ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Ξεθαρρεύουν οι οδηγοί των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Οι οδηγοί αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων καθίστανται “πρωτοπόροι” στους ευρωπαϊκούς δρόμους, σύμφωνα με έρευνα της Nissan.

Ξεθαρρεύουν οι οδηγοί των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Έρευνα της Nissan, αποκαλύπτει ότι οι Ευρωπαίοι οδηγοί αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκίνητών (EV) ταξιδεύουν περισσότερο από τους οδηγούς που χρησιμοποιούν αυτοκίνητα με θερμικό κινητήρα που καταναλώνει βενζίνη είτε ντίζελ.

Διανύουν επιπλέον 630 “καθαρά” χιλιόμετρα ετησίως, κατά μέσο όρο, σε σχέση με τους Ευρωπαίους οδηγούς οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα για λογαριασμό της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Για να γίνουν περαιτέρω κατανοητές οι οδηγικές εμπειρίες και η αντίληψη των Ευρωπαίων αυτοκινητιστών, η μελέτη αποκαλύπτει ότι οι οδηγοί EV καθίστανται “πρωτοπόροι” στους ευρωπαϊκούς δρόμους, διανύοντας συνολικά, πάνω από 14.200 χιλιόμετρα  ετησίως, κατά μέσο όρο.

Σε σύγκριση με τους αντίστοιχους οδηγούς ICE, οι οποίοι διανύουν κατά μέσο όρο 13.600km, αυτή η νέα έρευνα σκιαγραφεί ένα λαμπρό μέλλον για τη βιώσιμη κινητικότητα.



Διανύοντας μεγαλύτερες αποστάσεις

Από τους Ευρωπαίους οδηγούς EV που ρωτήθηκαν, οι Ιταλοί ταξιδεύουν περισσότερο, με μέσο όρο πάνω από 15.000 χιλιόμετρα ετησίως, με τους Ολλανδούς να βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής με (14.800χλμ), αποδεικνύοντας ότι όσοι έχουν ήδη κάνει την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση αισθάνονται άνετα πίσω από το τιμόνι ενός οχήματος μηδενικών εκπομπών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η πλειοψηφία (69%) των Ευρωπαίων οδηγών EV είναι ικανοποιημένη με την υπάρχουσα διαθέσιμη υποδομή φόρτισης.

Μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση

Σχεδόν οι μισοί (47%) Ευρωπαίοι οδηγοί ICE δηλώνουν ότι το κύριο πλεονέκτημα ενός βενζινοκινητήρα ή ντίζελ είναι η αυτονομία της μεγαλύτερης εμβέλειας. Ομοίως, όταν εξετάζουμε τους λόγους που βρίσκονται πίσω από το 30% των Ευρωπαίων οδηγών ICE που θεωρούν απίθανο να “υιοθετήσουν” ένα πλήρως ηλεκτρικό όχημα, η πλειοψηφία (58%) τους δήλωσε ως μεγαλύτερη ανησυχία, ότι τα EV έχουν αυτονομία χαμηλής εμβέλειας.

Περαιτέρω στοιχεία σε παράγοντες που θα πείσουν τους οδηγούς να κάνουν την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση με αναπάντεχο τρόπο, έχουν ως εξής :

-        38% των οδηγών ICE στην Ευρώπη πιστεύουν ότι  ο μεγαλύτερος παράγοντας που θα τους ωθήσει στην ηλεκτροκίνηση είναι η  μεγαλύτερη εμβέλεια.

-        32% των Ευρωπαίων οδηγών ICE ελκύονται από την  ευκολία φόρτισης.

-        30% επισημαίνει την καλύτερη υποδομή φόρτισης,  ως στοιχείο που θα τους πείσει να αλλάξουν αντίληψη.

Ωστόσο, παρά τα αποτελέσματα αυτά, οι οδηγοί EV αντιμετωπίζουν με αυτοπεποίθηση αυτούς τους φόβους. Συγκεκριμένα, το 70% των ευρωπαίων οδηγών EV σημειώνει ότι η εμπειρία που βίωσαν, ως προς το ζήτημα της εμβέλειας, ήταν καλύτερη από ό, τι περίμεναν. Αυτά τα ευρήματα χρησιμεύουν ως μια ισχυρή ένδειξη για τους οδηγούς ICE ότι η εμβέλεια δεν πρέπει να αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα για τη μετάβαση σε ένα EV.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
SPONSORED LINKS

"Γιατί η ζωή επιμένει να μου δίνει μαθήματα που δεν έχω καμιά διάθεση να μάθω;"

Ashleigh Brilliant, Βρετανός σκιτσογράφος & γνωμικογράφος

  • 1893 - Εγκαινιάζεται η Διώρυγα της Κορίνθου.

© 2002-2021 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2