ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Τα χέρια στο τιμόνι, τα μάτια στο δρόμο

Το νέο Lexus NX βοηθά τον οδηγό να επικεντρωθεί στην οδήγηση, μέσα από μια σειρά πρωτοποριακών τεχνολογιών.

Τα χέρια στο τιμόνι, τα μάτια στο δρόμο

Το νέο Lexus NX, συμβάλει στον στόχο που αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την ασφάλεια, την επικέντρωση του οδηγού στην οδήγηση. Βοηθά τον οδηγό να επικεντρωθεί στην οδήγηση: «τα χέρια στο τιμόνι, τα μάτια στο δρόμο». Είναι μια απλή αρχή, αλλά πολλές διαφορετικές παράμετροι πρέπει να συνδυάζονται αρμονικά για να το πετύχουν, από τη θέση του οδηγού στο τιμόνι μέχρι το σχήμα και τη θέση των διαφορετικών χειριστηρίων και τον τρόπο με τον οποίο μεταδίδονται σημαντικά δεδομένα οχήματος και διαδρομής.

Ο Takeaki Kato, ο Chief Engineer του NX, εξηγεί: «Έχουμε επαναπροσδιορίσει τον ιδανικό χώρο πιλοτηρίου ως το σημείο επαφής μεταξύ οδηγού και οχήματος, στοχεύοντας σε μια σχεδίαση που επιτρέπει μια βαθύτερη και πιο διαισθητική σύνδεση και επιτρέπει πιο πιστό έλεγχο του οχήματος. ”

Η ανθρωποκεντρική σχεδίαση ενώνει την πόρτα, τον πινακα των οργάνων και την κεντρική κονσόλα σε ένα ενιαίο πιλοτήριο που  δίνει διαισθητική πρόσβαση στα χειριστήρια και τις πληροφορίες με ελάχιστη κίνηση χεριού και ματιού.



Οι κύριες πηγές πληροφοριών – οι οθόνες πολλαπλών πληροφοριών και οργάνων, η οθόνη πολυμέσων και η οθόνη head-up είναι τοποθετημένες έτσι ώστε να μπορούν να διαβαστούν με μια ματιά, με γραφικά υψηλής ευκρίνειας. Ο αριθμός των φυσικών διακοπτών έχει μειωθεί και ομαδοποιούνται ανάλογα με τη λειτουργία τους, με τα χειριστήρια που σχετίζονται με την οδήγηση πιο κοντά.

Οι νέοι διακόπτες αφής στο τιμόνι μπορούν να προσαρμοστούν για να λειτουργούν τις προτιμώμενες λειτουργίες σας και δεν χρειάζεται να κοιτάτε κάτω στον τροχό για να βρείτε το χειριστήριο που χρειάζεστε – όταν αγγίζετε τον διακόπτη, η λειτουργία του εμφανίζεται στο head-up ή οθόνη πολλαπλών πληροφοριών.

Η αίσθηση του ελέγχου και της σύνδεσης με το αυτοκίνητο μεταδίδεται επίσης από το σχήμα του καθίσματος του οδηγού, του τιμονιού, του μοχλού αλλαγής ταχυτήτων και των πεντάλ, που ορίζονται με ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομέρεια. Για παράδειγμα, τα πλαϊνά στηρίγματα των μπροστινών καθισμάτων έχουν περιοχές, ώστε να μην υπάρχει εμπόδιο στον αγκώνα όταν χειρίζεστε τα χειριστήρια. Το σχήμα και η διατομή του νέου τιμονιού έχουν καθοριστεί με ακρίβεια από τους τεχνίτες Takumi της Lexus για να παρέχουν την ιδανική αίσθηση πρόσφυσης – το βασικό σημείο σύνδεσης μεταξύ οδηγού και αυτοκινήτου. Ο μοχλός αλλαγής ταχυτήτων, επίσης, είναι συμπαγής και με τέλεια γωνία.



Η Lexus ερεύνησε επίσης τη διαφορετική μέτρηση απόστασης από τους ώμους έως τα δάχτυλα ανθρώπων από όλο τον κόσμο για να υπολογίσει τη βέλτιστη σχεδίαση. Ένα από τα αποτελέσματα αυτού ήταν η αύξηση του μήκους της κεντρικής κονσόλας – ένα άλλο παράδειγμα της ανθρωποκεντρικής σχεδιαστικής προσέγγισης της Lexus.

Μετά την εισαγωγή της στο ολοκαίνουργιο NX, η φιλοσοφία Tazuna θα εφαρμοστεί σε μελλοντικά μοντέλα, καθιστώντας τον διαισθητικό έλεγχό του βασικό στοιχείο της οδηγικής εμπειρίας Lexus.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
SPONSORED LINKS

"Το σεξ χωρίς έρωτα δεν είναι πάντα γελοίο. Αλλά είναι πολύ πιο γελοίος ο έρωτας χωρίς σεξ."

Βολίνσκι, Γάλλος σκιτσογράφος

  • 48 π.Χ. - Ο Ιούλιος Καίσαρας νικά τον Πομπήιο στην μάχη των Φαρσάλων.
    378 - Μάχη της Αδριανούπολης: Ο Ρωμαϊκός στρατός υπό τον Αυτοκράτορα Ουάλη ηττάται από τους Βισιγότθους. Ο Ουάλης σκοτώνεται μαζί με τα 2/3 του στρατού του.
    1945 - Η δεύτερη ατομική βόμβα πέφτει στο Ναγκασάκι

© 2002-2022 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2

v