Νέο Lexus NX: Ηλεκτροδότηση και διαισθητική τεχνολογία

Το ολοκαίνουργιο Lexus NX συνδυάζει τον πρωτοποριακό σχεδιασμό με τη διαισθητική τεχνολογία.
Νέο Lexus NX: Ηλεκτροδότηση και διαισθητική τεχνολογία

Μπαίνοντας στη νέα εποχή της πολυτελούς κατηγορίας, η Lexus αγκαλιάζει την ηλεκτροδότηση, τη διαισθητική τεχνολογία, την απόδοση και το σχεδιασμό. Το ολοκαίνουργιο Lexus NX προσφέρει μια μεγάλη λίστα με τα όσα αναφέρθηκαν, συμπεριλαμβανομένου του νέου συστήματος πολυμέσων Lexus Interface.

Το πιλοτήριο με επίκεντρο τον οδηγό έχει σχεδιαστεί σχολαστικά με έμφαση στη σύνδεση του οδηγού με το όχημα. Η οθόνη 7 ιντσών Multi Instrument Display (MID) και η προαιρετική οθόνη Head Up Display 10 ιντσών (HUD), έχουν σχεδιαστεί για να μεταφέρουν πληροφορίες, ειδοποιήσεις και ενημερώσεις του οχήματος, εντός της οπτικής του οδηγού. Οι περισσότερες λειτουργίες που σχετίζονται με την οδήγηση επικεντρώνονται στο τιμόνι για να επιτρέπουν τη διαισθητική λειτουργία, διατηρώντας παράλληλα τα μάτια του οδηγού στο δρόμο.

Στην κεντρική κονσόλα, η τυπική οθόνη αφής 9,8 ιντσών προσφέρει μια ευρεία γκάμα δυνατοτήτων πολυμέσων. Η προαιρετική οθόνη αφής 14 ιντσών, προσφέρει μια συναρπαστική εμπειρία πολυμέσων. Τα άνετα χαρακτηριστικά, όπως η θερμαινόμενη επιλογή καθισμάτων, είναι πλέον πιο εύκολα προσβάσιμα. Όλες οι βελτιώσεις συνδυάζονται για να δημιουργήσουν μια πιο φιλική προς το χρήστη, ψηφιακή εμπειρία στο όχημα.



Το νέο χαμηλότερο κέντρο βάρους και οι βελτιώσεις στην ακαμψία του οχήματος επιτρέπουν την αύξηση της ιπποδύναμης του βενζινοκινητήρα 2.4 turbo, στους 275 ίππους. Το νέο 8-τάχυτο κιβώτιο, έχει αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά. Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,8΄΄, μισό δευτερόλεπτο γρηγορότερο από το προηγούμενο μοντέλο.

Στο υβριδικό Lexus NX 350h, η συνδυασμένη ισχύς φθάνει τους 239 ίππους (αύξηση 20% σε σχέση με το τρέχον μοντέλο)

Το υβριδικό σύστημα Lexus Hybrid Drive συνδυάζει τον 4-κύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων D4-S, με δύο ηλεκτροκινητήρες υψηλής ροπής για ισχυρή επιτάχυνση και απόδοση. Το σύστημα AWD χρησιμοποιεί έναν δεύτερο, ανεξάρτητο ηλεκτρικό κινητήρα για την οδήγηση των πίσω τροχών όταν ανιχνεύει ότι είναι απαραίτητο για τη διατήρηση της βέλτιστης πρόσφυσης.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v