Toyota bZ4X Concept: Με ηλιακή φόρτιση

Η Toyota παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης την πρωτότυπη έκδοση του Toyota bZ4X, το οποίο φορτίζει... ηλιακά.
Toyota bZ4X Concept: Με ηλιακή φόρτιση

Το αμιγώς ηλεκτρικό μεσαίο SUV, με σύστημα AWD, είναι αναπόσπαστα συνδεδεμένο με το όραμα μετασχηματισμού της Toyota, από μία εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων, σε μία εταιρεία που προσφέρει καλύτερη και ελεύθερη μετακίνηση για όλους.

Είναι προϊόν συνεργασίας της Toyota με τη Subaru και βασίζεται στην εξειδίκευση και εμπειρία κάθε εταιρείας. Οι πωλήσεις της έκδοσης παραγωγής υπολογίζεται να ξεκινήσουν γύρω στα μέσα του 2022.

Βασίζεται στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα e-TNGA, που έχει σχεδιαστεί ειδικά για ηλεκτρικά οχήματα. Το μακρύ μεταξόνιο και οι κοντοί πρόβολοι διαμορφώνουν μία ευρύχωρη και ανοιχτή καμπίνα. Στη πραγματικότητα, ο χώρος των ποδιών των πίσω επιβατών είναι εφάμιλλος του πολυτελούς sedan Lexus LS.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι τοποθετημένος πάνω από το τιμόνι που σημαίνει ότι ο οδηγός λαμβάνει την όποια πληροφορία θέλει με ελάχιστη κίνηση των ματιών.



Ηλιακή φόρτιση

Το περιβαλλοντικό προφίλ του αυτοκινήτου ενισχύεται περαιτέρω από ένα ενσωματωμένο σύστημα ηλιακής φόρτισης που αυξάνει την αυτονομία. Χάρη στην εκτενή εμπειρία της Toyota στην τεχνολογία των μπαταριών για τα HEV και PHEV μοντέλα της, η μεγαλύτερη και ισχυρότερη μπαταρία που απαιτείται για το Toyota bZ4X Concept έχει κατασκευαστεί για αξιόπιστη λειτουργία και μεγάλη διάρκεια ζωής, διατηρώντας την αυτονομία του αυτοκινήτου, ακόμα και σε χαμηλές θερμοκρασίες.

Προηγμένο σύστημα steer-by-wire

Το Toyota bZ4X Concept θα διατίθεται με ένα συνδυασμό που βλέπουμε για πρώτη φορά σε όλο τον κόσμο και αποτελείται από μια κρεμαγιέρα και ένα σύστημα steer-by-wire. Η τεχνολογία αυτή βελτιώνει τον έλεγχο του οδηγού, αφαιρώντας τις αντιδράσεις στο τιμόνι από τις ανωμαλίες του δρόμου και το φρενάρισμα, παρέχοντας επομένως πιο ακριβή απόκριση σύμφωνα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου και τη γωνία διεύθυνσης. Το steer-by-wire καταργεί επίσης το παραδοσιακό, στρογγυλό τιμόνι, αντικαθιστώντας το με ένα νέο προσαρμοζόμενο χειριστήριο. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός δεν χρειάζεται πλέον να μετακινεί τα χέρια του γύρω από το τιμόνι όταν θέλει να στρίψει, κάτι που αναβαθμίζει την ποιότητα της οδηγικής απόλαυσης. Το στοιχείο αυτό θα λανσαριστεί πρώτα στην Κίνα πριν αρχίσει να διατίθεται στον υπόλοιπο κόσμο.

Μέχρι το 2025, το portfolio μοντέλων της Toyota θα περιλαμβάνει πάνω από 70 εξηλεκτρισμένες εκδόσεις σε όλο τον κόσμο. Μεταξύ αυτών 15 πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα BEV.

Στην Ευρώπη, αυτό μεταφράζεται σε ένα μίγμα συστημάτων κίνησης με πάνω από 70% υβριδικά το 2025, πάνω από 10% plug-in υβριδικά και πάνω από 10% μοντέλα μηδενικών εκπομπών ρύπων – BEV και FCEV (κυψελών καυσίμου).

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v