Νέα Lexus ES 330h: Ακριβής έλεγχος και οδηγική απόλαυση

Στην αίσθηση  πίσω από το τιμόνι της ανανεωμένης Lexus ES 300h κυριαρχεί η αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης, ο εντπυωσιακός σχεδιασμός και οι προδιαγραφές ασφαλείας.
Νέα Lexus ES 330h: Ακριβής έλεγχος και οδηγική απόλαυση

Αποστολή στην Ισπανία

Μια καλή πρόταση για όσους αναζητούν την επαφή με την φύση και την προπόνηση με ποδήλατο είναι η Μαγιόρκα της Ισπανίας. Επισκεφθήκαμε το μεγαλύτερο νησί των Βαλεαρίδων, μιας αυτόνομης κοινότητας της Ισπανίας, προσκεκλημένοι της Lexus για να οδηγήσουμε τα δυο νέα μοντέλα της πολυτελούς ιαπωνικής μάρκας - το SUV NX και το sedan ES - που έχουν υψηλούς στόχους και στην ευρωπαϊκή αγορά.

Και η Μαγιόρκα αποτελεί σημαντικό τουριστικό προορισμό. Έχει μέγεθος 3.624,5 τ.χλμ. και πληθυσμό 861.929 κατοίκων σύμφωνα με την απογραφή του 2011 (πυκνότητα πληθυσμού: 237,8 κατ./τ.χλμ., περίπου διπλάσια της Ελλάδας). Η Μαγιόρκα είναι το μεγαλύτερο σε πληθυσμό νησί των Βαλεαρίδων Νήσων και το δεύτερο πιο πυκνοκατοικημένο νησί στην Ισπανία μετά την Τενερίφη των Καναρίων Νήσων. Η πρωτεύουσα του νησιού και της αυτόνομης κοινότητας είναι η Πάλμα ντε Μαγιόρκα.

Στη δημοσιογραφική αποστολή σε κάθε βήμα μας είχαμε την υποστήριξη και την φροντίδα της κ. Κλαίρης Χατζηγιάννη Διευθύντριας Επικοινωνίας της Toyota Ελλάς και της Lexus Ελλάς. Πρόκειται για ανώτατο στέλεχος της εταιρείας που γνωρίζει κάθε λεπτομέρεια για τα μοντέλα και την στόχευση τους στην αγορά.   

Πίσω από το ,  απομακρυνθήκαμε από το αεροδρόμιο. Μετά από λίγα χιλιόμετρα, συναντήσαμε την πρώτη ομάδα των αθλητών που έκαναν προπόνηση με τα ποδήλατα τους. Μπροστά ο προπονητής, τελευταίος ο βοηθός τους και αναμεσά τους οι αθλητές με την ενδεδειγμένη ενδυμασία που εξασφαλίζει άνεση και συμβάλει στην απόδοση του αθλητή. Ο προπονητής έδινε τον ρυθμό και την κατάλληλη σχέση στο σύστημα κίνησης του ποδήλατου για να αυξηθεί η απόδοση της προπόνησης.

Ανάψαμε το αριστερό φλας, και προσπεράσαμε την ομάδα με χαμηλή ταχύτητα για να μην τους φοβίσουμε και να μην δεχθούν τα πλευρικά κύματα αέρα από την κίνηση του αυτοκινήτου. Το ανανεωμένο Lexus ES 300h, από τα πρώτα χιλιόμετρα μας έδειξε τις διαθέσεις του. Αποστολή του είναι να μεταφέρει με πρωτόγνωρη άνεση και ασφάλεια, τον ιδιόκτητη του που έχει επενδύσει αρκετές δεκάδες χιλιάδες ευρώ για να το αποκτήσει, προσπερνώντας τις ανταγνωστικές προτάσεις που έρχονται από τις πολυτελείς γερμανικές μάρκες. Τα καταφέρνει μια χαρά και μας έδειξε πόσο έχει βελτιωθεί από το αρχικό μοντέλο. Πλέον μπορεί να κοιτάξει στα μάτια την αντίστοιχη γερμανική παραγωγή.

Το αυτοκίνητο «πετάει»                                                                                                     

Το υβριδικό σύστημα παραγωγής ενέργειας με κύριο πρωταγωνιστή τον κινητήρα 2.500 κ.εκ. αποδίδει 208 ίππους. Το αυτοκίνητο «πετάει» μόλις πατήσεις βαθιά το γκάζι. Πιάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 8,9΄΄ και η τελική φθάνει τα 180 χλμ./ώρα.

Το πιο εντυπωσιακό όμως στοιχείο είναι η αναβάθμιση της οδικής συμπεριφοράς: Θυμίζει τρένο στις στροφές και προσεφέρει απλόχερα εξαιρετική ποιότητα κύλισης.

Βασίζεται στα βήματα που καθορίζει το Lexus Driving Signature με πρόσθετες ενημερώσεις απόδοσης, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου στηρίγματος στερέωσης του πίσω μέρους για περαιτέρω ενίσχυση της στρεπτικής ακαμψίας, της σταθερότητας χειρισμού και της άνεσης στην οδήγηση. Το σύστημα πέδησης της ES έχει λάβει επίσης ενημερώσεις. Το σχήμα του πεντάλ φρένου έχει διευρυνθεί σε όλες τις εκδόσεις ES για να βελτιωθεί η σταθερότητα και η εμπιστοσύνη όταν πατάς το πεντάλ. Τα χαρακτηριστικά ελέγχου φρένων του Electronically Controlled Brake System (ECB) έχουν επίσης βελτιστοποιηθεί για να βελτιώσουν την αίσθηση του πεντάλ όταν αφήνεται το πεντάλ φρένου.

Εντυπωσιακός εξωτερικός σχεδιασμός

Το 2018, το ολοκαίνουργιο Lexus ES έβδομης γενιάς επαναπροσδιόρισε την θέση του ανάμεσα σε πολυτελή sedan υψηλής ποιότητας με εντυπωσιακό εξωτερικό σχεδιασμό και  απόδοση που κατέστη δυνατή από την πλατφόρμα Global Architecture-K (GA-K). Η ανανεωμένη ES βασίζεται σε αυτή τη συνταγή επιτυχίας με πολυάριθμες ενημερώσεις πολυμέσων, ασφάλειας, στυλ και χρώματος.

Ο νέος σχεδιασμός της μάσκας προσφέρει μια ανανεωμένη εμφάνιση, διατηρώντας παράλληλα την προκλητική κομψότητα της ES. Προσφέρει μια νέα εξωτερική παλέτα χρωμάτων, με εννέα χρώματα, συμπεριλαμβανομένων των Eminent White Pearl, Obsidian, Caviar, Matador Red Mica, Moonbeam Beige Metallic, Sunlit Green και Nightfall Mica.



Ανθρωποκεντρική χειροτεχνία

Όλοι οι εσωτερικοί χώροι έχουν σχεδιαστεί για να συνδυάζουν ένα πιλοτήριο με επίκεντρο τον οδηγό με ευρύχωρους και άνετους χώρους για τους επιβάτες. Η Lexus ονομάζει αυτή την έννοια "Seat in Control", μια απλή ιδέα που λέει ότι, από τη στιγμή που θα μπει ο οδηγός στο αυτοκίνητο, όλα τα χειριστήρια που χρειάζεται είναι προσιτά και όλες οι πληροφορίες που θέλει είναι σε απλή προβολή. Η ανανεωμένη ES περιλαμβάνει συνεχή βελτίωση με ανθρωποκεντρικές ενημερώσεις στο σύστημα πολυμέσων Lexus και στο διαθέσιμο σύστημα πλοήγησης. Οι έγχρωμες οθόνες πολυμέσων 8,0 ιντσών και 12,3 ιντσών διαθέτουν πλέον λειτουργικότητα οθόνης αφής, εκτός από τη διεπαφή αφής, για διαισθητική αλληλεπίδραση οδηγού και συνοδηγού.

Δέσμευση για την ασφάλεια

Η δέσμευση της μάρκας για ασφάλεια εξακολουθεί, με την αναβάθμιση στο Lexus Safety System+ 2.5 (LSS+ 2.5) να αποτελεί στάνταρ εξοπλισμό σε όλα τα επίπεδα εξοπλισμού.

Για αρχή, το Pre-Collision System (PCS), το οποίο περιλαμβάνει Frontal Collision Warning (FCW), Automatic Emergency Braking (AEB), Pedestrian Detection and Bicyclist Detection, διαθέτει βελτίωση της κάμερας του φακού και στοιχεία ραντάρ για επέκταση του εύρος απόκρισης.

Μια νέα ενημέρωση του PCS περιλαμβάνει το Intersection Turning Assist. Στις διασταυρώσεις, το σύστημα έχει τη δυνατότητα υπό ορισμένες συνθήκες να αναγνωρίζει ένα επερχόμενο όχημα όταν εκτελεί αριστερή στροφή, ή έναν πεζό όταν εκτελεί στροφές αριστερά και δεξιά, και έχει σχεδιαστεί για να ενεργοποιεί τυπικές λειτουργίες PCS εάν χρειάζεται. Πρόσθετες νέες λειτουργίες PCS περιλαμβάνουν τη Βοήθεια διεύθυνσης έκτακτης ανάγκης (ESA), η οποία έχει σχεδιαστεί για να ενισχύει τη σταθερότητα του οχήματος και να αποτρέπει την έξοδο από τη λωρίδα όπως υποδηλώνει ο οδηγός κατά τη διάρκεια ενός ελιγμού διεύθυνσης αποφυγής έκτακτης ανάγκης.

Το All-Speed ​​Dynamic Radar Cruise Control (DRCC) μπορεί να ενεργοποιηθεί πάνω από 40 χλμ./ωρα και έχει σχεδιαστεί για να πραγματοποιεί ελέγχους απόστασης από όχημα σε όχημα. Το DRCC περιλαμβάνει επίσης μια νέα δυνατότητα που επιτρέπει την ομαλή προσπέραση των πιο αργών οχημάτων. Εάν ταξιδεύετε πίσω από ένα όχημα που πηγαίνει πιο αργά από την προκαθορισμένη ταχύτητα, μόλις ο οδηγός ενεργοποιήσει το σήμα στροφής, το σύστημα θα προσφέρει αρχική αύξηση της επιτάχυνσης στην προετοιμασία για αλλαγή λωρίδας και, αφού ο οδηγός αλλάξει λωρίδα, το όχημα θα συνεχίσει την επιτάχυνση μέχρι να φτάσει στην αρχική προκαθορισμένη ταχύτητα οδήγησης.

Το Lane Departure Alert with Steering Assist (LDA w/ SA) έχει σχεδιαστεί για να ειδοποιεί τον οδηγό εάν αισθανθεί ακούσια αποχώρηση από τη λωρίδα με ταχύτητες άνω των 45 χλμ./ώρα μέσω κραδασμών στο τιμόνι ή ηχητικής ειδοποίησης. Μπορεί επίσης να λάβει ελαφρά διορθωτικά μέτρα για να βοηθήσει τον οδηγό να βρίσκεται στην ορατά σημαδεμένη λωρίδα. Όταν το DRCC έχει ρυθμιστεί και ενεργοποιηθεί, η Lane Tracing Assist (LTA) έχει σχεδιαστεί για να παρέχει μικρή δύναμη διεύθυνσης για να κατευθύνει προς το κέντρο της λωρίδας για να βοηθήσει τον οδηγό να παραμείνει στη λωρίδα χρησιμοποιώντας ορατούς δείκτες λωρίδας ή προηγούμενο όχημα.

Πρόσθετα χαρακτηριστικά μεταφοράς περιλαμβάνουν το Intelligent High Beams, το οποίο ανιχνεύει προηγούμενα ή επερχόμενα οχήματα και εναλλάσσει αυτόματα μεταξύ προβολέων μεγάλης και χαμηλής δέσμης για μεγαλύτερη παροχή ορατότητας. Το Road Sign Assist (RSA) έχει σχεδιαστεί για να λαμβάνει ορισμένες πληροφορίες οδικής σήμανσης χρησιμοποιώντας κάμερα και χάρτες πλοήγησης όταν υπάρχουν διαθέσιμα δεδομένα και τα εμφανίζει στην οθόνη πολλαπλών πληροφοριών (MID).

Ο τιμοκατάλογος ξεκινά από τα 63.800 ευρώ.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v