Πτώση στις πωλήσεις των ΙΧ, λόγω της έλλειψης των τσιπ

Στην ελληνική αγορά η πτώση των πωλήσεων των ΙΧ, τον Σεπτέμβριο έφθασε το 5,9%.
Πτώση στις πωλήσεις των ΙΧ, λόγω της έλλειψης των τσιπ

Η πρωτοφανής έλλειψη των τσιπ στην αυτοκινητοβιομηχανία έχει φρενάρει την παραγωγή των καινούργιων αυτοκινήτων. Οι υποψήφιοι αγοραστές καινούργιων αυτοκινήτων είναι υποχρεωμένοι να περιμένουν ακόμη και επτά μήνες για να παραλάβουν το αυτοκίνητό τους.

Λόγω των οικονομικών συγκυριών και των αυξήσεων στις πρώτες ύλες και στους ημιαγωγούς οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν δεσμεύονται για την τελική τιμή πώλησης των μοντέλων τους. Δέχονται μεγάλο αριθμό παραγγελιών, καθώς και τις προκαταβολές των υποψήφιων αγοραστών, αλλά η τιμή πώλησης είναι ανοιχτή και θα καθορισθεί όταν το κάθε αυτοκίνητο εισαχθεί στην χώρα μας.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, διαθέτουν όλο το στοκ των αυτοκίνητων που βρίσκονται στους τελωνειακούς χώρους και προσπαθούν να εξασφαλίζουν όσο το δυνατόν περισσότερα αυτοκίνητα τους επόμενους μήνες. Μάλιστα μερικές μάρκες πουλούν και τα αυτοκίνητα που υπάρχουν στις εκθέσεις τους για να ικανοποιήσουν τους πελάτες τους.

Στην ελληνική αγορά η πτώση των πωλήσεων των ΙΧ κατά τον Σεπτέμβριο, έφθασε το 5,9%. Πουλήθηκαν 6.687 καινούργια αυτοκίνητα ενώ τον ίδιο περσινό μήνα παρά τα οξυμένα προβλήματα που υπήρχαν από την πανδημία οι πωλήσεις ήταν 7.107 μονάδες.

Την πρώτη θέση στις πωλήσεις ακόμη και τον Σεπτέμβριο 2021 που χαρακτηρίστηκε από την έλλειψη των τσιπ, διατήρησε η Toyota. Πούλησε 6.687 αυτοκίνητα, μείωση των πωλήσεων κατά 14,2%, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Δεύτερη η Peugeot, 692 πωλήσεις, μείωση των πωλήσεων κατά 0,3%. Τρίτη η Hyundai, 617 πωλήσεις, αύξηση κατά 43,5%.



Η Peugeot, εκτός από το υψηλό ποσοστό στη πίτα των πωλήσεων σημείωσε και τις εξής επιτυχίες: 2η στη συνολική κατάταξη με μερίδιο 10,3%, 1η στις εταιρικές πωλήσεις με μερίδιο 14,2%, 4η στις λιανικές πωλήσεις με μερίδιο 7,3%, 2η στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών με μερίδιο 15,3%, 1η στη συνολική κατάταξη πωλήσεων SUV με μερίδιο 11,1%, 3η θέση για το 208 στις εταιρικές πωλήσεις της κατηγορίας B με μερίδιο 14,7%, 1η θέση για το 2008 στη κατηγορία B SUV με μερίδιο 14,9%, 1η θέση στις εταιρικές πωλήσεις της κατηγορίας με μερίδιο 24,0% και 2η θέση στις λιανικές πωλήσεις της κατηγορίας με μερίδιο 11,8%, 4η θέση για το 3008 στη κατηγορία C SUV με μερίδιο 9,9% και 1η θέση στις εταιρικές πωλήσεις της κατηγορίας με μερίδιο 14,3%.

Μερίδιο Σεπτεμβρίου LCV: 7,3%. Συνολικό μερίδιο Σεπτεμβρίου PC + LCV: 10,0% (2η θέση).

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v