H εποχή της Volvo

Η Volvo κατέκτησε μια ακόμη κορυφή τον περασμένο μήνα, με τις οι πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 43%.
H εποχή της Volvo

Κάθε αυτοκινητοβιομηχανία έχει την καλή της εποχή, όπου όλοι οι δείκτες είναι ανοδικοί και κυρίως κεφαλοποιεί την πραγματική αξία των στοιχείων του DNA της. Αυτή η εποχή είναι η περίοδος που η Volvo, κερδίζει και κεφαλαιοποιεί την προσπάθεια της. Η Volvo, κατέκτησε μια ακόμη κορυφή, τον Μάϊο οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 43%.

Η premium σουηδική μάρκα, διευρύνει για 11ο συνεχόμενο μήνα τις πωλήσεις της παγκοσμίως, καθώς ο Μάιος έκλεισε με αύξηση 43% σε σχέση με τον ίδιο περσινό μήνα.

Τον φετινό Μάιο, διέθεσε συνολικά 64.111 αυτοκίνητα, έναντι 44.830 αυτοκινήτων την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η αύξηση οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην ισχυρή ζήτηση που παρουσιάζει η αγορά των ΗΠΑ και, στην Ευρώπη, στην ανάκαμψη μετά την πτώση των πωλήσεων τον Μάιο του 2020 λόγω της πανδημίας Covid-19. Στην Κίνα, όπου οι πωλήσεις είχαν ήδη ανακάμψει περίπου την ίδια περίοδο του περσινού έτους, η εταιρεία ανακοίνωσε σταθερή αύξηση 11,7%.



Την περίοδο Ιανουαρίου – Μαΐου, οι πωλήσεις έφτασαν τα 312.533 αυτοκίνητα, αυξημένες κατά 49,9% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020.

Οι πωλήσεις της σειράς Recharge, που περιλαμβάνει μοντέλα με αμιγώς ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, παρέμειναν σε υψηλό επίπεδο στην Ευρώπη κατά τη διάρκεια του Μαΐου, αντιπροσωπεύοντας το 40% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας στην ήπειρο. Η ισχυρή αύξηση πωλήσεων της σειράς Recharge στις ΗΠΑ ανέβασε το ποσοστό τους στο 20,8% των συνολικών πωλήσεων. Σε παγκόσμιο επίπεδο, τα μοντέλα Recharge κατέλαβαν μερίδιο 23,7% του συνολικού όγκου πωλήσεων στη διάρκεια του Μαΐου.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι πωλήσεις Μαΐου ήταν αυξημένες κατά 38,9% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα, χάρη κυρίως στην ισχυρή ζήτηση για τα XC90 και XC60. Οι συνολικές πωλήσεις έφτασαν τα 13.221 αυτοκίνητα, έναντι 9.519 την ίδια περίοδο του 2020, όταν αρκετές πολιτείες εφάρμοζαν περιοριστικές πολιτικές λόγω της πανδημίας.

Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις άγγιξαν τον Μάιο τις 24.761 μονάδες, αυξημένες κατά 65,1% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Η αύξηση οφείλεται σε μεγάλο βαθμό σε αγορές που άρχισαν να ανακάμπτουν ύστερα από τα lockdown που επέβαλε πέρυσι η πανδημία.

Η Κίνα, η μεγαλύτερη αγορά της Volvo Cars, ανακοίνωσε για 14ο συνεχόμενο μήνα αύξηση πωλήσεων, με το συνολικό όγκο να φτάνει τα 16.895 αυτοκίνητα το φετινό Μάιο. Η αύξηση οφείλεται στη σταθερά υψηλή ζήτηση για τα μοντέλα XC60 και S90 που παράγονται εκεί.

Τον Μάιο, πρώτο μοντέλο σε πωλήσεις αναδείχθηκε το Volvo XC40 με 20.350  μονάδες (έναντι 10.891 πέρσι), ακολουθούμενο από το XC60 με συνολικές πωλήσεις 19.835 αυτοκινήτων (από 13.226) και το XC90 με 9.961 μονάδες (από 6.572).

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v