Οδηγούμε το νέο Volvo XC40 Recharge και βγάζουμε το καπέλο στη σουηδική τεχνολογία

Οδηγήσαμε το αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τετρακίνηση στη Χαλκιδική και απολαύσαμε την σουηδική τεχνολογία.
Οδηγούμε το νέο Volvo XC40 Recharge και βγάζουμε το καπέλο στη σουηδική τεχνολογία

Η Volvo, είναι μια ξεχωριστή περίπτωση στην αυτοκινητοβιομηχανία. Δημιουργεί αυτοκίνητα που έχουν μοναδικά χαρακτηριστικά και, όταν βρήκε το νέο κώδικα στη σχεδίαση, ανεβαίνει με ταχύτατο ρυθμό τα σκαλοπάτια που οδηγούν στη κορυφή της πολυτελούς κατηγορίας. Δεν είναι όμως μόνο η μοντέρνα και τολμηρή σχεδίαση που την κάνουν να ξεχωρίζει. Το πάθος της για την ασφάλεια, το περιβάλλον και η επικέντρωση της στον άνθρωπο, της δίνουν την διαφορετική χροιά που αναζητά ο υποψήφιος αγοραστής πολυτελών αυτοκινήτων. Κερδίζει στον στίβο των πωλήσεων και κάνει μοναδικά ρεκόρ!

Η είσοδος της premium σουηδικής μάρκας, στην ηλεκτροκίνηση, έγινε με το λανσάρισμα του ολοκαίνουργιου Volvo XC40 Recharge. Οδηγήσαμε το αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τετρακίνηση στη Χαλκιδική και απολαύσαμε την σουηδική τεχνολογία στον πιο δύσκολο τομέα της αυτοκίνησης, την ηλεκτροκίνηση που τα αλλάζει όλα και δημιουργεί μια νέα σχέση με το αυτοκίνητο μας και το περιβάλλον.



Μόλις ανοίξαμε την πόρτα του Volvo XC40 Recharge, ήρθαμε αντιμέτωποι με το γνώριμο περιβάλλον που χαρακτηρίζει όλα τα σουηδικά μοντέλα. Τώρα όμως είναι πιο μοντέρνο, περισσότερο φιλικό και απλό στη σχεδίαση του. Η νέα τάση είναι να αφαιρούνται οι περιττοί διακόπτες και τα χειριστήρια για να νοιώθει άνετα ο οδηγός και να μην αποσπάται η προσοχή του από την πιο σημαντική αποστολή του, την οδήγηση.

Το κλειδί στη θέση του, στη κονσόλα. Πατήσαμε το φρένο, επιλέξαμε την θέση D στο μοχλό και το σουηδικό αυτοκίνητο μηδενικών ρύπων ξεκίνησε αθόρυβα. Καμία άλλη ενέργεια δεν χρειάζεται για να εισέλθεις στο κόσμο της ηλεκτροκίνησης όπως τον σχεδίασαν οι Σουηδοί.

Μέχρι εδώ όλα είναι εύκολα και απλά. Μόλις όμως ξυπνήσουν οι 408 ίπποι, που παρέχουν οι δυο ηλεκτρικοί κινητήρες, ο οδηγός πρέπει να είναι αφοσιωμένος στην οδήγηση. Η ισχύς και η ατέλειωτη ροπή 66,8 χλγμ. δεν αστειεύονται. Τα πρώτα 100χλμ./ώρα έρχονται μέχρι να πεις κίμινο. Σε 4,9΄΄ πιάνει τα 100χλμ./ώρα και συνεχίζει με εξωφρενικό ρυθμό μέχρι τα 180 χλμ./ώρα που είναι ο ηλεκτρονικός κοφτής.

Να σας θυμίσω ότι η Volvo είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία στο κόσμο που έχει θέσει το όριο  των 180 χλμ./ώρα σε όλα τα μοντέλα της, για να μειωθούν τα ατυχήματα και οι ρύποι.

Φτάνουν τα 180 χλμ./ώρα και περισσεύουν, σημειώνουμε εμείς που είμαστε παθιασμένοι με την ταχύτητα αλλά κοιτάμε πιο μακριά….



Σε κάθε αλλαγή πορείας, νοιώσαμε το βάρος των 2.200 κιλών, λόγω του πρόσθετου φορτιού των μπαταριών. Όμως οι μηχανικοί, ρύθμισαν με τέτοιο τρόπο τις αναρτήσεις που δεν διαπιστώσαμε ελλείψεις και προβλήματα στη κίνηση του αυτοκίνητου ακόμη και σε δύσκολες στροφές με υψηλή ταχύτητα. Τα ηλεκτρονικά συστήματα δουλεύουν υπερωρίες, συνεχώς διορθώνουν όλες τις λειτουργίες για να κινείται με ασφάλεια το αυτοκίνητο και να νοιώθουν σιγουριά ο οδηγός και οι επιβάτες. Πρόσθετο πλεονέκτημα στην επίτευξη υψηλών ποσοστών οδικής συμπροφοράς είναι και το χαμηλό κέντρο βάρους, λόγω της κατάλληλης τοποθέτησης των μπαταριών.

Ένα ακόμη στοιχείο, που μας έκανε εντύπωση είναι η εξαιρετική ποιότητα κύλισης και η έλλειψη ενοχλητικών θορύβων. Ακόμη και όταν κινηθήκαμε με την μέγιστη ταχύτητα, το επίπεδο θορύβου ήταν πολύ χαμηλό. Αυτοί παράμετροι, εξασφαλίζουν άνετο, ήσυχο και απολαυστικό ταξίδι.

Κάτω από το πάτωμα, βρίσκεται η μπαταρία που δίνει ρεύμα στους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες. Η συστοιχία 78 KWh, φορτίζεται σε περίπου 8 ώρες, με ταχυφορτιστή AC 11KW. Η αυτονομία φθάνει στα 418 χλμ.(WLTP), μια επίδοση που καλύπτει την πλειονότητα των αναγκών στις μετακινήσεις μας. Στην επόμενη δοκιμή θα μετρήσουμε την αυτονομία στο ταξίδι και θα σας ενημερώσουμε.

Η Volvo, ανακοίνωσε ότι αναμένεται να βελτιωθεί η αυτονομία με την πάροδο του χρόνου μέσω ενημερώσεων λογισμικού over-the-air.

Το νέο Volvo XC40 Recharge, θα βρίσκεται στις εκθέσεις της μάρκας τον Ιούλιο. Τα πρώτα αυτοκίνητα τα οποία αρχικά θα είναι μόνο σε τετρακίνητη έκδοση, θα παραδοθούν τον Σεπτέμβριο. Η δικίνητη έκδοση αναμένεται στην ελληνική αγορά στις αρχές του  2021.

Ο τιμοκατάλογος ξεκινά από τα 56.101 ευρώ(Standard) συμπεριλαμβάνεται η κρατική επιδότηση ύψους 6.000 ευρώ. Η πλουσιότερη έκδοση Upgrade κοστίζει 60.069 ευρώ. Τρία χρόνια δωρεάν service, πέντε χρόνια εγγύηση. Επιπλέον δυνατότητα μικτής ασφάλισης για 3 χρόνια με προνομιακές τιμές.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v