Ο Φινλανδός Κάλε Ροβανπέρα κέρδισε το EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2021

Κυριαρχώντας όλο το Σαββατοκύριακο, o 20χρονος Κάλε Ροβανπέρα κέρδισε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
Ο Φινλανδός Κάλε Ροβανπέρα κέρδισε το EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2021

Ο 20χρονος Φινλανδός Κάλε Ροβανπέρα οδηγώντας Toyota Yaris WRC κέρδισε το EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2021. Είναι γιος του πρώην οδηγού του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι Χαρι Ροβανπέρα. Έχει συγκεντρώσει τη διεθνή προσοχή ξεκινώντας τα ράλι σε μια εξαιρετικά νεαρή ηλικία. Γεννήθηκε την  1 Οκτωβρίου 2000. Είναι ο νεότερος οδηγός στην ιστορία που κέρδισε αγώνα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι αφού κέρδισε το Ράλι Εσθονίας του 2021 σε ηλικία είκοσι ετών. Ο 20χρονος Φινλανδός είναι ο νεότερος νικητής στην ιστορία του ελληνικού αγώνα. Ήταν επίσης ο ταχύτερος στην Power Stage, κατακτώντας το μέγιστο των 30 βαθμών.

Δεύτερος με διαφορά 42.1΄΄ τερμάτισε ο 33χρονος Εσθονός  Ότ Τένακ οδηγώντας Hyundai i20 Coupé WRC. Την τριάδα έκλεισε ο 37χρονος Γάλλος Σεμπαστιάν Οζιέ οδηγώντας Toyota Yaris WRC. Η διαφορά του από το πρώτο ήταν 1΄11΄΄3.  Αξιοποίησε τη μεγάλη του εμπειρία και διασφάλισε τους βαθμούς της τρίτης θέσης, που του έδωσαν τη δυνατότητα να εδραιωθεί στην κορυφή της κατάταξης του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, με διαφορά 44 βαθμών από τον δεύτερο, τον 32χρονο Ουαλό Έλφιν Έβανς (Toyota Yaris WRC).

Τη νίκη στην κατηγορία WRC2 κατέκτησε ο Andreas Mikkelsen με το Skoda Fabia evo Rally2 της Toksport. Ο Νορβηγός έδωσε σπουδαία μάχη με τον ομόσταβλό του στη γερμανική ομάδα, Marco Bulacia, κάνοντας παράλληλα ένα αποφασιστικό βήμα για την κατάκτηση του τίτλου στην κατηγορία.



Αποκλεισμός για τον νικητή της κατηγορίας WRC3, Γιοάν Ροσέλ

Ο Γάλλος Γιοάν Ροσέλ που κέρδισε στην κατηγορία WRC3, αποκλείστηκε από το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς στον τελικό τεχνικό έλεγχο το βάρος του μπροστινού υποπλαισίου του Citroen C3 μετρήθηκε στα 12,950 γραμ. - το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος με ανοχή είναι 12,857,25 γραμ.

Το υποπλαίσιο στο αυτοκίνητο του Γιοάν Ροσέλ είχε προηγουμένως βρεθεί υπέρβαρο στο Ράλλυ της Σαρδηνίας τον Ιούνιο, με αποτέλεσμα την επιβολή προστίμου 30.000 ευρώ στη Citroën Racing, εκ των οποίων τα 15.000 ευρώ ανεστάλησαν χωρίς περαιτέρω παραβίαση παρόμοιας φύσης πριν από το τέλος της σεζόν. Ο Ροσέλ εξέδωσε κοινοποίηση της πρόθεσής του να ασκήσει έφεση και το ζήτημα θα επιλυθεί σε μελλοντική ακρόαση εντός των προσεχών εβδομάδων. Πέραν των παραπάνω, η Citroen Racing τιμωρήθηκε με πρόστιμο 30.000 ευρώ, καθώς διαπιστώθηκε παρατυπία στους πίσω ανεμιστήρες ψύξης φρένων στο αυτοκίνητο του Γιοάν Ροσέλ. Τα. 25.000 ευρώ του προστίμου ανεστάλησαν χωρίς περαιτέρω παράβαση παρόμοιου χαρακτήρα εντός 12 μηνών.

Κατόπιν αυτών, και έως ότου εκδικαστεί η έφεση, νικητής στην κατηγορία WRC3 είναι ο Πολωνός Καγιετάν Καγετάνοβιτς (Skoda Fabia Evo).

Από ελληνικής πλευράς, ο Γιώργος Κεχαγιάς με ακόμα ένα Skoda Fabia evo Rally2 τερμάτισε ψηλότερα από όλους, όντας εικοστός γενικής και πέμπτος στην κατηγορία WRC3. Μάλιστα, ένα κλαταρισμένο ελαστικό σήμερα του στοίχισε πολύτιμο χρόνο, κάτι που προσπάθησε να εκμεταλλευθεί ο Παναγιώτης Ρουστέμης με ένα Citroen DS3 Rally2, χωρίς όμως επιτυχία, με αποτέλεσμα να περιοριστεί στη δεύτερη θέση. Στην άτυπη ελληνική κατάταξη, την τριάδα συμπληρώνει ο Ιορδάνης Σερδερίδης, που συμμετείχε στον αγώνα με ένα Ford Fiesta WRC ’19 της M-Sport.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v