Το BMW Group θέτει φιλόδοξους στόχους μείωσης εκπομπών CO2

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα μειώσει τις εκπομπές CO 2 πάνω από 200 εκατομμύρια τόνους μέχρι το 2030.
Το BMW Group θέτει φιλόδοξους στόχους μείωσης εκπομπών CO2
Το BMW Group, υποστηρίζει την αποστολή του για βιώσιμη κινητικότητα με φιλόδοξους στόχους μείωσης των αερίων του θερμοκηπίου: Στη φετινή, Ετήσια Γενική Συνέλευση, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα μειώσει τις εκπομπές CO 2 πάνω από 200 εκατομμύρια τόνους μέχρι το 2030. Αυτό αντιστοιχεί σε 20 φορές παραπάνω από τις ετήσιες εκπομπές CO2 μιας πόλης ενός εκατομμυρίου και πλέον κατοίκων, όπως το Μόναχο. Για το σκοπό αυτό, το BMW Group μειώνει το ανθρακικό αποτύπωμα των οχημάτων του σε όλο τον κύκλο ζωής τους – από την εξόρυξη πρώτων υλών, την παραγωγή και τη φάση χρήσης, μέχρι την ανακύκλωση στο τέλος του κύκλου ζωής τους. Προχωρώντας στο μέλλον, η χρήση λιγότερων φυσικών πόρων θα είναι μία από τις προτεραιότητες.

Προτίθεται να δώσει μία νέα, επαναστατική διάσταση στη βιωσιμότητα στα μοντέλα της “Neue Klasse ” από τα μέσα της δεκαετίας μειώνοντας σημαντικά τη χρήση πρώτων υλών ανά όχημα. Στόχος είναι η ουσιαστική αύξηση του ποσοστού δευτερογενών υλικών, προερχόμενων από ανακυκλωμένο χάλυβα, πλαστικό και αλουμίνιο. Αντιμέτωπο με την έλλειψη φυσικών πόρων και την αύξηση των τιμών των πρώτων υλών, το BMW Group θεωρεί αυτό το βήμα ως ένα κρίσιμο μοχλό για βιώσιμες επιχειρηματικές πρακτικές και δημιουργία μιας σαφούς υποχρεωτικής αποδοτικότητας.

Η διαδικασία κατασκευής της μπαταρίας και παραγωγής κυψελών είναι εξαιρετικά ενεργοβόρα και επομένως συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στο ανθρακικό αποτύπωμα οποιουδήποτε ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Με την επόμενη γενιά της τεχνολογίας μπαταριών που θα λανσαριστεί στη “Neue Klasse”, το BMW Group στοχεύει να μειώσει το ανθρακικό αποτύπωμα της μπαταρίας υψηλής τάσης σε λιγότερο από το μισό συγκριτικά με την τρέχουσα τεχνολογία Gen5.

Εκτός από τη μεταστροφή στην πράσινη ενέργεια που ήδη εφαρμόζεται από τους κατασκευαστές κυψελών, η νέα φιλοσοφία μπαταρίας και κυψέλης, σε συνδυασμό με τη βελτιωμένη χημική σύσταση της κυψέλης, θα συμβάλλουν επίσης αισθητά. Είναι ένας ακόμα παράγοντας στην αυξανόμενη αναλογία δευτερογενών υλικών στις κυψέλες και τις μπαταρίες υψηλής τάσης συνολικά. Το κέλυφος στην BMW iX  ήδη περιέχει μέχρι 30% δευτερογενές αλουμίνιο ενώ μέχρι 50% δευτερογενές νικέλιο, που είναι βασική πρώτη ύλη, χρησιμοποιείται στην κυψέλη της μπαταρίας. Την ίδια στιγμή, το BMW Group έχει περιορίσει τη χρήση των κρίσιμων πρώτων υλών στην τρέχουσα γενιά κυψελών μπαταριών και έχει μειώσει την ποσότητα κοβαλτίου στο υλικό καθόδου σε λιγότερο από 10%. Ο ηλεκτροκινητήρας δεν απαιτεί πλέον χρήση σπάνιων γαιών.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v