Νέο Honda HR-V: Με δύο ηλεκτροκινητήρες

Το καινούριο compact SUV της ιαπωνικής φίρμας διαθέτει μινιμαλιστικό στιλ, είναι ευρύχωρο και βελτιωμένο στον τομέα της ασφάλειας.
Νέο Honda HR-V: Με δύο ηλεκτροκινητήρες

Πολλά νέα στοιχεία φέρνει στο κόσμο του αυτοκινήτου η νέα γενιά του Honda HR-V.

Η εξωτερική σχεδίαση συνδυάζει τις τάσεις που επικρατούν στα SUV και στα coupe. Αυξήθηκε η απόσταση από το έδαφος κατά 10 χιλ. και μειώθηκε το ύψος της οροφής κατά 20 χιλ. συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο.

Αεροδυναμικές βελτιώσεις επιτεύχθηκαν χωρίς περιττά σχεδιαστικά στοιχεία. Ένα άνοιγμα στον εμπρός προφυλακτήρα υποστηρίζει τη δημιουργία της αερο-κουρτίνας (air curtain) στους τροχούς, τα σπόιλερ στο πίσω τμήμα των μαρσπιέ και το αεροδυναμικό σχήμα των πίσω φώτων συμβάλλουν στη μείωση των στροβιλισμών, ενώ υποστηρίζονται από τα πίσω πλαϊνά σπόιλερ που εξομαλύνουν τη ροή του αέρα πίσω από το όχημα.

Ευρύχωρο και ευάερο

Στο εσωτερικό του νέου HR-V, κάθε σχεδιαστικό στοιχείο προορίζεται για τη δημιουργία ενός ευρύχωρου και ευάερου περιβάλλοντος που συνδέει τους επιβάτες με τον εξωτερικό κόσμο, με υψηλα επίπεδα άνεσης και πρακτικότητας.

Το εσωτερικό σχεδιάστηκε με έμφαση στην ευρυχωρία και τη φωτεινότητα για ένα ευάερο περιβάλλον καμπίνας. Η αίσθηση αυτή ενισχύεται από ένα μοναδικό ‘Air Diffusion System’ (Σύστημα Διάχυσης Αέρα) με αεραγωγούς σχήματος L τοποθετημένους στις πάνω γωνίες του ταμπλό.

Η επόμενη γενιά εμπρός καθισμάτων της Honda σταθεροποιεί καλύτερα το σώμα αποκλειστικά μέσω μαξιλαριών – καταργώντας την προηγούμενη δομή με ελατήρια, κάτι που μειώνει την κόπωση σε μεγάλα ταξίδια και αυξάνει την άνεση σε καθημερινή χρήση.

Χάρη στη δομή της πλατφόρμας, παραμένει η εξαιρετικά ευέλικτη διάταξη πίσω καθισμάτων Magic Seat, που επιτρέπει την πλήρη αναδίπλωση προς τα κάτω ή προς τα πάνω, ανάλογα με τον απαιτούμενο χώρο φόρτωσης.

Υβριδική τεχνολογία

Η δοκιμασμένη υβριδική τεχνολογία e:HEV της Honda αποτελείται από δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες συνδεδεμένους με ένα βενζινοκινητήρα i-VTEC 1.5, προσφέρει μέγιστη ισχύ 131 ίππους.

Περιλαμβάνει τρία drive modes, που επιλέγονται αυτόματα ανάλογα με τις απαιτήσεις. Για βέλτιστη απόδοση, το HR-V εκκινεί με ηλεκτρική λειτουργία περνώντας ομαλά σε υβριδική λειτουργία, όταν ο οδηγός πατά περισσότερο το γκάζι (αυξημένο φορτίο). Ο βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται περισσότερο κατά την οδήγηση σε υψηλότερες, πιο σταθερές ταχύτητες.

Η διαισθητική οθόνη αφής 9” LCD είναι σχεδιασμένη για ελάχιστη διάσπαση της προσοχής του οδηγού, με απλοποιημένη και πλήρως προσαρμοζόμενη διάταξη μενού για εύκολη πρόσβαση σε λειτουργίες άνεσης και ελέγχου.

Ο οδηγός μπορεί επίσης να αποφασίζει πόσες πληροφορίες από τα προηγμένα συστήματα υποστήριξης θα προβάλλονται στην οθόνη 7” TFT του πίνακα οργάνων ώστε να διασπάται λιγότερο η προσοχή του κατά την οδήγηση.



Βελτιωμένη ασφάλεια

Εφοδιάζεται με το Honda SENSING, για πρώτη φορά, και ωφελείται από μία ολοκληρωμένη σειρά κορυφαίων, προηγμένων τεχνολογιών και συστημάτων υποστήριξης οδηγού. Συμπεριλαμβάνει μια νέα, ευρυγώνια, μονοεστιακή, εμπρός κάμερα υψηλής ανάλυσης και εγκεφάλο υψηλής υπολογιστικής ισχύος. Το σύστημα είναι πολύ καλύτερο από τον προηγούμενο συνδυασμό κάμερας και αισθητήρα ραντάρ. Επίσης περιλαμβάνει βελτιωμένη νυχτερινή λειτουργία των Pedestrian Collision Mitigation Steering System και Collision Mitigation Brake System (CMBS), που πλέον ανιχνεύουν επερχόμενα οχήματα, ποδήλατα και μοτοσικλέτες, ώστε να ενεργοποιήσουν τα φρένα.

Το νέο HR-V e:HEV θα διατίθεται στην Ευρώπη στα τέλη του 2021.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v