeot 9X8 θα κάνει το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής FIA στη Monza τον Ιούλιο.
Αγρίεψε το λιοντάρι

H Team Peugeot Total Energies αποκάλυψε τον συναρπαστικό νέο ανταγωνιστή αγώνων αντοχής στο Portimão, στη νότια Πορτογαλία. Το πρωτοποριακό τετρακίνητο, υβριδικό Hypercar είναι έτοιμο να κάνει το ανταγωνιστικό του ντεμπούτο τον Ιούλιο στον 4ο Γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής FIA 2022 (FIA WEC) στη Μόντσα της Ιταλίας.

Σχεδιαστική φιλοσοφία

Μια νέα εποχή θα ξεκινήσει για την Peugeot στον κόσμο των αγώνων αντοχής, όταν ταξιδέψει στην Ιταλία για τις 6 Ώρες της Μόντσα (6 Hours of Monza) στις 10 Ιουλίου. Ακολουθώντας τo «ίχνος» των προκατόχων 905 και 908 που κατέκτησαν το Le Mans, η τελευταία δημιουργία του Γάλλου κατασκευαστή – το 9X8 – θα φέρει μια άνευ προηγουμένου σχεδιαστική φιλοσοφία στο δίκτυο των συμμετεχόντων στον θεσμό FIA WEC.

Αυτό το πρωτοποριακό Hypercar, το οποίο τραβάει αμέσως τα βλέμματα λόγω της απουσίας πίσω πτερυγίου, συμμορφώνεται με τους κανονισμούς που διέπουν την κατηγορία Le Mans Hypercar (LMH) της ACO και της FIA, η οποία είναι πιο προσιτή από την κορυφαία κατηγορία LMP1, αλλά εξίσου ανταγωνιστική.



Μπαταρία υψηλής τάσης 900 volt

Το 9X8 είναι ένα τετρακίνητο αγωνιστικό πρωτότυπο με κινητήρα που αναπτύχθηκε υπό τον έλεγχο των ειδικών της Peugeot Sport. Οι πίσω τροχοί του κινούνται από έναν κινητήρα 2,6 λίτρων, bi-turbo, 520 kW, V6 εσωτερικής καύσης (ICE), ενώ ένας κατά παραγγελία ηλεκτροκινητήρας υψηλών επιδόσεων 200 kW κινεί τους μπροστινούς τροχούς. Όπως και ο κινητήρας, ο μετατροπέας με βάση το καρβίδιο του πυριτίου αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Marelli. Η μπαταρία υψηλής τάσης, 900 volt του αυτοκινήτου αναπτύχθηκε από κοινού με την Total Energies/Saft και η Michelin παρέχει τα ελαστικά σε συμμόρφωση με τους κανονισμούς της κατηγορίας Hypercar.

Το 9X8 διαθέτει αθλητική μορφή και έχει μήκος 4.995 μέτρα, πλάτος 2 μέτρα και ύψος 1.145 μέτρα. Ζυγίζει μόλις 1.030 κιλά και το ρεζερβουάρ του χωράει έως και 90 λίτρα 100% ανανεώσιμων καυσίμων Excellium Racing 100 της TotalEnergies.

Η συνεργασία μεταξύ της ομάδας Design της Peugeot με επικεφαλής τον Matthias Hossann και της ομάδας Sport υπό τον Olivier Jansonnie οδήγησε σε ένα τολμηρό, κομψό αυτοκίνητο που πραγματικά σπάει κάθε καλούπι. Κατά την παρουσίαση του αυτοκινήτου όπου αποκαλύφθηκε το πρωτότυπο 9X8 τον Ιούλιο του 2021, πολλοί υπέθεσαν ότι η έλλειψη πίσω φτερού θα αποδεικνυόταν αδύνατη στην πραγματικότητα. Ωστόσο, η ερμηνεία των κανονισμών LMH της ACO/FIA ενέπνευσε το τμήμα με επικεφαλής τον τεχνικό διευθυντή της Peugeot Sport, Olivier Jansonnie, να συνεχίσει σε αυτό το μονοπάτι. Οι δοκιμές εντός πίστας που έχουν πραγματοποιηθεί από τον Δεκέμβριο σε πίστες με σαφώς διαφορετικά χαρακτηριστικά (Portimão/Πορτογαλία, Le Castellet/Γαλλία, MotorLand Aragón/Ισπανία, Barcelona/Ισπανία και Magny-Cours/Γαλλία) επιβεβαίωσαν αυτήν την ανατρεπτική ιδέα, και το αγωνιστικό αυτοκίνητο που αποκαλύφθηκε στο Portimão πριν από την τελευταία του δοκιμή συμμορφώνεται πλήρως με το όραμα που ενσαρκώνει το αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε το 2021.

Το 9X8 έχει διανύσει περισσότερα από 10.000 χιλιόμετρα κατά τη διάρκεια δοκιμών 25 ημερών. Παράλληλα, η πιστοποίηση του αυτοκινήτου χορηγήθηκε σε συνδυασμό με τη FIA, ενώ η ομάδα με επικεφαλής τον διευθυντή του Peugeot Sport Powertrain François Coudrain εστίασε στην ανάπτυξη του συστήματος μετάδοσης κίνησης στον πάγκο δοκιμών, στον προσομοιωτή και στην πίστα.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v