Οκτώ πράγματα που πρέπει να ξέρεις για το Suzuki Vitara Hybrid 48V

Κορυφαία τεχνολογία, ελκυστική τιμή και πολλά ακόμα που πρέπει να γνωρίζεις για το νέο Suzuki Vitara Hybrid 48V.
Οκτώ πράγματα που πρέπει να ξέρεις για το Suzuki Vitara Hybrid 48V

Tο Suzuki Vitara Hybrid 48V αυτή τη στιγμή αποτελεί την πιο ελκυστική πρόταση αγοράς συνδυάζοντας το τρίπτυχο υβριδική τεχνολογία, αυθεντική τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο στην πλέον ανταγωνιστική τιμή και με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας για τις 2WD εκδόσεις.

Η Suzuki αποτελεί την εταιρία που έχει στο επίκεντρο τον πελάτη και το περιβάλλον γεγονός που επιβεβαιώνεται ακόμα μία φορά από τα αξιόπιστα κι αμιγώς υβριδικά αυτοκίνητα που προσφέρει.

Tο Suzuki Vitara, αποτελεί προϊόν κορυφαίας τεχνολογίας με ελκυστική τιμή γεγονός που το καθιστά σήμερα την καλύτερη πρόταση στην αγορά των SUVs. Επιπλέον το πρόγραμμα προνομίων απόκτησης HYBRID FOR U, που προσφέρει η Suzuki στους οδηγούς που την επιλέγουν κάνει την απόκτηση ενός υβριδικού αυτοκινήτου πιο εύκολη από ποτέ.

Οκτώ πληροφορίες για το Suzuki Vitara Hybrid 48V

• Τιμή εκκίνησης Vitara Hybrid 2WD 129 ίππων, 16.990 ευρώ.

• Οι Hybrid εκδόσεις συνδυάζονται με μηχανοκίνητο και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

• Οι Hybrid εκδόσεις συνδυάζονται και με την κίνηση 2wd και 4wd.

• H Hybrid τεχνολογία διατίθεται από την βασική έκδοση των μοντέλων (GL).

• Μηδενικά τέλη ταξινόμησης στις 2WD εκδόσεις.

• Εντυπωσιακά χαμηλές καταναλώσεις.

• 5 χρόνια εγγύηση και οδική βοήθεια

Νέος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας

Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.4 BOOSTERJET προσφέρει άφθονη ροπή κατά την οδήγηση. Ο υπερσυμπιεστής ωθεί τον πεπιεσμένο αέρα στους κυλίνδρους προσφέροντας μέγιστη ροπή στον κινητήρα στις χαμηλές στροφές, ακόμη και στις 2.000. Το σύστημα άμεσου ψεκασμού μειώνει την κατανάλωση καυσίμου βελτιστοποιώντας τον έλεγχο της ποσότητας, του χρονισμού και της πίεσης του καυσίμου. Επιπλέον, η κατανάλωση του καυσίμου βελτιστοποιείται με τη χρήση μεταβλητού χρονισμού της βαλβίδας εισαγωγής (VVT), τη βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων (EGR) που διαθέτει ξεχωριστό σύστημα ψύξης και την υψηλότερη σχέση συμπίεσης.



Τεχνολογία Suzuki Hybrid 48V

Το νέο υβριδικό σύστημα 48V αποτελείται από μια ηλεκτρογεννήτρια (ISG – Integrated Starter Generator) με λειτουργία ηλεκτρικού κινητήρα, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V και ένα μετατροπέα τάσης 48-12V DC/DC. Με μεγαλύτερη τάση τροφοδοσίας από το υβριδικό σύστημα 12V, αυξάνει τόσο την ανάκτηση ενέργειας από την επιβράδυνση, όσο και την ποσότητα ηλεκτρικής ενέργειας που χρησιμοποιείται για την υποβοήθηση του κινητήρα, προκειμένου να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου και να βελτιωθεί η οδηγική απόδοση. Παρόλο που δίνεται προτεραιότητα στην κατανάλωση του καυσίμου υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης, το σύστημα προσθέτει επιπλέον ροπή στον κινητήρα, χρησιμοποιώντας μια από τις δύο λειτουργίες (αναπλήρωση ροπής ή ενίσχυση ροπής) όταν κρίνει ότι ο οδηγός ζητά γρήγορη επιτάχυνση. Επιπλέον, η ηλεκτρογεννήτρια θέτει τον κινητήρα σε λειτουργία ρελαντί και εξαλείφει την κατανάλωση καυσίμου κατά την επιβράδυνση.

Νέες προσθήκες τεχνολογίας Hybrid

Σύστημα αναπλήρωσης ροπής. Το σύστημα αναπλήρωσης ροπής ενισχύει την απόκριση του κινητήρα σε συνθήκες επιτάχυνσης με την άμεση προσθήκη ροπής από την ηλεκτρογεννήτρια στη ροπή του κινητήρα για να αντισταθμιστούν οι καθυστερήσεις απόκρισης του κινητήρα.

Ενίσχυση ροπής

Η ενίσχυση της ροπής καθιστά την επιτάχυνση πιο ομαλή, προσθέτοντας ροπή από την ηλεκτρογεννήτρια στη ροπή του κινητήρα έως ότου ενεργοποιηθεί ο υπερσυμπιεστής.

Σύστημα ελέγχου ρελαντί κατά την επιβράδυνση

Κατά την επιβράδυνση, και ενώ οι στροφές του κινητήρα πέφτουν τείνοντας στις στροφές του ρελαντί και ο συμπλέκτης δεν είναι εμπλεγμένος, η ηλεκτρογεννήτρια διατηρεί την λειτουργία του κινητήρα στο ρελαντί και εξαλείφει την κατανάλωση καυσίμου. Σε περίπτωση που ο οδηγός επιθυμεί, το όχημα μπορεί να επιταγχύνει εκ νέου αναστέλλοντας την λειτουργία ρελαντί.

Σύστημα τετρακίνησης

Τεχνολογία τετρακίνησης ALLGRIP. Το πρώτο τετρακίνητο μοντέλο της Suzuki δημιουργήθηκε το 1970 με την εξής φιλοσοφία: Να είναι ένα όχημα που θα μπορεί να σε οδηγήσει σε εκτός δρόμου διαδρομές όπως κανένα άλλο στο παρελθόν. Αυτή ήταν η αρχή της περίφημης τεχνολογίας ALLGRIP της Suzuki. Η τεχνολογία 4WD έχει αναβαθμιστεί, προσφέροντας στον οδηγό ακόμα μεγαλύτερη απόλαυση, ασφάλεια και επιδόσεις. Με την τεχνολογία ALLGRIP, το νέο VITARA επεκτείνει την γκάμα των δυνατοτήτων, αλλά και τον διαφορετικό τρόπο ζωής κάθε οδηγού.

4 επιλογές λειτουργίας Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη λειτουργία τετρακίνησης της τεχνολογίας ALLGRIP (Auto, Sport, Snow και Lock) μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Η έγχρωμη οθόνη πολλαπλών λειτουργιών στον πίνακα οργάνων ενημερώνει για το ποια λειτουργία έχει επιλεγεί κάθε φορά.

Πλούσιος εξοπλισμός και στη βασική έκδοση

Το Vitara Hybrid 48V εμπλουτίζεται εξοπλιστικά ακόμα περισσότερο και διαθέτει επιπλέον από την βασική έκδοση του μοντέλου:

- Επανασχεδιασμένους προβολείς LED.

- Έγχρωμη οθόνη LCD 4,2’’ στον πίνακα οργάνων που πλέον θα απεικονίζει και την διακύμανση ενέργειας της ηλεκτρογεννήτριας 48V.

- Αυτόματος κλιματισμός.

- Adaptive Cruise Control.

- Αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων.

- Προβολείς ομίχλης εμπρός.

- Αυτόματη ρύθμιση δέσμης προβολέων.

- Πολυτελής καμπίνα.

- Νέο υλικό κεντρικής κονσόλας.

- Νέα έγχρωμη οθόνη LCD πολλαπλών ενδείξεων 4,2 ιντσών.

- Νέα καθίσματα με γεωμετρικά σχέδια.

- Πολυχρηστικό τιμόνι.

- Ηχοσύστημα με οθόνη 7 ιντσών πολλαπλών λειτουργιών.

Η τιμή εκκίνησης για το Vitara Hybrid 2WD 129 ίππων είναι 16.990 ευρώ.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v