Αυξήθηκαν οι πωλήσεις της Toyota

Η εταιρεία σημείωσε αύξηση των πωλήσεων κατά 41%  έναντι 2020 και 4% αύξηση σε σχέση με το 2019.
Αυξήθηκαν οι πωλήσεις της Toyota

Η ανάπτυξη της Toyota στην Ευρώπη συνεχίστηκε και το δεύτερο τρίμηνο της χρονιάς. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία που κατασκευάζει τα μοντέλα της Toyota και της Lexus, τα οποία το πρώτο εξάμηνο έφθασαν τις 598.888 μονάδες. Το μερίδιο ρεκόρ της αγοράς άγγιξε το 6,6%.

Συνολικά αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση των πωλήσεων κατά 41%  έναντι 2020 και 4% αύξηση σε σχέση με το 2019. Η επέκταση πωλήσεων οφείλεται κυρίως στη συνεχή υψηλή ζήτηση για τα υβριδικά ηλεκτρικά μοντέλα της. Οι υβριδικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 59%. Ειδικότερα, αυξήθηκαν 70% στη Δυτική Ευρώπη και 27% στην Ανατολική Ευρώπη.

Λόγω της ισχυρής ζήτησης έχει ήδη αναθεωρήσει το πρόγραμμα των πωλήσεών της για το 2021, σε 1,15 εκατομμύρια οχήματα.



Μάρκες και απόδοση μοντέλων

Ο όγκος πωλήσεων της Toyota αυξήθηκε κατά 42%, σε 559.718 μονάδες τους πρώτους έξι μήνες, με μερίδιο αγοράς 6,2%, αύξηση  0,4%, από έτος σε έτος, στα επιβατικά αυτοκίνητα.

Τα κορυφαία σε πωλήσεις μοντέλα της μάρκας είναι τα Yaris, Corolla και RAV4 που αντιπροσώπευαν το 61% του συνολικού όγκου των πωλήσεων. Αξίζει να τονισθεί ότι ο συνολικός υβριδικός όγκος της Toyota αυξήθηκε κατά 64%, σε ετήσια βάση, σε 326.420 αυτοκίνητα, αντιπροσωπεύει το 58% των συνολικών πωλήσεων. Η ζήτηση για τα νέα RAV4 PHEV και Mirai FCEV συνεχίζει να αυξάνεται και η παγκόσμια παρουσίαση του αμιγώς ηλεκτρικού ας BZ4X D-SUV σηματοδοτεί την περαιτέρω επέκταση της μάρκας στη κατηγορία αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων.

Η Lexus πούλησε 39.170 οχήματα τους πρώτους έξι μήνες, σημειώνοντας αύξηση 32,0%, σε ετήσια βάση. Το συνολικό ευρωπαϊκό υβριδικό μίγμα της μάρκας ήταν 62%. Η σειρά SUV των RX, NX, UX, GX και LX αντιπροσώπευε το 84% των συνολικών πωλήσεων. Υβριδικό μίγμα στα SUV 60%. Η υψηλότερη ετήσια αύξηση πωλήσεων επιτεύχθηκε από το UX (+55%) και το ES (+51%). Οι πωλήσεις του πρώτου ηλεκτρικού οχήματος μπαταρίας της μάρκας, του UX 300e, που ξεκίνησε νωρίτερα φέτος, αντιπροσωπεύουν τώρα πάνω από το 10% του συνολικού όγκου του μοντέλου UX.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v