Τα ατού της plug-in υβριδικής τεχνολογίας E-TECH της Renault

Η πρωτοποριακή τεχνολογία συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν βενζινοκινητήρα και ένα έξυπνο κιβώτιο εμπνευσμένο από τη Formula 1.
Τα ατού της plug-in υβριδικής τεχνολογίας E-TECH της Renault
Η υβριδική τεχνολογία E-TECH της Renault, είναι εμπνευσμένη από τη Formula 1. Πρόκειται για μια αρθρωτή τεχνολογία, μοναδική στην κατηγορία των υβριδικών συστημάτων με μια έξυπνη μετάδοση.

Το 2021, η υβριδική τεχνολογία της Renault είναι διαθέσιμη σε 6 υβριδικές προτάσεις που φέρουν τα σήματα της γαλλικής μάρκας, στα μοντέλα Clio, Captur, Arkana, Mégane και Mégane Estate.

Αναπτύχθηκε και κατοχυρώθηκε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας. Συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν βενζινοκινητήρα και ένα έξυπνο κιβώτιο εμπνευσμένο από τη Formula 1, χωρίς συμπλέκτη ή συγχρονιστή. Αυτό το σύστημα είναι επίσης ο καρπός της εμπειρίας της μάρκας στην ηλεκτρική κινητικότητα για περισσότερα από 10 χρόνια.

Η υβριδική τεχνολογία της Renault επιτρέπει έως και 80% της ηλεκτρικής οδήγησης στην πόλη και έως και 40% χαμηλότερη κατανάλωση σε έναν υβριδικό κινητήρα E-TECH. Επιτρέπει έως και 65 χιλιόμετρα ηλεκτρικής οδήγησης στην πόλη (WLTP City) και την ευχαρίστηση της ηλεκτρικής οδήγησης έως και 135 χλμ./ώρα.

Με την εφαρμογή αυτής της αρθρωτής υβριδικής τεχνολογίας στα οχήματα της βασικής γκάμας, η Renault σκοπεύει να εκδημοκρατίσει την ηλεκτρική εμπειρία και τα πλεονεκτήματά της: Συστηματική ηλεκτρική εκκίνηση, απόκριση, αναγέννηση μπαταρίας κατά την επιβράδυνση και το φρενάρισμα, μείωση CO2 και εξοικονόμηση κατανάλωσης.

Για να επιτευχθεί αυτό, οι ομάδες της Renault έχουν υποβάλει περισσότερες από 150 πατέντες, ιδιαίτερα στο κιβώτιο ταχυτήτων με συμπλέκτη σκύλου, την καρδιά της καινοτομίας του συστήματος.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v