Land Rover Defender με υδρογόνο

Η Jaguar Land Rover, αναπτύσσει ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου (FCEV) με βάση το νέο Land Rover Defender.
Land Rover Defender με υδρογόνο
Η Jaguar Land Rover αναπτύσσει ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου υδρογόνου (FCEV) με βάση το νέο Land Rover Defender, ενώ οι δοκιμές να ξεκινήσουν φέτος.

Η ιδέα του FCEV αποτελεί μέρος του στόχου της Jaguar Land Rover να επιτύχει μηδενικές εκπομπές CO2 έως το 2036 και καθαρές εκπομπές άνθρακα σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού, τα προϊόντα και τις λειτουργίες της έως το 2039, σύμφωνα με τη στρατηγική Reimagine που ανακοινώθηκε τον περασμένο μήνα.

Τα FCEV, παράγουν ηλεκτρισμό από υδρογόνο για να τροφοδοτήσουν έναν ηλεκτρικό κινητήρα. Τα υδρογονοκίνητα FCEV παρέχουν υψηλή ενεργειακή πυκνότητα και γρήγορο ανεφοδιασμό, και ελάχιστη απώλεια εύρους σε χαμηλές θερμοκρασίες, καθιστώντας την τεχνολογία ιδανική για μεγαλύτερα οχήματα μεγαλύτερης εμβέλειας ή εκείνα που λειτουργούν σε ζεστό ή κρύο περιβάλλον.

Από το 2018, ο παγκόσμιος αριθμός FCEV στο δρόμο έχει σχεδόν διπλασιαστεί, ενώ οι σταθμοί ανεφοδιασμού υδρογόνου έχουν αυξηθεί περισσότερο από 20%. Μέχρι το 2030, οι προβλέψεις προβλέπουν ότι η χρήση FCEV με υδρογόνο θα μπορούσε να φτάσει τα 10 εκατομμύρια με 10.000 σταθμούς ανεφοδιασμού παγκοσμίως.

Το προηγμένο μηχανολογικό έργο της Jaguar Land Rover, γνωστό ως Project Zeus, χρηματοδοτείται εν μέρει από το κυβερνητικό προηγμένο κέντρο προώθησης και θα επιτρέψει στους μηχανικούς να κατανοήσουν πώς ένα σύστημα κίνησης υδρογόνου μπορεί να βελτιστοποιηθεί για να προσφέρει την απόδοση και την ικανότητα που αναμένουν οι πελάτες του: από τον ανεφοδιασμό έως την ικανότητα εκτός δρόμου.

Το πρωτότυπο μηδενικής εκπομπής ουράς New Defender FCEV θα αρχίσει τις δοκιμές προς το τέλος του 2021 στο Ηνωμένο Βασίλειο για να τεστάρει βασικά χαρακτηριστικά, όπως η ικανότητα εκτός δρόμου και η κατανάλωση καυσίμου.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v