BMW 507: Ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα

Η BMW 507 ήταν το πνευματικό τέκνο του εισαγωγέα της BMW, Μαξ Χάφμαν, ο οποίος το 1954 έπεισε τη διοίκηση της BMW να παράγει μια έκδοση roadster της BMW 502 που θα μπορούσε να ανταγωνιστεί τα σπορ αυτοκίνητα Jaguar και Mercedes-Benz.
Έκανε το ντεμπούτο του στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 1955. Η παραγωγή ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 1956. Ο Μαξ Χόφμαν σκόπευε το 507 να πωληθεί για περίπου 5.000 δολάρια ΗΠΑ, κάτι που πίστευε ότι θα επέτρεπε την παραγωγή 5.000 μονάδων το χρόνο. Αντίθετα, το υψηλό κόστος παραγωγής ανέβασε το κόστος στη Γερμανία σε 26.500 γερμανικά μάρκα, αυξάνοντας την τιμή των ΗΠΑ αρχικά στα 9.000 δολάρια και τελικά τα 10.500 δολάρια.
Με σκοπό να αναβιώσει την αθλητική εικόνα της BMW, το 507 οδήγησε την BMW στα πρόθυρα της χρεοκοπίας - οι απώλειες της εταιρείας για το 1959 ήταν 15 εκατομμύρια γερμανικά μάρκα. Η εταιρεία έχανε χρήματα για κάθε 507 που κατασκευάστηκε και η παραγωγή τερματίστηκε στις αρχές του 1959. Μόνο 252 αυτοκίνητα από την σειρά 507 κατασκευάστηκαν, συν δύο πρωτότυπα. Ευτυχώς για την εταιρεία, η ενίσχυση του κεφαλαίου της από τον Χέρμεπρτ Κουάντ - που η οικογένεια του παραμένει και σήμερα ο πιο μεγάλος μέτοχος της μάρκας- και η κυκλοφορία νέων, φθηνότερων μοντέλων όπως η BMW 700, η Isetta και η New Class 1500) τη βοήθησαν να ανακάμψει.
Το πρωτότυπο 507 παραμένει ένα ορόσημο για το ελκυστικό στυλ του, το οποίο προσέλκυσε μερικούς διάσημους αγοραστές. Ο Έλβις Πρίσλει, που υπηρετούσε τότε στον αμερικανικό στρατό και έκανε την θητεία του στη Γερμανία, ήταν ο πιο αξιοσημείωτος αγοραστής της 507. Αγόρασε μια 507 λευκού χρώματος το 1959 για 3.500 δολάρια ΗΠΑ, μια περιουσία εκείνη την εποχή. Την έφερε πίσω μαζί του στις ΗΠΑ, αλλά την έδωσε ως δώρο σε μια από τις πιο διάσημες συμπρωταγωνίστριές του, την ελβετική ηθοποιό Ούρσουλα Αντρές, το 1963.
Εκείνη την κράτησε για περίπου 20 χρόνια και το 1997, πουλήθηκε σε μια δημοπρασία για 350.000 δολάρια, το μεγαλύτερο ποσό που έχει επιτευχθεί ποτέ για την πώληση ενός μοντέλου 507. Ένας άλλος διάσημος ιδιοκτήτης ήταν ο John Surtees, στον οποίο δόθηκε ένα 507 από την MV Agusta (του ανήκει ακόμα). Πιστεύεται ότι το 80% των 507 εξακολουθούν να βρίσκονται σε εξαιρετική κατάσταση σε συλλέκτες αυτοκινήτων, αποτίνοντας φόρο τιμής στην ελκυστικότητα του αυτοκινήτου. Τα αυτοκίνητα που είναι σε καλή κατάσταση ή πλήρως ανακαινισμένα κοστίζουν μεταξύ 275.000-300.000 δολαρίων σε δημοπρασία.
Το στυλ του 507 αργότερα επηρέασε τις BMW Z8 και BMW Z3.
Κινητήρας BMW V8, με κυβισμό 3. 200 κ.εκ., δύο καρμπυρατέρ Solex Zenith 32NDIX. Ονομαστική ισχύς 150 ίπποι. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων. Επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 10 δευτερόλεπτα. Τελική ταχύτητα περίπου 200 χλμ./ώρα.