Η Fiesta της Ford συνεχίζεται με αμείωτη ένταση!

Η εταιρεία μόλις ολοκλήρωσε την αναβάθμιση του δημοφιλούς supermini Fiesta. Ποια χαρακτηριστικά του ξεχωρίζουν.
Η Fiesta της Ford συνεχίζεται με αμείωτη ένταση!

Για τον φθινόπωρο που θυμίζει καλοκαίρι με καύσωνες και υγρασία, φύλαξε την έκπληξη της η Ford. Η μάρκα που έχει αναδείξει την επιστήμη της οδηγοκεντρικής οδήγησης και της επαφής του οδηγού με το αυτοκίνητο, ολοκλήρωσε την αναβάθμιση του δημοφιλούς supermini Fiesta.

Η γιορτή και το πανήγυρι στον χώρο της αυτοκίνησης συνεχίζεται και μάλιστα με αμείωτη ένταση γιατί η Ford, δημιούργησε ένα νέο  πλέγμα στοιχείων το οποίο αναδεικνύει περισσότερο την αξία του best seller.

Ξεχωρίζουν:

-        Εκφραστική, νέα εξωτερική σχεδίαση και ποικιλία εκδόσεων με πρόσθετα πολυτελή πακέτα Vignale.

-        Τεχνολογίες επόμενης γενιάς όπως νέοι προβολείς Matrix LED με Glare-Free High Beam, προσαρμοζόμενη ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών και σύστημα Wrong-Way Alert.

-        Εξηλεκτρισμένη γκάμα συστημάτων κίνησης περιλαμβάνει τον κινητήρα EcoBoost Hybrid 48-volt για απολαυστική και αποδοτική οδήγηση και επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift.

-        Νέο Fiesta ST με ισχύ 200 ίππων.



Εφοδιασμένο με τεχνολογίες τελευταίας γενιάς, είναι άριστα προετοιμασμένο για έξυπνες, συνδεδεμένες, οδηγικές εμπειρίες. Οι προβολείς LED για πρώτη φορά εισάγονται σε όλες τις εκδόσεις Fiesta, με την προηγμένη τεχνολογία Matrix LED να είναι διαθέσιμη και να περιλαμβάνει αντιθαμβωτική λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων (Glare-Free High Beam) που μπορεί να προσαρμόσει τα μοτίβα της δέσμης για καλύτερη ορατότητα σε δύσκολες συνθήκες.

Εισάγει επίσης μία νέα, ψηφιακή οθόνη 12,3” με πληροφορίες οδήγησης για ξεκούραστα ταξίδια. Τα συστήματα Local Hazard Information 1 και Wrong-Way Alert 1 κάνουν το ντεμπούτο τους στο Fiesta αποτελώντας μέρος της σειράς προηγμένων τεχνολογιών υποστήριξης της οδήγησης της Ford.

Τα εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα εξοικονομούν καύσιμο και μειώνουν τις εκπομπές ρύπων ενώ την ίδια στιγμή μεγιστοποιούν την οδηγική απόλαυση. Η ήπια υβριδική τεχνολογία Ford EcoBoost Hybrid 48-volt βοηθά στη βελτιστοποίηση της κατανάλωσης και την ίδια στιγμή αναβαθμίζει τη διάσημη δυναμική συμπεριφορά του Fiesta προσφέροντας άμεση επιτάχυνση. Η τεχνολογία συνεργάζεται με το επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο Powershift, για γρήγορες, ομαλές αλλαγές σχέσεων και μία άνετη και γεμάτη αυτοπεποίθηση εμπειρία με το Fiesta.



Το νέο Fiesta ST εξέλιξε η Ford Performance. Το καυτό hatchback υπόσχεται μία αναβαθμισμένη εμπειρία με νέους προβολείς Matrix LED, νέα σπορ καθίσματα Performance Seats που εξελίχθηκαν από την εταιρεία και σπορ σχεδιαστικές λεπτομέρειες, στις οποίες περιλαμβάνεται μία νέα εμπρός μάσκα Chrystaline Grey και η εντυπωσιακή εξωτερική βαφή Mean Green – καθώς και 10% αυξημένη μέγιστη ροπή που τώρα φτάνει τα 320 Nm.

Συστήματα κίνησης για το παρόν και το μέλλον

Προσφέρει οδηγικές εμπειρίες με κύρια χαρακτηριστικά την αθόρυβη και αποδοτική λειτουργία και την άμεση απόκριση, με την υποστήριξη της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας EcoBoost Hybrid 48-volt και κινητήρων βενζίνης EcoBoost.

Ο κινητήρας 1.0 EcoBoost Hybrid διατίθεται σε εκδόσεις με ισχύ 125 και 155 ίππων, σε συνδυασμό με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Η κατανάλωση καυσίμου είναι από 4,9 λίτρα/100χλμ. και οι εκπομπές CO2 από 111 γραμ./χλμ. (σύμφωνα με το πρότυπο WLTP) αντιπροσωπεύοντας μια βελτίωση 5% συγκριτικά με έναν μη υβριδικό κινητήρα 1.0 EcoBoost που αποδίδει 125 ίππους. Σύμφωνα με δεδομένα της Ford, ο υβριδικές εκδόσεις είναι σε θέση να εξασφαλίσουν αυξημένη οικονομία καυσίμου έως και 10% σε αστικές συνθήκες οδήγησης σε σύγκριση με εκείνες που κινούνται από έναν μη υβριδικό κινητήρα 1.0 EcoBoost.

Ο κινητήρας EcoBoost Hybrid των 125 ίππων διατίθεται επίσης με επτατάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift, που προσφέρει ομαλές αλλαγές σχέσεων για βέλτιστη οδηγική ποιότητα. Ο συνδυασμός αυτός εξασφαλίζει κατανάλωση καυσίμου από 5,2 λιτρα/100χλμ. και εκπομπές CO2 από 117 γραμ./χλμ. (WLTP).

Με το κιβώτιο Powershift, ο κινητήρας λειτουργεί στις βέλτιστες στροφές προς όφελος της απόδοσης, και την ίδια στιγμή επιτρέπει στο Auto Start-Stop να λειτουργεί κάτω από τα 12 χλμ./ώρα για μικρότερη κατανάλωση καυσίμου σε αστικές συνθήκες οδήγησης. Η οδηγική απόλαυση επιτείνεται με το αυτόματο κιβώτιο, το οποίο προσφέρει δυνατότητα κατεβάσματος έως και τριών σχέσεων, για ταχύτερες προσπεράσεις όταν οι οδηγοί χρειάζονται μέγιστη επιτάχυνση.

Ο κινητήρας 1.0 EcoBoost της Ford αποδίδει 100 ίππους, με κατανάλωση από 5,2 λιτρα/100χλμ. και εκπομπές CO2 118 γραμ./χλμ. (WLTP). Όπως και στην έκδοση EcoBoost Hybrid, ο κινητήρας χρησιμοποιεί άμεσο ψεκασμό καυσίμου υψηλής πίεσης, σύστημα διπλού/ανεξάρτητου μεταβλητού χρονισμού των εκκεντροφόρων (Twin-independent Variable Cam Timing) και έκκεντρη σχεδίαση στροφάλου για αθόρυβη λειτουργία. Ο κινητήρας διατίθεται σε συνδυασμό με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Η οδηγική εμπειρία του Fiesta προσαρμόζεται με τα επιλέξιμα προφίλ οδήγησης Normal, Sport και Eco που επιτρέπουν στους οδηγούς να ρυθμίζουν την απόκριση του γκαζιού, το σύστημα ESC, τον σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης και τους χρόνους αλλαγών των ταχυτήτων για τα αυτόματα μοντέλα, ώστε να εναρμονίζουν την απόκριση και τις επιδόσεις με τις εκάστοτε συνθήκες. Το Fiesta Active έχει επιπλέον τα προγράμματα λειτουργίας Trail και Slippery.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v