Ο premium χαρακτήρας του νέου Peugeot 308 ξεχειλίζει!

Με νέες τεχνολογίες αιχμής και πολλά premium στοιχεία εξοπλίζει η Peugeot το νέο 308, ισχυροποιώντας έτσι τη θέση της.
Ο premium χαρακτήρας του νέου Peugeot 308 ξεχειλίζει!

Η Peugeot, ισχυροποιεί την θέση της στη κατηγορία των μικρομεσαίων μοντέλων. Λανσάρει τη νέα γενιά του 308 που φέρει πληθώρα premium στοιχείων και νέες τεχνολογίες αιχμής.

Η αλλαγή της εμφάνισής του είναι εντυπωσιακή. Tο κατά 55 χιλ. αυξημένο μεταξόνιο προσφέρει περισσότερο χώρο στους πίσω επιβάτες, ενώ το κατά 20 χιλ. μειωμένο ύψος σε συνδυασμό με την  διαμόρφωση του αμαξώματος ενισχύει την σπορτίφ εικόνα του hatchback.

Το αυτοκίνητο διαθέτει κορυφαία αεροδυναμική, με συντελεστή οπισθέλκουσας Cx  0.28 και SCx 0.62m2.

Όλα τα ορατά και λιγότερο ορατά τμήματα του αμαξώματος έχουν μελετηθεί με στόχο την καλύτερη αεροδυναμική απόδοση (προφυλακτήρες, αεροδυναμικά βοηθήματα, πίσω διαχύτης, πλευρικές κολώνες, καθρέφτες, πάτωμα κλπ.). Με στόχο την καλύτερη αεροδυναμική απόδοση έχουν σχεδιαστεί και οι τροχοί συμβάλλοντας καθοριστικά στην αεροδυναμική του μοντέλου. 

Λανσάρει το νέο έμβλημα της μάρκας Peugeot. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα χρησιμοποιούν τεχνολογία LED. Τα φώτα ημέρας είναι σε σχήμα ‘δόντι λιονταριού’ στον μπροστινό προφυλακτήρα. Αυτή η φωτιστική υπογραφή είναι παρούσα σε όλη την γκάμα των μοντέλων της γαλλικής μάρκας, καθιστώντας τα αναγνωρίσιμα από την πρώτη ματιά, τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα.

Στο πίσω μέρος, τα φώτα χρησιμοποιούν και αυτά Full LED τεχνολογία με τις γνώριμες τρεις ‘νυχιές’, εξασφαλίζοντας στο 308 την ιδιαίτερα μοντέρνα και χαρακτηριστική φωτιστική ταυτότητα της μάρκας.

Techno Spirit

Το i-cockpit αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της μάρκας. Σε κάθε γενιά, το i-cockpit αναβαθμίζεται και εκμοντερνίζεται. Στο  νέο 308 οι αλλαγές αφορούν την εργονομία, την ποιότητα, τον σχεδιασμό και την τεχνολογία χάρη στο εντελώς νέο σύστημα infotainment, το i-Connect.

Το νέο σπορ τιμόνι περιλαμβάνει αισθητήρες (οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να αναγνωρίζουν το πιάσιμο της στεφάνης από τον οδηγό), καθώς και χειριστήρια ηχοσυστήματος, πολυμέσων, τηλεφώνου και συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης.

Ο πίνακας οργάνων, τοποθετημένος στο ύψος των ματιών, περιλαμβάνει μία ψηφιακή οθόνη 10 ιντσών, ενώ είναι τρισδιάστατος στις εκδόσεις GT και GT Plus. Πλήρως διαμορφώσιμος και παραμετροποιήσιμος, αυτός ο ψηφιακός πίνακας οργάνων ενσωματώνει διάφορες μορφές απεικόνισης (πλοήγηση TomTom, Radio/Media, οδηγικά βοηθήματα, ροή ενέργειας κλπ.).

Η κατασκευή του ταμπλό βασίζεται στην αρχιτεκτονική των ψηλών αεραγωγών ("high-vent" architecture) που τους τοποθετεί ακριβώς μπροστά στο πρόσωπο των επιβατών, θέση που αποδεικνύεται ιδανική για την εξασφάλιση του μέγιστου επιπέδου άνεσης του οδηγού και του συνοδηγού.

Ξεκινώντας από την έκδοση Allure, περιλαμβάνει πλήρως διαμορφώσιμους διακόπτες αφής (i-toggles) που αντικαθιστούν το συμβατικό πάνελ χειρισμού του συστήματος κλιματισμού. Τοποθετημένοι δίπλα ακριβώς στην κεντρική οθόνη διαθέτουν εμφάνιση και επίπεδο τεχνολογίας μοναδικά στην κατηγορία.

Κάθε i-toggle είναι ένας διακόπτης αφής που παρέχει τη δυνατότητα ρύθμισης του συστήματος κλιματισμού, των επαφών του τηλεφώνου και των σταθμών του ραδιοφώνου. 

Το i-Cockpit, εξακολουθεί βέβαια να βασίζεται στην αρχή της «οδηγοκεντρικής» οθόνης που βελτιστοποιεί την εργονομία, στο βαθμό που ο συνοδηγός δεν αισθάνεται αποξενωμένος.

Η αψίδα της κεντρικής κονσόλας εκτείνεται μέχρι την αποκλειστική θέση ασύρματης φόρτισης του τηλεφώνου. Οι υπόλοιποι χώροι της κονσόλας προορίζονται για τη φύλαξη και τη βολική τοποθέτηση αντικειμένων.

Ο σχεδιασμός του εσωτερικού τονίζει τη διαφορετικότητα και την ποιότητα των υλικών. Ο ατμοσφαιρικός LED φωτισμός δίνει την επιλογή 8 αποχρώσεων και ο κρυφός φωτισμός πίσω από την κεντρική οθόνη φωτίζει τη βασική διακόσμηση μέχρι τα πάνελ των θυρών, τα οποία ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, μπορεί να είναι από αφρώδες υλικό, ύφασμα ή Alcantara ή να διαθέτουν διακόσμηση αλουμινίου.

Peugeot i-Connect και i-Connect Advanced

Το νέο σύστημα infotainment είναι εργονομικό και συμβατό με την καθημερινή χρήση. Προσφέρει την δυνατότητα να επιλέξει μέσα από 8 διαθέσιμα προφίλ τις ρυθμίσεις της προτίμησής του. Η λειτουργία mirroring γίνεται πλέον ασύρματα και δίνει τη δυνατότητα σύνδεσης μέσω Bluetooth, δύο τηλεφώνων ταυτόχρονα.

Η κεντρική οθόνη υψηλής ευκρίνειας των 10 ιντσών είναι πλήρως διαμορφώσιμη και εύκολα παραμετροποιήσιμη, έχει τη δυνατότητα εμφάνισης πολλαπλών παραθύρων (multi-window) με "widgets" ή πλήκτρα συντομεύσεων και είναι εξαιρετικά εύκολη στη χρήση, όπως ένα tablet.

Το i-Connect Advanced προσφέρει μία ολοκληρωμένη τεχνολογική εμπειρία, χάρη στο κορυφαίας απόδοσης και αποτελεσματικότητας σύστημα δικτυωμένης πλοήγησης της TomTom. Για μέγιστη αναγνωσιμότητα, ο χάρτης που εμφανίζεται καταλαμβάνει όλο το πλάτος και ύψος της οθόνης των 10 ιντσών και μπορεί να αναβαθμιστεί «εξ αποστάσεως».

Η εντολή "OK PEUGEOT", είναι ένας φυσικός τρόπος φωνητικής αναγνώρισης, και μπορεί να λειτουργήσει κατά την καθημερινή χρήση βελτιώνοντας το επίπεδο ασφάλειας της οδήγησης, εκτελώντας κάθε εντολή σχετική με τη λειτουργία του συστήματος infotainment.

Προκειμένου να παρέχει καθοδήγηση σχετικά με τη σωστή χρήση και να δίνει απαντήσεις, το σύστημα περιλαμβάνει ενσωματωμένες οδηγίες χρήσης και εκμάθησης.

Συστήματα υποβοήθησης οδήγησης

Εξοπλίζεται με όλα τα τελευταίας γενιάς συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, που συμπληρώνουν τη γκάμα των ενσωματωμένων τεχνολογιών, και περιλαμβάνουν το υψηλότερο επίπεδο τεχνογνωσίας της μάρκας:

• Adaptive Cruise control με λειτουργία Stop and Go (στο αυτόματο κιβώτιο EAT8).

• Lane Positioning Assist (ενεργή υποβοήθηση διατήρησης του αυτοκινήτου στη λωρίδα κυκλοφορίας).

• Lane Change Assist (σύστημα ελέγχου τυφλής γωνίας εκτεταμένης εμβέλειας).

• Rear Cross Traffic Alert (σύστημα ελέγχου οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας).

Το νέο Peugeot 308 διαθέτει νέο εξοπλισμό, ο οποίος συναντάται κυρίως σε μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών:

• Υψηλής ευκρίνειας κάμερα οπισθοπορείας με ενσωματωμένο σύστημα πλύσης.

• Υποβοήθηση στάθμευσης με σάρωση 360° από 4 κάμερες (εμπρός, πίσω και πλευρικά).

• Σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί 'Proximity' και εκκίνηση hands-free.

• Πλήρες ξεπάγωμα του παρμπρίζ και θερμαινόμενη στεφάνη τιμονιού.

• PEUGEOT Connect SOS "κλήση έκτακτης ανάγκης’ με πληροφορίες για την θέση του οχήματος.

• Εξωτερικοί καθρέφτες με ανάκλιση κατά την όπισθεν.

Προσφέρει μία ολοκληρωμένη σειρά εξοπλισμού, ανάλογα με την έκδοση, σε τομείς όπως η υποβοήθηση οδήγησης, η ασφάλεια και η άνεση:

• Αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (αναγνωρίζει πεζούς και ποδηλάτες, ημέρα και νύχτα, ενεργό από 7 έως 140 χλμ./ώρα ανάλογα με την έκδοση) και προειδοποίηση επικείμενης σύγκρουσης.

• Lane Keeping Assist (προειδοποίηση & διόρθωση σε περίπτωση ακούσιας απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας με αναγνώριση της άκρης του δρόμου).

• Driver Attention Alert (ενεργό σύστημα ανίχνευσης έλλειψης προσοχής οδηγού), το οποίο αναγνωρίζει το βαθμό επαγρύπνησης του οδηγού μετά από πολύωρη οδήγηση με ταχύτητα πάνω από 65 km/h, αναλύοντας τις μικρές κινήσεις του στο τιμόνι.

• Αυτόματη ενεργοποίηση προβολέων.

• Εκτεταμένη αναγνώριση οδικής σήμανσης (stop, μονόδρομος, απαγόρευση προσπεράσματος, κλπ.).

• Αντικλεπτικό σύστημα με ογκομετρικό ραντάρ και κλείδωμα.

• Ηλεκτρικό χειρόφρενο σε όλες τις εκδόσεις.

Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ φτάνει τα 412 λίτρα και ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από το δάπεδο τα 28 λίτρα. Με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα η μέγιστη χωρητικότητα φτάνει τα 1.323 λίτρα.

Ο σχεδιασμός των καθισμάτων έγινε με γνώμονα την άνεση, ενώ δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στην υψηλή ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν: αναβαθμισμένη ποιότητα επενδύσεων, ύφασμα, alcantara, κατεργασμένο και χρωματισμένο δέρμα.

Τα εμπρός καθίσματα διαθέτουν πιστοποιητικό με σφραγίδα έγκρισης από τον οργανισμό AGR (Aktion für Gesunder Rücken) στο βασικό ή τον προαιρετικό εξοπλισμό, που επιβεβαιώνει την εργονομία και τις επιλογές των ρυθμίσεων που διαθέτουν. Μπορούν επίσης να εφοδιαστούν και με ηλεκτρικό σύστημα 10 ρυθμίσεων με δύο θέσεις απομνημόνευσης.

Και τα δύο εμπρός καθίσματα μπορούν επίσης να εξοπλιστούν προαιρετικά με σύστημα μασάζ 8 αεροθαλάμων που διαθέτει πολλαπλές ρυθμίσεις και λειτουργία θέρμανσης.

Με σκοπό τη βελτίωση του αέρα στο εσωτερικό, είναι εξοπλισμένο με Σύστημα Ποιότητας Αέρα (AQS) που παρακολουθεί συνεχώς την ποιότητα του αέρα που περνάει στην καμπίνα και είναι ικανό να ενεργοποιεί αυτόματα την ανακύκλωσή του. Πλήρης ηρεμία από το επίπεδο GT και πάνω με το Clean Cabin, ένα σύστημα επεξεργασίας αέρα με κατακράτηση των ρυπογόνων αερίων και των σωματιδίων. Η ένδειξη της ποιότητας του αέρα εμφανίζεται στην κεντρική οθόνη αφής.

Κινητήρες

Με δεδομένο το γεγονός ότι το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί έναν ακόμα εμβληματικό εκπρόσωπο της φιλοσοφίας της «δύναμης της επιλογής προσφέρεται και με δυο επαναφορτιζόμενα υβριδικά κινητήρια σύνολα:

• HYBRID 180 e-EAT8 / κίνηση στους 2 τροχούς / συνδυασμός ενός βενζινοκινητήρα 150 ίππων (110kW) PureTech και ηλεκτροκινητήρα 81 kW συνδεδεμένο στο κιβώτιο e-EAT8 / από 25 γραμ.CO2 /χλμ. και έως 70 χλμ. αυτονομίας με 100% ηλεκτροκίνηση (WLTP).

• HYBRID 225 e-EAT8 / κίνηση στους 2 τροχούς / συνδυασμός βενζινοκινητήρα 180 ίππων (132 kW) PureTech και ηλεκτροκινητήρα 81 kW συνδεδεμένο στο κιβώτιο e-EAT8 / από 26 γραμ. C02 ανά χλμ. έως 71 χλμ. αυτονομίας με 100% ηλεκτροκίνηση (WLTP).

Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 12,4kWh, ισχύ 102kW, και διατίθεται με δύο τύπους ενσωματωμένου φορτιστή, που ικανοποιούν όλες τις χρήσεις και λύσεις επαναφόρτισης του χρήστη, με στάνταρ ένα μονοφασικό φορτιστή 3,7kW και προαιρετικά ένα μονοφασικό φορτιστή 7,4kW.

Οι εκτιμώμενοι χρόνοι φόρτισης είναι οι παρακάτω:

• Μέσω Wall Box (32 A) 7,4 kW, για πλήρη φόρτιση σε 1ώρα 55 λεπτά με μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή (7,4kW).

• Μέσω ενισχυμένης παροχής (16 A), για πλήρη φόρτιση σε 3ώρες 50λεπτά με μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή (3,7kW).

• Μέσω συμβατικής παροχής (8 A), για πλήρη φόρτιση σε 7ώρες 5λεπτά με μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή (3,7 kW).

Το νέο Peugeot 308 διατίθεται και με τους παρακάτω κινητήρες εσωτερικής καύσεως, με εκπομπές CO2 από 114 γραμ./χλμ.. Πληρούν τις τελευταίες προδιαγραφές της Οδηγίας Euro 6, και λαμβάνουν έγκριση τύπου βάσει του πρωτοκόλλου δοκιμών WLTP.

Βενζίνης, 3κύλινδροι κινητήρες 1,2 λίτρων:

• PureTech 110 S&S BVM6,

• PureTech 130 S&S BVM6,

• PureTech 130 S&S EAT8.

Diesel, 4κύλινδροι κινητήρες 1,5 λίτρων:

• BlueHdi 130 S&S BVM6,

• BlueHdi 130 S&S EAT8,

Τιμές με bonus λανσαρίσματος: 1.2 PureTech 110 S&S 19.900 ευρώ, 1.2 PureTech 130 S&S 22.300, 1.2 PureTech 130 S&S EAT8 24.800, 1.5 BlueHDi 130 S&S 23.300, 1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8 25.700, Hybrid 180hp e-EAT8 39.500 ευρώ.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v