Η νέα εποχή της Renault

Η Nouvelle Vague θα μετατρέψει την Renault σε μία μάρκα με επίκεντρο την τεχνολογία, τις υπηρεσίες και τις καθαρές πηγές ενέργειας.
Η νέα εποχή της Renault

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Renault Λούκα ντε Νεο και η επιτελική ομάδα της Renault στο πλαίσιο του νέου στρατηγικού σχεδιασμού Renaulution, ανακοίνωσαν το όραμά τους για τη μάρκα:

- “Nouvelle Vague”: μια πιο μοντέρνα, πιο πράσινη, τεχνολογικά προηγμένη και βιώσιμη Renault.

- Νέο λογότυπο και νέα ταυτότητα.

- Επιθετική προϊοντική πολιτική.                           

- Επιχειρηματική στρατηγική με γνώμονα τη δημιουργία αξίας.

Η Renault εισέρχεται σε μία νέα εποχή, φέρνοντας ένα αέρα εκμοντερνισμού στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία.

Η Nouvelle Vague θα μετατρέψει την Renault σε μία μάρκα με επίκεντρο την τεχνολογία, τις υπηρεσίες και τις καθαρές πηγές ενέργειας, που εξελίσσει ευφυέστερα αυτοκίνητα και πιο βιώσιμες λύσεις μετακίνησης.



Αυτό συμβαδίζει με το DNA της μάρκας, ως μία εταιρεία που άλλαξε με την πάροδο των χρόνων κατά τη διάρκεια του 20ου αιώνα, επινοώντας, σε κάθε βήμα της εξέλιξής της, καινοτόμα και σύγχρονα αυτοκίνητα. Το 2021, περισσότερο από ποτέ, η μάρκα προσπαθεί να ανταποκριθεί στις προσδοκίες της αγοράς για υπεύθυνες, χωρίς εκπομπές καυσαερίων, ασφαλείς και αναβαθμισμένες λύσεις μετακίνησης, οι οποίες ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καιρών.

Ως ηγέτης σε ό,τι αφορά την ενεργειακή μετάβαση της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Renault θα γίνει η πιο ‘πράσινη’ μάρκα της Ευρώπης έως το 2030, με τα 9 στα 10 αυτοκίνητα που πουλάει να είναι εξηλεκτρισμένα.

Από τις κορυφαίες εταιρείες στον τομέα της τεχνολογίας και των υπηρεσιών, η μάρκα συμβάλλει στη διαμόρφωση του μέλλοντος των αστικών μετακινήσεων, κυρίως μέσω του προγράμματος Software République. Περισσότεροι από 2.000 μηχανικοί, από 5 κορυφαίες εταιρείες του χώρου της αυτοκινητοβιομηχανίας, θα μοιραστούν τις εμπειρίες & την τεχνογνωσία τους σε τομείς όπως είναι η κυβερνοασφάλεια, η τεχνητή νοημοσύνη, η επεξεργασία των δεδομένων, το λογισμικό και η μικρο-ηλεκτρονική, με στόχο να προσφέρουν χρηστικές λύσεις μετακίνησης για πόλεις και οργανισμούς.

Το Renault Re-Factory – Το πρώτο εργοστάσιο κυκλικής οικονομίας στην Ευρώπη – σηματοδοτεί τη στροφή προς ένα πιο βιώσιμο και υπεύθυνο μοντέλο ανάπτυξης, με πάνω από 120.000 οχήματα (συμπεριλαμβανομένων και των ηλεκτρικών - EV) να ανακυκλώνονται κάθε χρόνο. Σχεδόν ένα 80% των στρατηγικά ανακυκλώσιμων υλικών θα ξαναχρησιμοποιείται στις νέες μπαταρίες. Έως το 2030, η μάρκα στόχο έχει να γίνει ο κορυφαίος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο, σε ό,τι αφορά το ποσοστό των ανακυκλωμένων υλικών που χρησιμοποιεί στην κατασκευή των καινούργιων της αυτοκινήτων.

Η Renault αναβαθμίζει τα “αυτοκίνητα για να ζεις” (voitures à vivre) σε ανώτερες κατηγορίες: Μέχρι το 2025, στόχο έχει να παρουσιάσει 7 μοντέλα στα segment C και D, ενώ όλα τους θα είναι ηλεκτρικά. Το Arkana σηματοδοτεί την έναρξη της επιθετικής εμπορικής πολιτικής, ενώ σύντομα πρόκειται να παρουσιαστεί η επόμενη γενιά του Megane E-TECH Electric, ενός αυτοκινήτου που αντανακλά το μέλλον των δικτυωμένων και αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Τέλος, η διαρκής εξέλιξη της τεχνολογίας E-TECH Hybrid θα εξακολουθήσει να εξασφαλίζει, στα επερχόμενα μοντέλα του segment C και D, οικονομία αλλά και δυνατές εμπειρίες οδηγικής απόλαυσης.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v