Η Nissan μειώνει δραστικά το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα

Η Nissan στοχεύει στο 40% των πωλήσεων της στις ΗΠΑ να είναι ηλεκτρικά οχήματα, έως το 2030.
Η Nissan μειώνει δραστικά το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα
Όταν η ιαπωνική μάρκα κυκλοφόρησε το πλήρως αμιγώς ηλεκτρικό Leaf το 2010, έκανε γνωστή την πρόθεσή της να φέρει προσιτά ηλεκτρικά οχήματα, σε όλο τον κόσμο.

Η μάρκα έχει θέσει ως στόχο την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα σε όλες τις επιχειρηματικές δραστηριότητες και τον κύκλο ζωής των προϊόντων της, έως το 2050. Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, στις αρχές της δεκαετίας του 2030, κάθε ολοκαίνουργιο όχημα Nissan που θα διατίθεται στις βασικές αγορές, θα είναι “εξηλεκτρισμένο”.

Με βάση αυτό τον σχεδιασμό, η φίρμα, έχει θέσει ως στόχο ότι πάνω από το 40 τοις εκατό των πωλήσεων οχημάτων της στις ΗΠΑ, έως το 2030, θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Ευρώπη, η μάρκα στοχεύει να επιτύχει 50% “εξηλεκτρισμένες” πωλήσεις, έως το 2024.

Αξιοποιώντας την επιτυχία του Leaf,  το οποίο είναι τώρα στη δεύτερη γενιά του, η Nissan θα διαθέσει το αμιγώς ηλεκτρικό crossover Ariya το 2022. Πηγαίνοντας τον ενθουσιασμό και τις δυνατότητες της κινητικότητας μηδενικών εκπομπών στο επόμενο επίπεδο, το Ariya συνδυάζει επιδόσεις, χειρισμό και συνδεσιμότητα υψηλού επιπέδου, με μια γαλήνια, εκλεπτυσμένη καμπίνα και προηγμένη τεχνολογία, για να κάνει την οδήγηση ευκολότερη και πιο διασκεδαστική.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v