Οι παγκόσμιες πωλήσεις του Renault Group αυξήθηκαν κατά 18,7% το πρώτο εξάμηνο του 2021 σε σύγκριση με το 2020.
Παλαιότερο των 360 ημερών
Ο γαλλικός όμιλος επιβεβαιώνει τη συνέχιση της επιλεκτικής πολιτικής πωλήσεων που ευνοεί την ανάπτυξη των κερδοφόρων όγκων.
Η μάρκα Renault σημείωσε αύξηση 18,5%. Η γκάμα των υβριδικών E-Tech, γνώρισε μεγάλη ανάπτυξη καθώς ένα στα τέσσερα επιβατικά αυτοκίνητα της μάρκας που πουλήθηκαν στην Ευρώπη ήταν υβριδικό. Για το SUV Arkana, μία στις δύο πωλήσεις ηταν έκδοση E-Tech.
Η μάρκα Dacia ανέφερε αύξηση 24,5% χάρη στην ανανέωση της γκάμας, καθοδηγούμενη από τo νεο Sandero, το μοντέλο με τις καλύτερες πωλήσεις στην αγορά λιανικής στην Ευρώπη.
Η μάρκα Lada σημείωσε αύξηση των πωλήσεών της κατά 41,1% παγκοσμίως και κατά 51% στη Ρωσία, ενισχύοντας την πρώτη θέση της με μερίδιο αγοράς 23%, το καλύτερο αποτέλεσμα των τελευταίων δέκα ετών.
Σε ένα περιβάλλον που εξακολουθεί να διαταράσσεται από την πανδημία COVID-19, το Renault Group πούλησε 1.422.600 οχήματα το πρώτο εξάμηνο του 2021, αύξηση 18,7% το 2020, αλλά μειωμένη κατά 24,2% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2019.
Η μάρκα Renault πούλησε 901.500 οχήματα παγκοσμίως, αύξηση 18,5% το πρώτο εξάμηνο του 2020. Η ανάπτυξη επανήλθε σε όλες τις βασικές χώρες. Το μερίδιο των ευρωπαϊκών πωλήσεων ήταν 59%. Στις πέντε κύριες ευρωπαϊκές χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία και Ηνωμένο Βασίλειο), το μερίδιο των πωλήσεων σε πελάτες λιανικής αντιπροσωπεύει τώρα το 40%, σχεδόν 2 μονάδες σε σύγκριση με το 2019, την κατάσταση πριν από την κρίση.
Στην Ευρώπη, η μάρκα Renault πούλησε 532.161 οχήματα (+ 13.2%), αντιπροσωπεύοντας μερίδιο αγοράς 7%. Αυτή η απόδοση οφείλεται στην ισχυρή αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών και ηλεκτροκίνητων επιβατικών αυτοκινήτων E-Tech (91.869 οχήματα, αύξηση 149%). Επιπλέον, με σχεδόν 20.000 παραγγελίες σε τρεις μήνες πωλήσεων, το Arkana επέτρεψε την επιτυχή επιστροφή στην κατηγορία C. Σε μια αγορά ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων που αυξήθηκε κατά 42,3%, η Renault αύξησε το μερίδιο αγοράς της κατά 0,4 μονάδες σε 14,4%.
Η μάρκα Dacia πούλησε 262.814 οχήματα (+ 24,5%), ενισχυμένη από την επιτυχία του νεου Sandero, του οχήματος με τις καλύτερες πωλήσεις για πελάτες λιανικής στην Ευρώπη. Το Dacia Spring, το προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ξεκίνησε την εμπορική του καριέρα, καταγράφοντας περισσότερες από 15.000 παραγγελίες.
Η Dacia συνεχίζει να ανανεώνει ολόκληρη τη γκάμα της. Μετά τα νέα Sandero και Logan στα τέλη του 2020, το νεο Duster αποκαλύφθηκε τον Ιούνιο του 2021 και η μάρκα θα παρουσιάσει ένα ολοκαίνουργιο 7-θέσιο οικογενειακό και πολυχρηστικό μοντέλο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου τον Σεπτέμβριο.