Οι κινητήρες του ανανεωμένου Dacia Duster

Το Duster ταρακουνά τα νερά της αγοράς των SUV με νέα γκάμα κινητήρων.
Οι κινητήρες του ανανεωμένου Dacia Duster

Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι κινητήρες που εξοπλίζουν το ανανεωμένου Dacia Duster. Το δημοφιλές SUV, ξεκίνησε την εμπορική του καριέρα το 2010, όταν παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά.

Ανάμεσα στα πλεονεκτήματα του είναι και χαμηλή τιμή πώλησης, που συγκρίνεται με τα μοντέλα που έχουν σαν αποστολή την ικανοποίηση των καταναλωτών που κινούνται στην πόλη.

Το Duster ταρακούνησε τα νερά της αγοράς των SUV. Πρόκειται για μία πραγματική επανάσταση από τη Dacia. Με πάνω από 1,9 εκατομμύρια πωλήσεις, κατέκτησε την 1η θέση στις πωλήσεις της κατηγορίας του στην ευρωπαϊκή αγορά, από το 2019.

Ακολουθώντας τα χνάρια των προηγούμενων γενεών, το ανανεωμένο Duster απευθύνεται τόσο στους πελάτες που θέλουν ένα άνετο και ελκυστικό SUV με compact διαστάσεις, όσο και σε αυτούς που αναζητούν ένα στιβαρό και ευέλικτο 4x4.

Πιστό στις αρχές του, το ανανεωμένο Duster παραμένει ένα οικογενειακό SUV με περιπετειώδη χαρακτήρα, αποτελώντας το ιδανικό μέσο για τις καθημερινές μετακινήσεις, αλλά και για τις εξορμήσεις στην ύπαιθρο.

Η παρουσίαση του ανανεωμένου Dacia Duster, θα γίνει αύριο στο Παρίσι.



Οικονομικοί και αποδοτικοί κινητήρες                                                          

Εντελώς ανανεωμένη γκάμα κινητήρων που συνδυάζει την οδηγική ευχαρίστηση και τις περιορισμένες εκπομπές CO2. Διατίθεται και με αυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο EDC, σε συνδυασμό με τον κινητήρα TCe 150, ενώ η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ της έκδοσης διπλού καυσίμου (βενζίνης-LPG) έχει αυξηθεί κατά 50%.

Η έκδοση 2WD εφοδιάζεται πλέον με αυτόματο κιβώτιο EDC 6 σχέσεων, που συνδυάζεται με τον κινητήρα 1.3 TCe 150. Προσφέρει την άνεση και την ευχαρίστηση ενός αυτόματου κιβωτίου, διατηρώντας ταυτόχρονα την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 στα επίπεδα του χειροκίνητου.

Το κιβώτιο EDC μειώνει το υπερβολικό και άσκοπο ανέβασμα των στροφών του κινητήρα, διασφαλίζοντας ότι, σε κάθε περίσταση έχει επιλεγεί η μεγαλύτερη δυνατή σχέση για τη δεδομένη ταχύτητα κίνησης, ελέγχοντας έτσι την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2.

Εξοπλίζεται με μία πλήρη γκάμα κινητήρων, προδιαγραφών Euro 6D Full. Πιο συγκεκριμένα:

• Ντίζελ: 1.5 Blue dCi 115 ίππων (2WD ή 4WD), που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

• Βενζίνη: 1.0 TCe 90 ίππων (2WD), που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. 1.3 TCe 150 ίππων (2WD), που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, EDC, 6 σχέσεων. 1.0 TCe 100 ίππων LPG (2WD), που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

1.0 TCe 100 LPG

Η Dacia είναι ο μόνος κατασκευαστής που προσφέρει την επιλογή κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης-LPG) σε ολόκληρη τη γκάμα των μοντέλων της. Η εργοστασιακή τοποθέτηση του συστήματος υγραεριοκίνησης προσφέρει εγγυημένη ασφάλεια και αξιοπιστία. Η διάρκεια της εργοστασιακής εγγύησης, τα διαστήματα τακτικής συντήρησης και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, είναι ίδια με την απλή βενζινοκίνητη έκδοση 1.0 TCe. Όταν λειτουργεί με υγραέριο, το ανανεωμένο Duster 1.0 TCe 100 LPG εκπέμπει κατά μέσο όρο 9,5% λιγότερο CO2 από το αντίστοιχο μοντέλο με βενζινοκινητήρα. Επιπλέον, προσφέρει αυτονομία που ξεπερνά τα 1.235 χλμ. χάρη στο συνδυασμό της τροφοδοσίας από δύο ρεζερβουάρ χωρητικότητας σχεδόν 100 λίτρων: 50 λίτρα βενζίνης και 50 λίτρα LPG (62 λίτρα συνολικά). Η μεγαλύτερη δεξαμενή καυσίμου LPG, κατά 16,2 λίτρα σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά του Duster με LPG, επιτυγχάνει αύξηση της αυτονομίας που ξεπερνά τα 250 χλμ.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v