ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Η Mazda πρωτοπόρος και στην ασφάλεια

Ο πρωταρχικός στόχος της φίρμας είναι πάντα η αποφυγή του ατυχήματος, μέσα από την τεχνολογία i-Activsense.

Η Mazda πρωτοπόρος και στην ασφάλεια

Στρατηγικός στόχος της Mazda είναι να κατασκευάζει αυτοκίνητα που να προσφέρουν και να ενσωματώνουν τη χαρά της οδήγησης, και η ασφάλεια είναι μια σημαντική πτυχή σε αυτό.

Με τις προηγμένες τεχνολογίες ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, η ιαπωνική μάρκα συμβάλει σε ένα μέλλον όπου οι προσωπικές μετακινήσεις θα είναι ασφαλείς και χωρίς ατυχήματα.

Για να επιτευχθεί αυτό, η γενική φιλοσοφία ασφάλειας της μάρκας περιλαμβάνει τέσσερις πτυχές: α) Εργονομική και ασφαλής λειτουργία του αυτοκινήτου, β) συστήματα ενεργητικής ασφαλείας που υποστηρίζουν τον οδηγό ακόμη και σε δύσκολες συνθήκες κυκλοφορίας, γ) λειτουργίες πριν από τη σύγκρουση που επαναφέρουν το αυτοκίνητο σε ασφαλή κατάσταση και δ) συστήματα παθητικής ασφαλείας με στόχο τον περιορισμό των επιπτώσεων και των τραυματισμών, των επιβατών και των πεζών, σε περίπτωση ατυχήματος.

Ο πρωταρχικός στόχος της φίρμας είναι πάντα η αποφυγή του ατυχήματος. Για το σκοπό αυτό, μια σειρά από χαρακτηριστικά ασφαλείας με την ονομασία i-Activsense, περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό πολλών μοντέλων της Mazda: Κάμερες και αισθητήρες τοποθετημένοι μέσα και γύρω από το αυτοκίνητο, παρακολουθούν την κυκλοφορία και ολόκληρο το περιβάλλον οδήγησης για να διασφαλίσουν την ασφάλεια του οδηγού και των άλλων χρηστών του δρόμου.

Για παράδειγμα, το έξυπνο σύστημα πέδησης βοηθά στην αποφυγή συγκρούσεων, ειδικά σε απρόβλεπτες καταστάσεις όπου ο χρόνος άμεσης αντίδρασης είναι καθοριστικής σημασίας. Τα συστήματα προειδοποίησης για την κυκλοφορία μπροστά και πίσω από το αυτοκίνητο, βοηθούν τον οδηγό σε περιπτώσεις οδήγησης όπου η ορατότητά του είναι περιορισμένη, όπως σε μία διασταύρωση ή όταν κινείται με όπισθεν.



Η σαφής εικόνα του δρόμου μπροστά βρίσκεται επίσης στο επίκεντρο της προηγμένης τεχνολογίας των προβολέων LED της μάρκας, η οποία προσαρμόζει συνεχώς τη μεγάλη σκάλα για να παρέχει ορατότητα χωρίς να στραβώνει τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου. Ο έλεγχος των τυφλών σημείων χρησιμοποιεί ραντάρ για την παρακολούθηση του άμεσου περιβάλλοντος χώρου του αυτοκινήτου, προειδοποιώντας τον οδηγό για κάθε πιθανό κίνδυνο, όπως π.χ. κατά την αλλαγή λωρίδας. Αυτή η τεχνολογία λειτουργεί σε συνδυασμό με διάφορα συστήματα προειδοποίησης και υποβοήθησης εκτροπής και διατήρησης πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας, που βοηθούν το αυτοκίνητο να κινείται κάθε στιγμή με ασφάλεια στο δρόμο.

Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας για την οδική ασφάλεια είναι η κατάσταση του οδηγού - όταν είναι κουρασμένος ή νυσταγμένος, ο κίνδυνος ατυχημάτων αυξάνεται. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η φίρμα προσφέρει το σύστημα  παρακολούθησης της συμπεριφοράς του οδηγού: Μια κάμερα τοποθετημένη στο εσωτερικό της καμπίνας παρακολουθεί τα σημάδια κόπωσης, όπως τις κινήσεις των βλεφάρων και το βλέμμα του, και ειδοποιεί τον οδηγό μέσω ηχητικού μηνύματος πριν εκείνος χάσει τη συγκέντρωσή του. Μαζί με το σύστημα radar cruise control και το σύστημα υποβοήθησης σε μποτιλιάρισμα, η οδήγηση γίνεται όχι μόνο ασφαλέστερη, αλλά και πιο άνετη και πιο ξεκούραστη.

Αυτά είναι μερικά μόνον από τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας που προσφέρει η εταιρεία  – για πληρέστερη ενημέρωση δείτε το βίντεο Mazda talks i Activsense Safety Systems.

Παρόμοιος είναι ο στόχος και των συστημάτων παθητικής ασφάλειας της Mazda: Να δώσουν στον οδηγό μια ιδανική εικόνα του περιβάλλοντος που κινείται, επιτρέποντάς του να εστιάσει τη συγκέντρωσή του στην οδήγηση. Μια βασική πτυχή αυτού είναι η θέση οδήγησης. Ακολουθεί μια σαφώς ανθρωποκεντρική προσέγγιση όσον αφορά τον σχεδιασμό της καμπίνας και την αρχιτεκτονική σχεδιασμού του αυτοκινήτου. Οι εμπρός και μεσαίες κολώνες (Α και Β) καθώς και το ταμπλό και ο πίνακας οργάνων είναι τοποθετημένα με τέτοιο τρόπο ώστε ο οδηγός να έχει καθαρό οπτικό πεδίο διατηρώντας παράλληλα μια άνετη θέση οδήγησης. Με την τεχνολογία head-up display διαθέσιμη για σχεδόν ολόκληρη τη γκάμα μοντέλων, ο οδηγός έχει όλες τις σχετικές πληροφορίες, απευθείας στο οπτικό του πεδίο - χωρίς να αποσπάται το βλέμμα του από το δρόμο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
SPONSORED LINKS

"Ένα βιβλίο διαβασμένο από χίλιους διαφορετικούς ανθρώπους είναι χίλια διαφορετικά βιβλία."

Αντρέι Ταρκόφσκυ, Ρώσος σκηνοθέτης

  • 337 - Πεθαίνει ο Μέγας Κωνσταντίνος, αυτοκράτορας της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας και ισαπόστολος.
    1813 - Γεννιέται ο Ρίχαρντ Βάγκνερ, Γερμανός μουσουργός.
    1825 Πεθαίνει η Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα, αγωνίστρια της Ελληνικής Επανάστασης.
    1885 - Πεθαίνει ο Βικτόρ Ουγκώ, Γάλλος συγγραφέας.
    1917 - Γεννιέται ο Στέλιος Ανεμοδουράς, συγγραφέας του Μικρού Ήρωα.
    1960 - Στη νότιο Χιλή σημειώνεται ο ισχυρότερος σεισμός που έχει καταγραφεί, 9,5 βαθμοί της κλίμακας Ρίχτερ.
    1963 - Πραγματοποιείται δολοφονική επίθεση εναντίον του βουλευτή της Ε.Δ.Α., Γρηγόρη Λαμπράκη, στη Θεσσαλονίκη. Ο Λαμπράκης εξέπνευσε στις 27 Μαΐου.

© 2002-2022 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2

v