Audi A6 e-tron concept: Αυτονομία πάνω από 700 χλμ

Η εταιρεία παρουσιάζει ένα πλήρως ηλεκτρικό πολυτελές Sportback, πρόδρομο μιας νέας γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων παραγωγής.
Audi A6 e-tron concept: Αυτονομία πάνω από 700 χλμ

Η Audi παρουσίασε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης το αμιγώς ηλεκτρικό πολυτελές A6 e-tron concept.

Πρόκειται για τον πρόδρομο μιας καινοτόμου γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων παραγωγής. Βασίζεται στη Premium Platform Electric(PPE), τη νέα τεχνολογική πλατφόρμα της μάρκας για την ηλεκτροκίνηση. Μια εντελώς νέα αρχιτεκτονική, που θα χρησιμεύσει ως η βάση για τα ηλεκτρικά μοντέλα της Audi στο μέλλον.

Το αμάξωμα μήκους 4,96 μέτρων, πλάτους 1,96 μέτρων και ύψους 1,44 μέτρων έχει σχεδιαστεί ως Sportback και οι γραμμές του είναι μια προφανής αντανάκλαση της τρέχουσας σχεδιαστικής γλώσσας της premium μάρκας.

Το εξωτερικό δίνει μία σαφή ιδέα για τα μελλοντικά μοντέλα παραγωγής της φίρμας και παρέχει ξεκάθαρες ενδείξεις για το πόσο δυναμική και κομψή θα είναι η ηλεκτροκίνητη κατηγορία πολυτελείας, από τη μάρκα με τα τέσσερα δαχτυλίδια.

Με αεροδυναμικό συντελεστή Cd μόλις 0,22, προϊδεάζει τόσο για τον προσανατολισμό του σε θέματα επιδόσεων όσο και για τον υψηλό βαθμό ενεργειακής απόδοσης.



Αυτονομία άνω των 700 χλμ.

Ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης και την έκδοση του μοντέλου, αναμένεται να έχει αυτονομία άνω των 700 χιλιομέτρων (με βάση το πρότυπο WLTP) και - τα πιο ισχυρά μέλη της γκάμας - να επιταχύνουν από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα.

Στα φωτιστικά σώματα, η τεχνολογία Digital Matrix LED περνά σε ανώτερο επίπεδο, με χρήση ψηφιακής τεχνολογίας OLED, με τους προβολείς να προβάλλουν βίντεο παιχνίδι εξελιγμένο από την ίδια την Audi σε τοίχο μπροστά από το όχημα, όταν αυτό είναι σταθμευμένο.

Δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 350 kW (476 ίππων) και ροπής 80,6 χλγμ., σε συνδυασμό με τεχνολογία 800 Volt που επιτρέπει φόρτιση με έως και 270 kW, επιτρέπει ανεφοδιασμό με ενέργεια σε χρονική διάρκεια που πλέον προσομοιάζει αντίστοιχη συμβατικών αυτοκινήτων: μόνο 10 λεπτά της ώρας αρκούν, για τη φόρτιση μιας άδειας μπαταρίας με ενέργεια αρκετή για αυτονομία πάνω από 300 χιλιόμετρα, ενώ σε λιγότερο από 25 λεπτά, η 100 kWh μπαταρία μπορεί να φορτιστεί από το 5% στο 80% της χωρητικότητάς της.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v