Range Rover Sport: Ο Βασιλιάς των SUV

Το Range Rover Sport μετά από μια σειρά αναβαθμίσεων ενίσχυσε την ελκυστικότητά του και παραμένει το απόλυτο πολυτελές SUV επιδόσεων.
Range Rover Sport: Ο Βασιλιάς των SUV

Το Range Rover Sport - το πιο δυναμικό μοντέλο της Land Rover – μετά από μια σειρά αναβαθμίσεων ενίσχυσε την ελκυστικότητά του και παραμένει ΄΄το απόλυτο πολυτελές SUV επιδόσεων΄΄.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η έκδοση με τον ισχυρό κινητήρα ντίζελ D350. Πρόκειται για έναν από τους πιο πρόσφατους νέους εξακύλινδρους ντίζελ κινητήρες Ingenium της Land Rover. Εξοπλίζεται και με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V Mild-Hybrid Electric Vehicle (MHEV). Ο κινητήρας που αναπτύχθηκε εσωτερικά, διατίθεται σε εκδόσεις D250, D300 και D350, με ισχύ  από 249 έως 350 ίππους.

Ο νέος εξακύλινδρος ντίζελ κινητήρας Ingenium, πληροί τα πρότυπα Real Driving Emissions Step 2 (RDE2) και Euro 6d- final. Η τεχνολογία 48V Mild-Hybrid Electric Vehicle (MHEV) ενισχύει την εκκίνηση του αυτοκινήτου και την οικονομία καυσίμου. Η μονάδα Ingenium είναι ένας από τους κορυφαίους παγκοσμίως καθαρούς κινητήρες ντίζελ.



Όλοι οι διαθέσιμοι κινητήρες εξασφαλίζουν υψηλή απόδοση στο Range Rover Sport. Με τον ντίζελ D350 το πολυτελές SUV ολοκληρώνει το τυπικό τεστ επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,9 δευτερόλεπτα.

Η εντυπωσιακή απόδοση ροπής 70,8 χλγμ. συνεπικουρεί την  υψηλή ισχύ. Οι ισχυρές αποκρίσεις στο πάτημα του γκαζιού παραμένουν στον πυρήνα της εμπειρίας του Range Rover Sport. Εκπομπές CO2 μόλις 237 γραμ./χλμ. για το ισχυρότερο D350. Ο  οδηγός απολαμβάνει την παραδοσιακή απόδοση των V8 ντίζελ αλλά πλέον χειρίζεται ένα οικονομικότερο και πιο καθαρό  εξακύλινδρο μοτέρ ντίζελ.

Η ισχυρή απόδοση υποστηρίζεται από μια ελκυστική οδήγηση που επιτυγχάνει μια εξαιρετική ισορροπία μεταξύ δυναμισμού και άνεσης. Η προηγμένη τετρακίνηση και η αερανάρτηση του Range Rover Sport προσαρμόζονται συνεχώς και ανταποκρίνονται στις συνθήκες του δρόμου, διατηρώντας την ανώτερη άνεση. Η ελαφριά κατασκευή αλουμινίου αποτελεί βασικό παράγοντα πίσω από την ευέλικτη συμπεριφορά και τις δυναμικές αποκρίσεις του Range Rover Sport.

Στο εσωτερικό, ο σχεδιασμός της καμπίνας και οι κομψές λεπτομέρειες παρέχουν μια αδιαμφισβήτητη αίσθηση σπορ πολυτέλειας, ενώ τα άψογα ενσωματωμένα χαρακτηριστικά ψυχαγωγίας Touch Pro Duo ενισχύουν τη συνδεσιμότητα.



Η πιο πρόσφατη γκάμα κινητήρων Range Rover Sport περιλαμβάνει:

Ντίζελ:

D250, 249 ίπποι, 3.0 εξακύλινδρος MHEV, 60,4 χλγμ. ροπή στις 1.250 έως 2.250 σ.α.λ.

D300, 300 ίπποι, 3.0 εξακύλινδρος MHEV, 65,6 χλγμ. ροπή στις 1.500 έως 2.500 σ.α.λ.

D350, 350 ίπποι, εξακύλινδρος 30 MHEV, 70,8 χλγμ. ροπή στις 1.500 έως 3.000 σ.α.λ.

Βενζίνη:

P300, 300 ίπποι, τετρακύλινδρος 2.0, ροπή 40,4 χλγμ. στις 1.500 έως 4.000 σ.α.λ.

P360, 360 ίπποι, εξακύλινδρος 3.0, ροπή 49,8 χλγμ. στις 2.000 σ.α.λ. έως 5.000 σ.α.λ.

P400, 400 ίπποι, εξακύλινδρος 3.0, ροπή 55,4 χλγμ. στις 2.000 σ.α.λ. έως 5.000 σ.α.λ.

P400e, 404 ίπποι, 2.0 τετρακύλινδρος PHEV, 64,6 χλγμ. ροπή στις 1.500 έως 4.000 σ.α.λ.

P525, 525 ίπποι, 5.0 V8 Supercharged, 62,9 χλγμ. ροπή στις 2.500 έως 5.500 σ.α.λ.

P575, 575 ίπποι, 5.0 V8 Supercharged, 70,8 χλγμ. ροπή στις 3.500 έως 5.000 σ.α.λ.

Το plug-in υβριδικό ηλεκτρικό P400e είναι το πιο αποδοτικό σε κατανάλωση καυσίμου Range Rover Sport και μπορεί να κινηθεί  έως και 41 χιλιόμετρα με πλήρη ηλεκτρική λειτουργία, με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Ο πανίσχυρος κινητήρας βενζίνης Ingenium 300 ίππων συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 105kW και το σύνολο αποδίδει συνδυασμένα 404 ίππους. Ο κινητήρας PHEV επιταχύνει το Range Rover Sport από 0-100 χιλιόμετρα σε 6,3 δευτερόλεπτα. Μέση κατανάλωση 3,2 λίτρα/100 χιλιόμετρα σε δοκιμές WLTP.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v