Από 51.100 ευρώ οι τετρακίνητες Mercedes-Benz EQA

Η οικογένεια της Mercedes-Benz EQA μεγαλώνει. Δύο ακόμα εκδόσεις με τετρακίνηση είναι διαθέσιμες προς παραγγελία.
Από 51.100 ευρώ οι τετρακίνητες Mercedes-Benz EQA

Οι παραγγελίες της EQA, του βενιαμίν της αμιγώς ηλεκτρικής οικογένειας της Mercedes-EQ, έχουν ξεπεράσει τις 20.000 από τον Φεβρουάριο και αυξάνονται καθημερινά. Τώρα δύο νέα μέλη εντάσσονται στην οικογένεια αυτού του νέου compact SUV, η EQA 300 4MATIC με 168 kW και αυτονομία  400-426 χιλιομέτρων (σύμφωνα με τον κύκλο μέτρησης WLTP) και η EQA 350 4MATIC με 215 kW και αυτονομία 409-432 χιλιομέτρων (σύμφωνα με τον κύκλο μέτρησης WLTP).

Ο ιδιαίτερα πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός των EQA 300 4MATIC και EQA 350 4MATIC περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τους προβολείς LED High Performance με το σύστημα προσαρμογής ακτίνας προβολέων Adaptive Highbeam Assist, πορτ μπαγκάζ με σύστημα EASY-PACK, με ηλεκτρικό άνοιγμα και κλείσιμο, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, ατμοσφαιρικό φωτισμό με 64 αποχρώσεις, καθίσματα με ρυθμιζόμενη πλευρική υποστήριξη τεσσάρων σημείων, κάμερα οπισθοπορείας για ακόμη καλύτερη ορατότητα και άνεση κατά τους ελιγμούς, το διζωνικό, αυτόματο κλιματισμό THERMOTRONIC και ένα πολυλειτουργικό, σπορ δερμάτινο τιμόνι. Επίσης, στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται το σύστημα infotainment MBUX (Mercedes-Benz User Experience) με δυνατότητα εκμάθησης και διαισθητικό χειρισμό, όπως και το σύστημα πλοήγησης με σύστημα «ηλεκτρικής νοημοσύνης».



Αποδοτικό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης

Για τον εμπρός άξονα χρησιμοποιείται ένας ασύγχρονος κινητήρας. Ο ηλεκτροκινητήρας, ένα κιβώτιο σταθερής αναλογίας με διαφορικό, το σύστημα ψύξης και τα ηλεκτρονικά ισχύος δημιουργούν μία ολοκληρωμένη και πολύ συμπαγή μονάδα – το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης (eATS).

Επιπλέον, οι EQA 300 4MATIC και EQA 350 4MATIC διαθέτουν ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης στον πίσω άξονα με έναν πρόσφατα εξελιγμένο, μόνιμα διεγερμένο σύγχρονο κινητήρα, ο σχεδιασμός του οποίου είναι ιδιαίτερα συμπαγής. Σε ένα μόνιμα διεγερμένο σύγχρονο κινητήρα, ο ρότορας του κινητήρα AC διαθέτει μόνιμους μαγνήτες. Οι μαγνήτες – και κατά συνέπεια και ο ρότορας – ακολουθούν το περιστρεφόμενο πεδίο εναλλασσόμενου ρεύματος στις περιελίξεις του στάτορα. Ο κινητήρας λέγεται ότι είναι σύγχρονος, επειδή ο ρότορας περιστρέφεται με τον ίδιο ρυθμό όπως το μαγνητικό πεδίο του στάτορα. Η συχνότητα προσαρμόζεται στην ταχύτητα που επιθυμεί ο οδηγός στους μετατροπείς συχνοτήτων των ηλεκτρονικών ισχύος. Τα πλεονεκτήματα αυτού του σχεδιασμού περιλαμβάνουν την υψηλή πυκνότητα ισχύος, την υψηλή απόδοση και τη συνέπεια όσον αφορά στην απόδοση.

Σε αυτές τις τετρακίνητες εκδόσεις, η ισχύς ανάμεσα στον εμπρός και τον πίσω άξονα ελέγχεται έξυπνα 100 φορές το δευτερόλεπτο, ανάλογα με την κατάσταση οδήγησης. Η φιλοσοφία της Mercedes-EQ είναι η βελτιστοποίηση της κατανάλωσης με τη χρήση του πίσω ηλεκτροκινητήρα όσο το δυνατόν πιο συχνά, ενώ ο ασύγχρονος κινητήρας στον εμπρός άξονα προκαλεί μόνο ελάχιστες απώλειες έλξης σε λειτουργία μερικού φορτίου.

Τιμές,  EQA 300 4MATIC από 51.100 ευρώ, EQA 350 4MATIC από 53.900 ευρώ.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v