Νέο Renault Austral: Με άρωμα Alpine

Μοντέρνο και τεχνολογικά εξελιγμένο το νέο μοντέλο της γαλλικής μάρκας ενσαρκώνει το πνεύμα της φιλοσοφίας Renaulution και τη Nouvelle Vague οπτική.
Νέο Renault Austral: Με άρωμα Alpine

Η Renault αποκάλυψε το ολοκαίνουργιο Austral, ένα εξηλεκτρισμένο SUV. High-tech, οικονομικό και δικτυωμένο, ενσαρκώνει το πνεύμα της φιλοσοφίας Renaulution και τη Nouvelle Vague οπτική της μάρκας για τα SUV της κατηγορίας C.

Παρουσιάσθηκε και μία νέα έκδοση με σπορ εμφάνιση που ονομάζεται Esprit Alpine, η οποία διατίθεται για πρώτη φορά σε μοντέλο της γκάμας.

Σχεδιασμένο πάνω στην πλατφόρμα CMF-CD 3ης γενιάς, προσφέρει διάφορα επίπεδα εξηλεκτρισμού, μεταξύ των οποίων και το νέο σύνολο κίνησης Full Hybrid E-Tech.

Μοντέρνο και τεχνολογικά εξελιγμένο, προσφέρει προηγμένες και ευφυείς τεχνολογίες οδήγησης όπως το σύστημα 4CONTROL Advanced, καθώς και 32 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης.

Με ακόμα περισσότερες δυνατότητες δικτύωσης, η τεράστια οθόνη του OpenR, φιλοξενεί το σύστημα πολυμέσων OpenR Link, το οποίο ενσωματώνει τις καλύτερες υπηρεσίες και εφαρμογές της Google.

Νέα σχεδιαστική γλώσσα                              

Συνδυάζει τα χαρακτηριστικά των μοντέλων SUV, με τη νέα σχεδιαστική γλώσσα Sensual Tech (αισθησιακή σχεδίαση) της Renault: η καμπυλωτή και εντυπωσιακή σιλουέτα του, συνδυάζεται με τις έντονες ακμές και τις σύγχρονες δομικές λεπτομέρειες, όπως η τεχνολογία micro-optics που χρησιμοποιείται στα εμπρός και πίσω LED φωτιστικά σώματα.

Η εξωτερική σχεδίαση είναι αθλητική, εκλεπτυσμένη και κομψή. Αντανακλά μια έντονη αίσθηση ποιότητας, που ενισχύεται από τις καλοσμιλεμένες γραμμές και διαθέτει ιδανικές αναλογίες, που αναδύουν μια αίσθηση ευρυχωρίας.

Διατίθεται σε επτά χρώματα για το αμάξωμα. Η έκδοση Esprit Alpine διατίθεται επίσης και στο αποκλειστικό χρώμα Satin Shale Grey, που τονίζει ακόμα περισσότερο την αθλητική του σιλουέτα.

Η κορυφαία, από πλευράς εξοπλισμού, έκδοση περιλαμβάνει στο βασικό της εξοπλισμό και δίχρωμο αμάξωμα. Πατάει σε εντυπωσιακές ζάντες αλουμινίου 17 -20 ιντσών.



Φουλ τεχνολογία

Το high-tech cockpit είναι ανεπτυγμένο γύρω από την μεγάλη οθόνη του συστήματος OpenR που συνδυάζει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12.3" και την κάθετη οθόνη πολυμέσων 12". Η οθόνη του νέου Head Up Display των 9.3", που προβάλλεται πάνω στο παρμπρίζ, συμπληρώνει το συνολικό αριθμό οθονών του αυτοκινήτου.

Η αυτορρυθμιζόμενη φωτεινότητα και οι βελτιστοποιημένες ανακλαστικές ιδιότητες, κατέστησαν δυνατή την αφαίρεση του παραδοσιακού αλεξήλιου πάνω από την οθόνη του OpenR, χαρίζοντάς στο ταμπλό την αίσθηση ότι αιωρείται, αλλά και βελτιώνοντας συνολικά την ευρυχωρία στο εσωτερικό.

Διαθέτει επίσης και μία κεντρική κονσόλα ειδικής σχεδίασης. Με κομψό και μοντέρνο στυλ, δημιουργεί ένα κομψό διαχωριστικό μεταξύ οδηγού και συνοδηγού. Διαθέτει επίσης ένα πρακτικό υποβραχιόνιο που κάνει πιο εύκολη τη χρήση της οθόνης πολυμέσων. Η κονσόλα περιλαμβάνει ειδική θέση τηλεφώνου με δυνατότητα επαγωγικής φόρτισης και έναν πρακτικό αποθηκευτικό χώρο για μικροαντικείμενα.

Ανάλογα το επίπεδο εξοπλισμού και τις διαθέσιμες επιλογές, το εσωτερικό διαθέτει επενδύσεις από πραγματικό ξύλο, δέρμα, Alcantara, ύφασμα, και άλλα, απαλά στην αφή υλικά, που  συνδυάζονται άψογα με τις λακαρισμένες λεπτομέρειες σε αποχρώσεις Deep Glossy Black και Satin Chrome. Τα υλικά κορυφαίας ποιότητας αντανακλούν μια αίσθηση θαλπωρής και κύρους στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Το σύνολο αναβαθμίζεται από το προηγμένο σύστημα εσωτερικού φωτισμού με την ονομασία Living Lights.

Όπως και πολλά από τα μοντέλα που έχουν αφήσει το στίγμα τους στην ιστορία της Renault, έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί άνετα όλη την οικογένεια. Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν χώρο για τα γόνατά τους που φτάνει τα 27,4εκ. και είναι από τους κορυφαίους στην κατηγορία.

Στο εσωτερικό προσφέρονται πολυάριθμοι πρακτικοί αποθηκευτικοί χώροι, που φτάνουν περίπου τα 35 λίτρα.

Ο αρθρωτός σχεδιασμός σημαίνει ότι ορισμένα μοντέλα διαθέτουν ασύμμετρα αναδιπλούμενο (2/3–1/3) πίσω κάθισμα, που μπορεί επίσης να μετακινηθεί ξεχωριστά εμπρός-πίσω, σε μία διαδρομή 16εκ.

Το τεράστιο πορτμπαγκάζ διαθέτει ηλεκτρική hands free λειτουργία για την πίσω πόρτα και χωρητικότητα 500 dm3 VDA στα μοντέλα Mild Hybrid και Mild Hybrid Advanced. Με την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος, η χωρητικότητα μπορεί να φτάσει έως και τα 1.525 dm3 VDA.



Κορυφαίος εξοπλισμός

Για πρώτη φορά σε μοντέλο Renault, διατίθεται στην αποκλειστική έκδοση Esprit Alpine, με ακόμα πιο σπορ εμφάνιση. Η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει τα χαρακτηριστικά του αγωνιστικού DNA της Alpine, της κορυφαίας μάρκας του Renault Group.

H δυναμική σχεδίαση της έκδοσης τονίζεται ακόμα περισσότερο χάρη στο νέο, ειδικά σχεδιασμένο χρώμα του αμαξώματος, Satin Shale Grey. Αυτή η τελευταία γενιά χρωμάτων σε ματ απόχρωση, είναι εντυπωσιακή και εύκολη στο καθάρισμα.

Η σπορ αίσθηση ενισχύεται από την ειδική μάσκα σε Satin Grey απόχρωση. Οι μαύρες ζάντες αλουμινίου Daytona 20" με το λογότυπο της Alpine, οι μαύρες μπάρες οροφής και οι διακοσμητικές λεπτομέρειες σε Diamond Black, Extra Glossy Black και Ice black, ξεχωρίζουν στο εξωτερικό του αυτοκινήτου. Την εικόνα ολοκληρώνουν τα λογότυπα Esprit Alpine, στις πλευρές του αυτοκινήτου.

Στο εσωτερικό, το Esprit Alpine διαθέτει επίσης μια σειρά από ξεχωριστά στοιχεία: μπλε ραφές και γαζιά, επένδυση Alcantara με ύφασμα twill με υφή ανθρακονήματος, τιμόνι με επένδυση από δέρμα Nappa με ένθετα Alcantara και μπλε/λευκές ή κόκκινες ραφές, πεντάλ αλουμινίου και μαρσπιέ θυρών με το λογότυπο Alpine.



Νέα πλατφόρμα, νέα επίπεδα επιδόσεων    

Είναι το πρώτο μοντέλο της Renault που προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα της νέας πλατφόρμας CMF-CD.

Διατίθεται σε δύο εκδόσεις ανάρτησης: με ημι-άκαμπτο πίσω άξονα στα μοντέλα με κίνηση στους δύο τροχούς και με πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων, για τα μοντέλα με σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης 4 Control Advanced.

Το μοντέλο με την τετραδιεύθυνση επιτυγχάνει κύκλο στροφής 10,1 μέτρα. Η ευελιξία του σε αστικό περιβάλλον είναι εφάμιλλη ενός οχήματος πόλης και χωρίς αντίπαλο στην κατηγορία του σε αυτό τον τομέα.

Το αμάξωμα είναι στιβαρό, η οδική συμπεριφορά του έχει βελτιστοποιηθεί και το πλαίσιο του είναι ελαφρύ αλλά έχει αποκτήσει μεγάλη στρεπτική ακαμψία, εξασφαλίζοντας έτσι μια εξαιρετική σχέση άνεσης/αποδοτικότητας/απόκρισης.

Υβριδικοί κινητήρες

Το νέο Renault Austral προσφέρεται με μία ευρεία γκάμα πρωτοποριακών εξηλεκτρισμένων κινητήρων που καλύπτουν κάθε ανάγκη: τελευταίας γενιάς κινητήρες Full Hybrid E-Tech με ισχύ έως 200 ίππους και δύο βενζινοκινητήρες, ένας Mild Hybrid Advanced 48V με ισχύ 130HP και ένας με Mild Hybrid 12V με ισχύ 140 ή 160 ίππους.

Εφοδιάζεται με το ολοκαίνουργιο σύστημα κίνησης Full Hybrid E-Tech κινητήρα. Το σύνολο αποτελείται από έναν turbo 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.2 που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, μία μπαταρία ιόντων λιθίου 400V ισχύος 1.7kWh και ένα έξυπνο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων multi-mode. Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος φτάνει τους 200 ίππους.

Ο Mild Hybrid Advanced κινητήρας, παρουσιάζεται για πρώτη φορά σε μοντέλο της Renault και αποτελεί μία πραγματική εναλλακτική στους κινητήρες Diesel. Συνδυάζει το σύγχρονο 3κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρου με μία μπαταρία ιόντων λιθίου 48V. Ο κινητήρας των 130 ίππων που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο, εξασφαλίζει οδηγική απόλαυση, διατηρώντας παράλληλα την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 στα χαμηλότερα επίπεδα της κατηγορίας: από 5.3 λίτρα/100 χλμ. και 123 γραμ.CO2/χλμ. (εκκρεμεί πιστοποίηση). Οι ρυθμίσεις μπορούν να αλλάξουν ώστε να μεγιστοποιηθεί η παραγωγή ενέργειας, διατηρώντας, παράλληλα, την κατανάλωση κατά 20% χαμηλότερη σε σχέση με αυτή ενός αντίστοιχου μοντέλου με μη υβριδικό κινητήρα εσωτερικής καύσεως.

Ο Mild Hybrid κινητήρας χρησιμοποιεί τον 4κύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού 1,3 λίτρου που ήδη κινεί αρκετά μοντέλα της Renault. Προϊόν εξέλιξης της συνεργασίας με την Daimler, ο κινητήρας αυτός υποστηρίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα-μίζα και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12 V. Αποδίδει 140 ή 160 ιππους σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο X-Tronic, ή 140 ιππους με χειροκίνητο κιβώτιο. Ο Mild Hybrid κινητήρας 12V των 160 ιππων αποδίδει μέγιστη ροπή 27,4 χλγμ., διαθέσιμη από τις 1.800-3.500σ.α.λ. ενώ επιτυγχάνει μέση κατανάλωση από 6,2 λίτρα/100χλμ., με εκπομπές CO2 που ξεκινούν από τα 136 γραμ./χλμ.

Κορυφαία περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά

Επιπλέον της τελευταίας γενιάς κινητήρων E-Tech, του νέου βενζινοκινητήρα, του βελτιστοποιημένου κιβωτίου ταχυτήτων και της αυξημένης χωρητικότητας μπαταρίας (από 240 έως και 400V), το νέο μοντέλο ενσωματώνει δύο ακόμα καινοτομίες. Το σύστημα κλιματισμού διαθέτει έναν πρωτοποριακό μηχανισμό ψύξης που του δίνει τη δυνατότητα να λειτουργεί απρόσκοπτα, ανεξαρτήτως των καιρικών συνθηκών. Επιπρόσθετα, έχει αυξηθεί από 14 σε 15 και ο αριθμός των πιθανών πηγών ενέργειας.

Ο κάθε ένας από τους τρείς εξηλεκτρισμένους κινητήρες περιλαμβάνει σύστημα ανάκτησης ενεργείας κατά το φρενάρισμα. Στην έκδοση E-Tech Hybrid, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ένα από τα τέσσερα διαφορετικά προγράμματα, μέσω ενός επιλογέα που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι.

Στις εκδόσεις E-Tech Hybrid και Mild Hybrid Advanced, ο ολοκαίνουργιος ψηφιακός πίνακας οργάνων, διαθέτει γραφικά που αφορούν αποκλειστικά στην αποτύπωση της υβριδικής ροής ενέργειας.

Η λειτουργία παροχής συμβουλών οικολογικής οδήγησης βοηθά το χρήστη να υιοθετήσει ένα πιο οικονομικό στυλ οδήγησης, χρησιμοποιώντας είτε τον πίνακα οργάνων, είτε το Head Up Display των 9,3'', υποδεικνύοντας τη καταλληλότερη στιγμή για να αφήσει το πεντάλ του γκαζιού, καθώς το αυτοκίνητο πλησιάζει σε ένα συγκεκριμένο είδος δρόμου.

Το neo Renault Austral θα ξεκινήσει να πωλείται στις ευρωπαϊκές αγορές από το τελευταίο τρίμηνο του 2022.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v