BMW iX : Οδηγοκεντρική υπόσταση και ηλεκτρική τετρακίνηση

Οι εκδόσεις BMW iX που θα κυκλοφορήσουν εφοδιάζονται με έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός και πίσω άξονα, δημιουργώντας ένα ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης.
BMW iX : Οδηγοκεντρική υπόσταση και ηλεκτρική τετρακίνηση

Οι εκδόσεις BMW iX που θα κυκλοφορήσουν εφοδιάζονται με έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός και πίσω άξονα, δημιουργώντας ένα ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης. Οι ηλεκτροκινητήρες παράγουν συνδυασμένη ισχύ 385 kW/523 ιππων στην iX xDrive50, για επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα. Το σύστημα κίνησης της BMW iX xDrive40 αποδίδει μέγιστη ισχύ 240 kW/326 ίππων και επιταχύνει το όχημα από στάση 100 km/h σε 6,1 δευτ. Ένα ακόμα ισχυρότερο μοντέλο BMW M θα πλαισιώσει τη γκάμα στο μέλλον.

Η αποδοτική τεχνολογία του συστήματος κίνησης και η υψηλή ενεργειακή πυκνότητα των μπαταριών υψηλής τάσης προσφέρουν επαρκή αυτονομία για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Σύμφωνα με το πρότυπο WLTP η αυτονομία φτάνει τα 630 χλμ. στην iX xDrive50 και τα 425 χλμ. στην iX xDrive40.



Η δομή του αμαξώματος, η σχεδιαστική φιλοσοφία και η ρύθμιση του πλαισίου είναι τέλεια προσαρμοσμένες ώστε να πετυχαίνουν ένα συνδυασμό οδηγικής άνεσης και σπορ συμπεριφοράς. Χάρη στα ισορροπημένα χαρακτηριστικά οδήγησης, είναι σταθερή και άνετη στο δρόμο, ενώ εμφανής είναι η σβελτάδα και η ευελιξία της. Η κατασκευή αλουμινένιου χωροδικτυώματος και η χρήση πλαστικού ενισχυμένου με ανθρακονήματα (CFRP) στο Carbon Cage - στην οροφή, τα πλαϊνά και το πίσω τμήμα – συντελούν στη μείωση του βάρος. Μία σειρά αεροδυναμικών μέτρων συμβάλλουν στην επίτευξη συντελεστή οπισθέλκουσας Cd σε 0,25. Το ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης συνδυάζεται με προηγμένη διαχείριση ολίσθησης τροχών κοντά στον ενεργοποιητή (near-actuator wheel slip limitation). Η τεχνολογία πλαισίου μπορεί να αναβαθμιστεί προαιρετικά με την προθήκη αερανάρτησης δύο αξόνων, Integral Active Steering ή φρένα Sport.

Καινοτόμα συστήματα υποστήριξης οδηγού

Είναι εξοπλισμένη με την πιο εκτενή γκάμα στάνταρ συστημάτων υποστήριξης οδηγού που έχουμε δει ποτέ σε μοντέλο BMW μαζί με πληθώρα καινοτομιών. Το σύστημα προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης, για παράδειγμα, ανιχνεύει επερχόμενα οχήματα στρίβοντας αριστερά (σε χώρες όπου τα οχήματα κινούνται στη δεξιά πλευρά) καθώς και δικυκλιστές και πεζούς στρίβοντας δεξιά.



Είναι προσεκτικά σχεδιασμένη από μέσα προς τα έξω. Το εσωτερικό είναι διαμορφωμένο ώστε να προσφέρει ποιότητα ζωής και προσωπική ευεξία. Άφθονοι χώροι και νέα καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα αποτελούν στοιχεία πολυτέλειας. Η απουσία κεντρικού τούνελ δημιουργεί πρόσθετο χώρο για τα πόδια και επαρκή αποθηκευτικό χώρο ενώ μία κεντρική κονσόλα θυμίζει έπιπλο υψηλής ποιότητας.

Εξωτερικά, η άρτια, απέριττη σχεδιαστική γλώσσα, το επιβλητικό στυλ του αμαξώματος και οι περίτεχνες λεπτομέρειες δημιουργούν μία αύρα προηγμένης πολυτέλειας. Ανάμεσα στα κυρίαρχα εξωτερικά χαρακτηριστικά είναι μία σχεδόν τελείως κλειστή μάσκα νεφρών BMW, στην επιφάνεια της οποίας έχουν εφαρμοστεί καινοτόμες τεχνικές κατασκευής, ενώ ενσωματώνει κάμερα και αισθητήρες ραντάρ.

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v