Αυτόνομα οχήματα με την τεχνολογία της Honda

Η Honda παρουσίασε τα αυτόξομα οχήματά της καθώς και την τεχνολογία της, κατά το το Παγκόσμιο Συνλεδριο IRS.
Αυτόνομα οχήματα με την τεχνολογία της Honda

Τα αυτόνομα οχήματα και η τεχνολογία της Ηonda παρουσιάστηκαν στο Παγκόσμιο Συνέδριο ITS.

Η Honda είναι μέλος του L3Pilot, της πρώτης ολοκληρωμένης δοκιμής της Ευρώπης για αυτοματοποιημένη οδήγηση σε δημόσιους δρόμους. Δεν είναι τυχαίο ότι τέσσερα ερευνητικά οχήματα Honda αυτοματοποιημένης κίνησης (AD) έχουν διανύσει 25.900 χιλιόμετρα στη Γερμανία.

Λειτουργίες SAE Level 3 και 4 αυτο-οδήγησης δοκιμάστηκαν σε δρόμους που δέχονται μεγάλο αριθμό οχημάτων σε επτά ευρωπαϊκές χώρες.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία που αναπτύσσει υψηλή τεχνολογία για την αναβαθμίσει της αυτοκίνηση και να μειώσει τα ατυχήματα, παρουσίασε την τεχνολογία αυτόματης οδήγησης στο ITS World Congress 2021, στο πλαίσιο του προγράμματος αυτοματοποιημένης οδήγησης L3Pilot.

Η πρωτοβουλία που κατευθύνεται από την ΕΕ, είναι μια κοινή προσπάθεια 34 εταίρων από 12 χώρες. Αξιολογεί τη βιωσιμότητα των λειτουργιών SAE Level 3 και 4 αυτόματης οδήγησης σε συνηθισμένους δρόμους, με τη Honda να παρέχει τέσσερα ερευνητικά οχήματα Honda AD για την υποστήριξη του ερευνητικού προγράμματος. Τα οχήματα βασίζονται στην πλατφόρμα του πολυτελούς σεντάν Honda Legend.

Δοκιμές σε 25.900 χλμ.

Η ομάδα της Honda R&D Europe, αξιοποιώντας την κορυφαία τεχνογνωσία στον κόσμο στις αυτόνομες τεχνολογίες, επικεντρώθηκε σε δύο σενάρια έρευνας τα «Traffic Jam Chauffeur» και «Motorway Chauffeur», καλύπτοντας πάνω από 25.900 χιλιόμετρα δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες στους γερμανικούς δρόμους.

Η προηγμένη τεχνολογία AD της Honda, η οποία παρακολουθεί τις κυκλοφοριακές συνθήκες στην εθνική οδό και παίρνει τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου από τον οδηγό- αν κρίνει ότι είναι ασφαλές να το πράξει- έχει βοηθήσει να κινηθούν πιλοτικά οχήματα σε πάνω από 25.900 χιλιόμετρα σε όλη τη Γερμανία.

Τα λειτουργικά δεδομένα μοιράστηκαν στη συνέχεια για περαιτέρω έρευνα και ανάλυση. Οι επιστήμονες εξετάζουν προσεκτικα τις επιπτώσεις και τις ωφέλειες της αυτοματοποιημένης οδήγησης στην Ευρώπη.

"Θεωρούμε την αυτοματοποιημένη τεχνολογία οδήγησης ως ζωτικό μέρος των προηγμένων τεχνολογιών ασφάλειας", δήλωσε ο Δρ Robert Kastner, Large Project Leader του L3Pilot Project στη Honda R&D Europe. «Κατόπιν των πολυετών ερευνών μας σε αυτόν τον τομέα, είμαστε στην ευχάριστη θέση να έχουμε ενεργό ρολό σε αυτή την πρωτοβουλία της ΕΕ και να υποστηρίξουμε την προηγμένη ερευνητική δραστηριότητα για αυτοματοποιημένη οδήγηση που στοχεύει στη περαιτέρω αύξηση της ασφάλειας και μείωση των ατυχημάτων στους ευρωπαϊκούς δρόμους.΄΄

Δυνατότητες της αυτοματοποιημένης οδήγησης

Δύο ερευνητικά οχήματα της Honda AD που βρίσκονται στο Παγκόσμιο Συνέδριο ITS στο Αμβούργο, ενώνονται με άλλα δοκιμαστικά αυτοκίνητα της κοινοπραξίας L3Pilot που λειτουργούν σε δημόσιους δρόμους μέσα και γύρω από την έκθεση, για να δείξουν τις δυνατότητες της αυτοματοποιημένης τεχνολογίας οδήγησης.

Η Honda βρίσκεται εδώ και καιρό στην πρώτη γραμμή παγκοσμίως στην έρευνα και ανάπτυξη τεχνολογιών ασφάλειας. Νωρίτερα φέτος, η εταιρεία δεσμεύτηκε να προσπαθήσει για να επιτύχει τον στόχο της που είναι ΄΄μηδενικοί θάνατοι από τροχαία ατυχήματα που εμπλέκονται μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα της Honda παγκοσμίως έως το 2050.΄΄

Αυξάνεται η εμπορευματοποίηση των αυτοκινούμενων οχημάτων

Το έργο L3Pilot, ξεκίνησε το 2017, για να δημιουργήσει ένα τυποποιημένο ευρωπαϊκό περιβάλλον για την αυτοματοποιημένη οδήγηση. Συντονίζοντας τις δραστηριότητες των αυτοκινητοβιομηχανιών και των παρόχων τεχνολογίας σε ολόκληρη την ήπειρο, το έργο έχει στόχο να αυξήσει την ευαισθητοποίηση για την εμπορευματοποίηση των αυτοκινούμενων οχημάτων τα οποία θα αξιοποιήσουν την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 και 4 στα επιβατικά αυτοκίνητα.

Η προσπάθεια επικεντρώνεται στις βασικές χρήσεις όπως η κυκλοφορία στους αυτοκινητοδρόμους, στις πόλεις, στη κυκλοφοριακή συμφόρηση και στη στάθμευση. Συνολικά, περισσότερα από 400.000 χιλιόμετρα έχουν διανύσει τα εξερευνητικά αυτοκίνητα με σύστημα αυτόνομης οδήγησης, συμπεριλαμβανομένων των 200.000 χλμ. σε αυτοκινητόδρομους.

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v