Δέκα πράγματα που πρέπει να γνωρίζουμε για το αυθεντικό Volkswagen T-Roc

Το αυθεντικό γερμανικό μοντέλο συνδυάζει την επιβλητικότητα ενός SUV με τον δυναμισμό ενός compact hatchback.
Δέκα πράγματα που πρέπει να γνωρίζουμε για το αυθεντικό Volkswagen T-Roc

Το Volkswagen T-Roc, πρωταγωνιστεί στη κατηγορία των compact SUV. Το αυθεντικό γερμανικό μοντέλο έχει πολλά μυστικά που διαμορφώνουν την συνολική του εικόνα και την πραγματική του αξία.

Δέκα πράγματα που πρέπει να γνωρίζουμε για το Volkswagen T-Roc

-        Είναι ένα crossover που συνδυάζει την επιβλητικότητα ενός SUV με τον δυναμισμό ενός compact hatchback.

-        Έχει πρωτοποριακή σχεδίαση, καινοτόμες γραμμές, οροφή σε στυλ κουπέ, αισθητά φαρδύτερο μπροστινό μέρος, απέριττες αναλογίες.

-        Συνδυάζει φαινομενικά αντιφατικά χαρακτηριστικά: επιδόσεις και άνεση, συναίσθημα και ορθολογισμό, lifestyle της πόλης και πολύπλευρη προσωπικότητα που πάει παντού. Αυτές οι διαφορετικές παράμετροι ενώνονται σε μια νέα αντίληψη για την κατηγορία – ένα σπορ αυτοκίνητο-εργαλείο που μόνο ο εφευρέτης του GTI θα μπορούσε να επινοήσει.

-        Άπλετος χώρος για πέντε επιβάτες. Η σχεδιαστική ομάδα του T-Roc εκμεταλλεύτηκε το μεταξόνιο, το οποίο είναι εμφανώς μακρύ σε σχέση με το συνολικό μήκος του οχήματος, για να δημιουργήσει άπλετο χώρο για πέντε επιβάτες. Όλα τα καθίσματα βρίσκονται σε υψηλή θέση.

-        Ασφαλές, μεγάλη γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού - Σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου (Front Assist) που περιλαμβάνει τη λειτουργία αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης (City Emergency Brake) και το ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Assist) ως στάνταρ.



-        Ψηφιακό και συνδεδεμένο, προαιρετικά συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας με κρυστάλλινη οθόνη και η νέα γενιά του πλήρως ψηφιακού πίνακα οργάνων Active Info Display.

-        Κινητήρες TSI και TDI, ισχυροί τούρμπο με ισχύ από 110 έως 190 ιππους.

-        4MOTION και DSG, οι κινητήρες των 190 ίππων  συνδυάζονται με τετρακίνηση 4ΜΟΤΙΟΝ και DSG 7 ταχυτήτων ως στάνταρ.

-        Βέλτιστο πακέτο χάρη στην MQB, compact διαστάσεις εξωτερικά, τεράστιο εσωτερικά: άνεση για 5 επιβάτες με το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στην κατηγορία του (445 λίτρα).

-        Το T-Roc Design pack (με δίχρωμο ντιζάιν ως στάνταρ) και το T-Roc Sport pack (δίχρωμο ντιζάιν ως προαιρετικό) επιτρέπουν εκτεταμένη εξατομίκευση ώστε ο ιδιοκτήτης να δημιουργήσει το αυτοκίνητό του όπως ακριβώς επιθυμεί.

Έξι ισχυροί κινητήρες τούρμπο, μπροστινή κίνηση και τετρακίνηση



Το T-Roc διατίθεται με ισχυρούς τούρμπο κινητήρες:

-        1.0 TSI. Ο βασικός κινητήρας έχει τρεις κυλίνδρους και αποδίδει, από 999 κ.ε., ισχύ 110 ίππων (από τις 5.000 ως τις 5.500 στροφές) και μέγιστη ροπή 20,4 χλγμ. (στις 2.000-3.000 στροφές).

-        1.5 TSI 150 ίππων, με μπροστινή κίνηση ειτε τετρακίνηση (4ΜΟΤΙΟΝ) καθώς και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG 7 ταχυτήτων). Ο βενζινοκινητήρας των 150 PS είναι εφοδιασμένος με Active Cylinder Management (αυτόματη απενεργοποίηση δύο κυλίνδρων).

-        2.0 TSI 190 ίππων (από τις 3.500 ως τις 4.000 στροφές) επιταχύνει το T-Roc μέχρι τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,2΄΄. Το T-Roc με αυτόν τον κινητήρα φτάνει τελική ταχύτητα 216 χλμ./ώρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κινητήρας αποδίδει την μέγιστη ροπή των 32,6 χλγμ. στις 1.500-4.000 στροφές. Η κατανάλωση καυσίμου συνδυασμένη του T-Roc 2.0 TSI 4ΜΟΤΙΟΝ DSG είναι 6,8 έως 6,7 λίτρα/100 χλμ.

-        2.0 TDI 4ΜΟΤΙΟΝ 150 ίππων(από τις 3.500 ως τις 4.000 σ.α.λ.) ένας εξαιρετικά ισχυρός και αποδοτικός κινητήρας. Αποδίδει μέγιστη ροπή 34,8 χλγμ. ήδη από τις 1.750 σ.α.λ. μέχρι τις 3.000. Με το προαιρετικό DSG, αυτό το SUV– με τελική ταχύτητα 200 χλμ./ώρα – επιταχύνει από τα 0 ως τα 100 χλμ./ώρα σε 8,4΄΄. Οι επιδόσεις του έρχονται σε αντίθεση με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου των 5,1 λίτρων/ 00 χλμ.

4ΜΟΤΙΟΝ τετρακίνηση

Οι εκδόσεις 4ΜΟΤΙΟΝ του T-Roc είναι εφοδιασμένες με ένα μόνιμο σύστημα κίνησης σε όλους τους τροχούς. Η ροπή που φτάνει στους τροχούς κατανέμεται ανάμεσα σε μπροστά και πίσω τροχούς μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου πολύδισκου συμπλέκτη ανάλογα με διάφορους παράγοντες, όπως η στιγμιαία ροπή στρέψης του κινητήρα. Η κατανομή αυτή γίνεται με βάση τις ανάγκες της κίνησης – η εστίαση βρίσκεται στην ανάγκη διατήρησης βέλτιστης πρόσφυσης, και ως εκ τούτου οδηγικής ασφάλειας, ενώ παράλληλα επιτυγχάνεται η μεγαλύτερη δυνατή οικονομία καυσίμου. Σε συνθήκες χαμηλής ροπής στρέψης, ή κατά τη διάρκεια kickdown, η προώθηση έρχεται κατά κύριο λόγο από τον μπροστινό άξονα, ενώ ο πίσω άξονας εν μέρει απεμπλέκεται. Η βασική αυτή οδηγική λειτουργία εξοικονομεί καύσιμο. Εάν χρειαστεί, ο πίσω άξονας μπορεί να ενεργοποιηθεί εκ νέου και σε διάφορους βαθμούς μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Οι διαδρομές σε μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους δεν αποτελούν πρόβλημα για το T-Roc με την τετρακίνησή του και την απόσταση των 16,1 εκατοστών από το έδαφος.

4ΜΟΤΙΟΝ Active Control και επιλογή οδηγικού προφίλ

Όλες οι τετρακίνητες εκδόσεις του T-Roc έχουν 4ΜΟΤΙΟΝ Active Control με επιλογή οδηγικού προφίλ ως στάνταρ. Το 4ΜΟΤΙΟΝ Active Control ελέγχεται από έναν διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Ο οδηγός τον χρησιμοποιεί για να ενεργοποιήσει τέσσερις προηγμένες λειτουργίες και διάφορα αναδυόμενα μενού. Όταν ο περιστροφικός διακόπτης γυρίζει προς τα αριστερά, ενεργοποιείται ένα από τα δύο on-road προφίλ: ‘Street’ και ‘Snow’ [άσφαλτος και χιόνι]. Όταν ο διακόπτης στρέφεται δεξιά, επιλέγονται δύο off-road λειτουργίες: ‘Off-road’ (αυτόματη ρύθμιση off-road παραμέτρων) ή ‘Off-road Individual’ (μεταβλητές ρυθμίσεις). Το 4ΜΟΤΙΟΝ Active Control προσαρμόζει όλα τα σχετικά συστήματα υποβοήθησης στις δεδομένες οδηγικές συνθήκες μέσα σε δευτερόλεπτα.

Η επιλογή οδηγικού προφίλ περιλαμβάνεται επίσης ως στάνταρ στα μοντέλα 4ΜΟΤΙΟΝ. Επιτρέπει στον οδηγό τον ατομικό χειρισμό – ανάλογα με τον εγκατεστημένο στάνταρ και προαιρετικό εξοπλισμό – των παραμέτρων του DSG, του αυτόματου κλιματισμού, του ηλεκτρομηχανικού τιμονιού, του δυναμικού ελέγχου αμαξώματος (DCC) και του Adaptive Cruise Control (ACC). Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε πέντε προφίλ: Comfort, Normal, Sport, Eco και Individual [άνετο, κανονικό, σπορ, οικολογικό και ατομικό]. Για μοντέλα με κίνηση εμπρός, η επιλογή οδηγικού προφίλ μπορεί να παραγγελθεί προαιρετικά.

Η γκάμα του Volkswagen T-Roc ξεκινά από τα 20.950 ευρώ.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v