Στη πιο ανταγωνιστική τιμή το Suzuki Vitara Hybrid 48V

Το μοντέλο διατίθεται στην  πλέον ανταγωνιστική τιμή της κατηγορίας του και με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας για τις 2WD εκδόσεις.
Στη πιο ανταγωνιστική τιμή το Suzuki Vitara Hybrid 48V

Το Suzuki Vitara Hybrid 48V, τώρα είναι μια από τις πιο ελκυστικές προτάσεις της αγοράς συνδυάζοντας το τρίπτυχο, υβριδική τεχνολογία, τετρακίνηση και αυτόματο Κιβώτιο. Πωλείται στην  πλέον ανταγωνιστική τιμή της κατηγορίας του και με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας για τις 2WD εκδόσεις. Τιμή εκκίνησης Vitara Hybrid 2WD 129 ίππων, 16.990 ευρώ.

Η Suzuki αποτελεί την εταιρεία που έχει στο επίκεντρο τον πελάτη και το περιβάλλον γεγονός που επιβεβαιώνεται ακόμα μία φορά από τα αξιόπιστα κι αμιγώς υβριδικά αυτοκίνητα που προσφέρει. 

Το Suzuki Vitara Hybrid 48V, αποτελεί προϊόν κορυφαίας τεχνολογίας με ελκυστική τιμή γεγονός που το καθιστά σήμερα την καλύτερη πρόταση στην αγορά των SUVs. Επιπλέον το πρόγραμμα προνομίων απόκτησης HYBRID FOR U, που προσφέρει η Suzuki στους οδηγούς που την επιλέγουν κάνει την απόκτηση ενός υβριδικού αυτοκινήτου πιο εύκολη από ποτέ.

Αναλυτικότερα:

• Οι Hybrid εκδόσεις συνδυάζονται με μηχανοκίνητο και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

• Οι Hybrid εκδόσεις συνδυάζονται με κίνηση 2wd είτε 4wd.

• H Hybrid τεχνολογία διατίθεται από την βασική έκδοση των μοντέλων (GL).

• Μηδενικά τέλη ταξινόμησης στις 2WD εκδόσεις.

• Χαμηλή κατανάλωση.

• 5 χρόνια εγγύηση και οδική βοήθεια.

Νέοι κινητήρες υψηλών επιδόσεων και ροπής, με την κορυφαία τετρακίνηση ALLGRIP, με προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας, με μέγιστη πρόσφυση, δυναμική σχεδίαση και διασκεδαστικό προφίλ. Τολμηρή σχεδίαση που αποπνέει ζωντάνια. Εκλεπτυσμένο εσωτερικό.



Άφθονη ροπή

Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.4 BOOSTERJET προσφέρει άφθονη ροπή κατά την οδήγηση. Ο υπερσυμπιεστής ωθεί τον πεπιεσμένο αέρα στους κυλίνδρους προσφέροντας μέγιστη ροπή στον κινητήρα στις χαμηλές στροφές, ακόμη και στις 2.000 σ.α.λ. Το σύστημα άμεσου ψεκασμού μειώνει την κατανάλωση καυσίμου βελτιστοποιώντας τον έλεγχο της ποσότητας, του χρονισμού και της πίεσης του καυσίμου. Επιπλέον, η κατανάλωση του καυσίμου βελτιστοποιείται με τη χρήση μεταβλητού χρονισμού της βαλβίδας εισαγωγής (VVT), τη βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων (EGR) που διαθέτει ξεχωριστό σύστημα ψύξης και την υψηλότερη σχέση συμπίεσης.

Νέο υβριδικό σύστημα 48VΤο νέο υβριδικό σύστημα 48V αποτελείται από μια ηλεκτρογεννήτρια (ISG – Integrated Starter Generator) με λειτουργία ηλεκτρικού κινητήρα, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V και ένα μετατροπέα τάσης 48-12V DC/DC. Με μεγαλύτερη τάση τροφοδοσίας από το υβριδικό σύστημα 12V, αυξάνει τόσο την ανάκτηση ενέργειας από την επιβράδυνση, όσο και την ποσότητα ηλεκτρικής ενέργειας που χρησιμοποιείται για την υποβοήθηση του κινητήρα, προκειμένου να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου και να βελτιωθεί η οδηγική απόδοση. Παρόλο που δίνεται προτεραιότητα στην κατανάλωση του καυσίμου υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης, το σύστημα προσθέτει επιπλέον ροπή στον κινητήρα, χρησιμοποιώντας μια από τις δύο λειτουργίες (αναπλήρωση ροπής ή ενίσχυση ροπής) όταν κρίνει ότι ο οδηγός ζητά γρήγορη επιτάχυνση. Επιπλέον, η ηλεκτρογεννήτρια θέτει τον κινητήρα σε λειτουργία ρελαντί και εξαλείφει την κατανάλωση καυσίμου κατά την επιβράδυνση.



Νέες προσθήκες τεχνολογίας Hybrid

Σύστημα αναπλήρωσης ροπής. Το σύστημα αναπλήρωσης ροπής ενισχύει την απόκριση του κινητήρα σε συνθήκες επιτάχυνσης με την άμεση προσθήκη ροπής από την ηλεκτρογεννήτρια στη ροπή του κινητήρα για να αντισταθμιστούν οι καθυστερήσεις απόκρισης του κινητήρα.

Ενίσχυση ροπής. Η ενίσχυση της ροπής καθιστά την επιτάχυνση πιο ομαλή, προσθέτοντας ροπή από την ηλεκτρογεννήτρια στη ροπή του κινητήρα έως ότου ενεργοποιηθεί ο υπερσυμπιεστής.

Σύστημα ελέγχου ρελαντί κατά την επιβράδυνση. Κατά την επιβράδυνση, και ενώ οι στροφές του κινητήρα πέφτουν τείνοντας στις στροφές του ρελαντί και ο συμπλέκτης δεν είναι εμπλεγμένος, η ηλεκτρογεννήτρια διατηρεί την λειτουργία του κινητήρα στο ρελαντί και εξαλείφει την κατανάλωση καυσίμου. Σε περίπτωση που ο οδηγός επιθυμεί, το όχημα μπορεί να επιταγχύνει εκ νέου αναστέλλοντας την λειτουργία ρελαντί.

Σύστημα Τετρακίνησης

Τεχνολογία τετρακίνησης ALLGRIP Το πρώτο τετρακίνητο μοντέλο της Suzuki δημιουργήθηκε το 1970 με την εξής φιλοσοφία: Να είναι ένα όχημα που θα μπορεί να σε οδηγήσει σε εκτός δρόμου διαδρομές όπως κανένα άλλο στο παρελθόν. Αυτή ήταν η αρχή της περίφημης τεχνολογίας ALLGRIP της Suzuki. Η τεχνολογία 4WD έχει αναβαθμιστεί, προσφέροντας στον οδηγό ακόμα μεγαλύτερη απόλαυση, ασφάλεια και επιδόσεις. Με την τεχνολογία ALLGRIP, το νέο VITARA επεκτείνει την γκάμα των δυνατοτήτων, αλλά και τον διαφορετικό τρόπο ζωής κάθε οδηγού.

4 επιλογές λειτουργίας Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη λειτουργία τετρακίνησης της τεχνολογίας ALLGRIP (Auto, Sport, Snow και Lock) μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Η έγχρωμη οθόνη πολλαπλών λειτουργιών στον πίνακα οργάνων ενημερώνει για το ποια λειτουργία έχει επιλεγεί κάθε φορά.

Το νέο Vitara Hybrid 48V εμπλουτίζεται εξοπλιστικά ακόμα περισσότερο και διαθέτει επιπλέον από την βασική έκδοση του μοντέλου: Επανασχεδιασμένοι προβολείς LED. Έγχρωμη οθόνη LCD 4,2’’ στον πίνακα οργάνων που πλέον θα απεικονίζει και την διακύμανση ενέργειας της ηλεκτρογεννήτριας 48V. Αυτόματος κλιματισμός. Adaptive Cruise Control. Αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων. Προβολείς ομίχλης εμπρός. Αυτόματη ρύθμιση δέσμης προβολέων.

Εσωτερικό: Πολυτελής καμπίνα, νέο υλικό κεντρικής κονσόλας, νέα έγχρωμη οθόνη LCD πολλαπλών ενδείξεων 4,2 ιντσών, νέα καθίσματα με γεωμετρικά σχέδια, πολυχρηστικό τιμόνι, ηχοσύστημα με οθόνη 7 ιντσών πολλαπλών λειτουργιών.

Το Vitara αποτελούσε ήδη μια από τις πιο ασφαλείς προτάσεις στην κατηγορία του κι αυτό συνεχίζεται με την προσθήκη ακόμα πιο αναβαθμισμένων συστημάτων ασφάλειας

Suzuki Safety Support. Διαθέτει ένα προηγμένο σύστημα ανίχνευσης που χρησιμοποιεί τον συνδυασμό μιας κάμερας και ενός αισθητήρα laser που βρίσκεται στο παρμπρίζ. Ο συνδυασμός της κάμερας, που εστιάζει στις μέσες και μεγάλες αποστάσεις και μπορεί επίσης να ανιχνεύσει πεζούς και τη διαγράμμιση των λωρίδων, και του αισθητήρα laser, που επικεντρώνεται στις μικρές αποστάσεις και στη νυχτερινή ανίχνευση, εξασφαλίζει εξαιρετικά αποτελέσματα.

Διαθέτει: Σύστημα υποβοήθησης πέδησης DSBS. Προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας. Σύστημα αποφυγής αλλαγής λωρίδας. Προειδοποίηση εκτροπής. Σύστημα Αναγνώρισης Τυφλού Σημείου. Adaptive Cruise Control. Adaptive Cruise Control με το σύστημα Stop & Go. Σύστημα Υποβοήθησης Οπίσθιας Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας. Αισθητήρες παρκαρίσματος. Κάμερα οπισθοπορείας.

Πανοραμική ηλιοροφή στην έκδοση GLX. Πανεύκολη στη χρήση, αποτελείται από δύο συρόμενες γυάλινες επιφάνειες. Το μεγάλο άνοιγμά της προσφέρει εκπληκτική θέα χαρίζοντας στους επιβάτες μια αναζωογονητική εμπειρία.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v