Η νέα BMW iX1 δεν φοβάται ούτε το χιόνι

Η αντίστροφη μέτρηση ξεκίνησε για την τρίτη γενιά της BMW X1 – και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό, πολυτελές compact Sports Activity Vehicle.
Η νέα BMW iX1 δεν φοβάται ούτε το χιόνι

Η νέα BMW iX1 (συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 18,4 – 17,3 kWh/100 χλμ. στον κύκλο WLTP, εκπομπές CO2: 0 γραμ./χλμ., ηλεκτρική αυτονομία: 413 – 438 χλμ. στον κύκλο WLTP, τιμές στον κύκλο NEDC: – , οι εκτιμώμενες τιμές βασίζονται στο τρέχον στάδιο εξέλιξης του αυτοκινήτου) ολοκλήρωσε με επιτυχία τις δοκιμές δυναμικής οδήγησης στο κέντρο χειμερινών δοκιμών του BMW Group στο Arjeplog, στη βόρεια Σουηδία.

Σε χιονισμένους δρόμους και ειδικά προετοιμασμένες πίστες πάγου γύρω από την πόλη Arjeplog κοντά στον Αρκτικό Κύκλο, μαζί με τις εκδόσεις με συμβατικό και plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης της νέας BMW X1, η νέα iX1 πέρασε με επιτυχία τις προβλεπόμενες δοκιμές για τα συστήματα μετάδοσης κίνησης και πλαισίου. Ως εκ τούτου, ένα ακόμα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο του BMW Group έφτασε στην τελική φάση της διαδικασίας εξέλιξης.

Απαιτητική δοκιμασία

Αυτό το τεστ δύναμης και αντοχής σε παγωμένες θερμοκρασίες και χειμερινές οδικές συνθήκες υπέβαλλε τους ηλεκτροκινητήρες, την τεχνολογία ηλεκτρικής τετρακίνησης, την μπαταρία υψηλής τάσης, τα ηλεκτρονικά ισχύος και την τεχνολογία φόρτισης της BMW iX1, σε μία πολύ απαιτητική δοκιμασία. Η πέμπτη γενιά του BMW eDrive χρησιμοποιεί την τελευταία τεχνολογία κυψελών μπαταριών και την έξυπνη τεχνολογία διαχείρισης της θερμότητας, ώστε να επιτυγχάνονται σύντομοι χρόνοι φόρτισης και μεγάλη αυτονομία ακόμα και σε ακραίες θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν.

Περιορισμός της ολίσθησης των τροχών

Με δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν στον εμπρός άξονα και έναν στον πίσω), των οποίων η ισχύς κατανέμεται με ακρίβεια για τη βελτιστοποίηση της πρόσφυσης και της δυναμικής απόδοσης, σε συνδυασμό με την εξαιρετικά άμεση αντίδραση της τεχνολογίας περιορισμού της ολίσθησης των τροχών, που είναι εγκατεστημένο στη μονάδα ελέγχου των κινητήρων, η BMW iX1 είναι άριστα εξοπλισμένη για να προσφέρει οδήγηση με αυτοπεποίθηση σε όλα τα εδάφη.

Τεχνολογία ηλεκτρικής τετρακίνησης

Στο κέντρο χειμερινών δοκιμών του BMW Group στο Arjeplog, τα συστήματα μετάδοσης κίνησης και πλαισίου των νέων μοντέλων υπόκεινται σε μία διαδικασία εξαιρετικά λεπτομερών ρυθμίσεων. Χιονισμένοι δρόμοι και επιφάνειες πάνω σε παγωμένες λίμνες, ειδικά προετοιμασμένες για αυτά τα προγράμματα δοκιμών, δημιουργούν τις ιδανικές συνθήκες για τους μηχανικούς εξέλιξης και δοκιμών του BMW Group, προκειμένου να τελειοποιήσουν την αλληλεπίδραση των ηλεκτροκινητήρων, την τεχνολογία ηλεκτρικής τετρακίνησης και τα συστήματα ελέγχου της ανάρτησης στα δυναμικά τους όρια ως προς τον διαμήκη και εγκάρσιο άξονα. Οι παγωμένες επιφάνειες ειδικότερα, αποτελούν τις τέλειες αναπαραγώγιμες συνθήκες για να μπορούν οι μηχανικοί να διερευνούν λεπτομερώς και να βελτιστοποιούν τον τρόπο με τον οποίο το σύστημα μετάδοσης κίνησης και το πλαίσιο συνεργάζονται. Αυτό το εντατικό πρόγραμμα δοκιμών θέτει τα θεμέλια για αξιόπιστα και ασφαλή χαρακτηριστικά οδήγησης – με τη σπορ ευφυΐα που οι οδηγοί περιμένουν από μία BMW – και μία δυναμική συνολική οδηγική εμπειρία.



Αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης

Η BMW iX1 είναι το τρίτο SAV της μάρκας που διαθέτει ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και θα προστεθεί στην γκάμα μοντέλων αμέσως μετά το λανσάρισμα της νέας BMW X1, που προγραμματίζεται για το φθινόπωρο του 2022. Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο βασίζεται σε μία ευέλικτη αρχιτεκτονική και θα παράγεται στην ίδια γραμμή συναρμολόγησης με τις εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες και plug-in υβριδικά σύνολα του compact SAV.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v