Θα μας λείψουν τα μοτέρ της BMW M

Η BMW M και άλλες εταιρείες ειδικευμένες στην εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης «αποχαιρετούν» τα παλιά μοτέρ βενζίνης και ντίζελ.
Θα μας λείψουν τα μοτέρ της BMW M
Η ηλεκτροκίνηση θέτει εκτός της αγοράς τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Τα εξαιρετικά μοτέρ που καταναλώνουν βενζίνη είτε ντίζελ, σταδιακά θα αποσυρθούν από την αγορά και την θέση τους θα πάρουν οι ηλεκτροκινητήρες.

Η BMW M και άλλες εταιρείες ειδικευμένες στην εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης, κατασκευάζουν μοτέρ υψηλών προδιαγραφών, που αναβαθμίζουν την αυτοκίνηση.

Η BMW M GmbH κυκλοφόρησε ένα νέο βίντεο που παρουσιάζει την κοινή καρδιά της νέας αγωνιστικής BMW M4 GT3 και του μοντέλου παραγωγής BMW M4 Competition.

Στο βίντεο Περί κινητήρων BMW M, ο Marcus Engelke, Project Manager Συστημάτων Κίνησης BMW M4, και ο Ulrich Schulz, Επικεφαλής Σχεδίασης Συστημάτων Κίνησης της BMW Motorsport, αποκαλύπτουν συναρπαστικές λεπτομέρειες του εξακύλινδρου εν σειρά κινητήρα τεχνολογίας M TwinPower Turbo, που σχεδιάστηκε εξ αρχής για μοντέλα παραγωγής και αγωνιστικά εργαλεία.

«510 ίπποι, 65,6 χλγμ. – είναι ο ισχυρότερος straight-six κινητήρας που έχουμε τοποθετήσει ποτέ σε αυτοκίνητο παραγωγής», δήλωσε ο Marcus Engelke ξεκινώντας το βίντεο. «590 ίπποι, 70,8 χλγμ. – είναι ο ισχυρότερος straight-six κινητήρας που έχει εγκαταστήσει ποτέ η BMW σε αγωνιστικό αυτοκίνητο από τις ημέρες του BMW M1 Group 5» πρόσθεσε ο Ulrich Schulz. Οι δύο μηχανικοί περιγράφουν στη συνέχεια τις απίστευτες ομοιότητες του κινητήρα της BMW M4 Competition με εκείνον που ‘κτυπά’ στην καρδιά της νέας ναυαρχίδας της γκάμας της BMW M Motorsport. Διανύοντας ήδη την τελευταία χρονιά εξέλιξης, η BMW M4 GT3 θα υποστηρίξει τις ομάδες της BMW M Motorsport σε αγώνες GT να διεκδικήσουν νίκες και τίτλους σε όλο τον κόσμο το 2022.

Καθώς τα εξαρτήματα του κινητήρα του μοντέλου παραγωγής M – μεταξύ των οποίων στροφαλοθάλαμος, κυλινδροκεφαλή, στρόφαλος, ρουλεμάν/κουζινέτα, μπιέλες – έχουν σχεδιαστεί για αγωνιστικές επιδόσεις, υπάρχει ήδη η τέλεια βάση για τη μονάδα αγωνιστικών προδιαγραφών. Ο Engelke και ο Schulz αποκαλύπτουν με κάθε λεπτομέρεια τη θέση και τον τρόπο τοποθέτησης του κινητήρα στο κάθε αυτοκίνητο, και υποστηρίζουν τις θέσεις τους με κατανοητά σχέδια στον πίνακα. Έτσι δημιουργείται μία σαφής εικόνα για τις ιδιαίτερες απαιτήσεις του κινητήρα για κάθε μοντέλο (παραγωγής/αγωνιστικό) και τον τρόπο με τον οποίο η BMW M GmbH ανταποκρίθηκε στην πρόκληση.

Παράλληλα με την παρουσίαση των δύο ολοκληρωμένων κινητήρων, οι ειδικοί χρησιμοποιούν επίσης το βίντεο για να εμβαθύνουν στις λεπτομέρειες του κάθε εξαρτήματος, όπως το ξηρό κάρτερ και οι πεταλούδες γκαζιού του αγωνιστικού κινητήρα, και το intercooler της BMW M4 Competition. Επίσης, επισημαίνουν τα κοινά εξαρτήματα που μοιράζονται οι δύο κινητήρες, όπως οι μπιέλες με τα έμβολα και το κέλυφος τουρμπίνας – τα οποία μεταφέρονται στο αγωνιστικό αυτοκίνητο χωρίς καμία μετατροπή.

«Παράλληλα με τη χρήση πολλών κοινών εξαρτημάτων, συνεργαζόμαστε στενά και σε επίπεδο παραγωγής. Ο κινητήρας συναρμολογείται με βάση τη μονάδα παραγωγής σε μικρή απόσταση από εδώ», δήλωσε ο Markus Engelke, αναφερόμενος στη ‘γενέτειρα’ του κινητήρα της BMW M4 Competition στην εγκατάσταση της BMW M στην Preussenstrasse, στο Μόναχο. «Επιστρέφουμε στο σημείο από όπου ξεκινήσαμε», εξηγεί ο Ulrich Schulz: «Η BMW M και η BMW Motorsport έχουν κοινή ιστορία, και όλα ξεκίνησαν στην Preussenstrasse».

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v