Οι κινητήρες του νέου Range Rover

Το νέο Range Rover προσφέρει εξηλεκτρισμένες επιδόσεις με νέα υβριδικά κινητήρια σύνολα εκτεταμένης αυτονομίας Extended Range Plug-in Hybrid Electric Vehicle.
Οι κινητήρες του νέου Range Rover

Το νέο Range Rover διατηρεί τον εξαιρετικό συνδυασμό αβίαστων επιδόσεων και αθόρυβης λειτουργίας λανσάροντας μία ολοκληρωμένη γκάμα προηγμένων εξακύλινδρων και οκτακύλινδρων κινητήρων. Στην αιχμή του δόρατος της στρατηγικής Reimagine της Land Rover, είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που θα πλαισιώσει την γκάμα του πολυτελούς SUV το 2024, φέρνοντας για πρώτη φορά στη σειρά Range Rover την οδηγική εμπειρία μηδενικών ρύπων.

Νέα υβριδικά κινητήρια σύνολα

Το νέο Range Rover, προσφέρει εξηλεκτρισμένες επιδόσεις με νέα υβριδικά κινητήρια σύνολα εκτεταμένης αυτονομίας Extended Range Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV), στις εκδόσεις P440e και P510e. Επίσης, λανσάρει και τους τελευταίους κινητήρες ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, mild-hybrid (MHEV) P360 και P400 Ingenium βενζίνης και ντιζελ D250, D300 & D350. Στην κορυφή βρίσκεται ο ισχυρός βενζινοκινητήρας P530 Twin Turbo V8 που προσφέρει εμφανώς βελτιωμένες επιδόσεις και είναι 17% πιο αποδοτικός από τον προηγούμενο Range Rover V8.

Τα νέα μοντέλα Extended-Range PHEVs συνδυάζουν την  αθόρυβη λειτουργία του εν σειρά εξακύλινδρου βενζινοκινητήρα Ingenium της Land Rover με μία μπαταρία ιόντων λιθίου 38.2kWh – με ωφέλιμη χωρητικότητα 31.8kWh – και έναν ηλεκτροκινητήρα 105 kW που ενσωματώνεται στο κιβώτιο μετάδοσης. Το κινητήριο σύνολο προσφέρει σχεδόν αθόρυβη, αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία για 100 χλμ. Παράγοντας άμεση ηλεκτρική ροπή, το νέο P510e έχει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,6 ΄΄.

Μηδενικοί ρύποι έως τα 140 χλμ./ώρα

Οι προηγμένες εκδόσεις PHEV μπορούν να επιταχύνουν μέχρι τα 140 χλμ./ώρα επιτρέποντας στον οδηγό να απολαμβάνει το νέο Range Rover ως αποκλειστικά EV μοντέλο για τις περισσότερες διαδρομές στην πόλη και την εξοχή, με συνολικές εκπομπές CO2 κάτω από 30 γραμ./χλμ. Ένας κλασικός οδηγός Range Rover, θα μπορεί να ολοκληρώνει το 75% των διαδρομών του χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια ξεκινώντας την διαδρομή με πλήρη φόρτιση. Με την έξυπνη τοποθέτηση της μπαταρίας, κάτω από το όχημα και μέσα στο μεταξόνιο, ούτε ο χώρος αποσκευών, ούτε οι off-road ικανότητές του αυτοκινήτου επηρεάζονται.

Προηγμένο σύστημα πλοήγησης

Η χρήση δεδομένων του προηγμένου συστήματος πλοήγησης eHorizon, επιτρέπει επίσης στο υβριδικό σύστημα να βελτιστοποιεί τη χρήση ενέργειας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, για μία αθόρυβη άφιξη στον προορισμό με ηλεκτροκίνηση, και για ελεύθερη κινητικότητα σε ζώνες χαμηλών εκπομπών ρύπων.

Οι εξακύλινδροι βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες υιοθετούν την τελευταία τεχνολογία 48-volt MHEV που συλλέγει την ενέργεια, η οποία συνήθως χάνεται κατά την επιβράδυνση και το φρενάρισμα, για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Το ευφυές σύστημα μίζας-γεννήτριας με κίνηση μέσω ιμάντα εξασφαλίζει ταχύτερη απόκριση και βελτιωμένη λειτουργία του συστήματος stop-start και παρέχει πρόσθετη υποστήριξη στον κινητήρα κατά την επιτάχυνση.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v