Ανανεώθηκε το Jeep Compass

Το ανανεωμένο σκληροτράχηλο μοντέλο, θα είναι διαθέσιμο σε 5 εκδόσεις: Sport, Longitude, Limited, S και 80th Anniversary.
Ανανεώθηκε το Jeep Compass

To ανανεωμένο Jeep Compass, έχει σημαντικές αναβαθμίσεις στα στοιχεία στα οποία εστιάζουν οι Ευρωπαίοι οδηγοί, όπως το στιλ, την τεχνολογία, ασφάλεια, χρηστικότητα, αλλά και την φιλικότητα προς το περιβάλλον.

Ο εξωτερικός και εσωτερικός σχεδιασμός αποτελεί μια νέα προσέγγιση με περισσότερο ευρωπαϊκό στιλ, αλλά αυθεντικό χαρακτήρα Jeep, η οποία θα επηρεάσει και τα μελλοντικά μοντέλα της μάρκας.

Για πρώτη φορά σε μοντέλο της Jeep στην Ευρώπη τοποθετείται το πλέον προηγμένο σύστημα πολυμέσων Uconnect 5, αλλά και το σύστημα Highway Assist, το οποίο προσφέρει δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2.



Η γκάμα του νέου μοντέλου εφοδιάζεται με ένα ευρύ σύνολο κινητήρων βενζίνης και ντίζελ με χαμηλές εκπομπές CO2, καθώς και με το  Plug-in Hybrid υβριδικό σύστημα 4xe.

Η κλασσική μάσκα της Jeep με τις 7 κάθετες γρίλιες συνδυάζεται με τα νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Full-LED. Ο επιθετικός σχεδιασμός των προφυλακτήρων συνδυάζεται με το τραπεζοειδές σχήμα των φτερών, το οποίο αποτελεί ακόμα ένα στοιχείο που χαρακτηρίζει όλα τα αυθεντικά Jeep.

Στο εσωτερικό, όλα τα στοιχεία προσαρμόστηκαν ώστε να προσφέρουν ακόμα περισσότερη άνεση και να κάνουν πιο ευχάριστες τις καθημερινές διαδρομές, αλλά και τις μεγάλες αποδράσεις εντός ή εκτός δρόμου. Οι καθαρές γραμμές και η κορυφαία επιλογή υλικών συμβάλουν στη δημιουργία ενός κομψού εσωτερικού που αποπνέει υψηλή ποιότητα και  διακριτική πολυτέλεια. Η αναβαθμισμένη εργονομία και ο απόλυτα σύγχρονος σχεδιασμός, συνδυάζονται με το πλέον προηγμένο σύστημα πολυμέσων UConnect 5, το οποίο -εκτός των άλλων- προσφέρει ασύρματη λειτουργία mirroring με συσκευές κινητών τηλεφώνων, ταυτόχρονη σύνδεση δύο συσκευών, αλλά και συμβατότητα με δίκτυα 5G.

Διαθέσιμος είναι για τον οδηγό ένας πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη υψηλής ανάλυσης 10,25’’, ενώ το σύστημα UConnect 5 συνδυάζεται –ανάλογα με την έκδοση- με οθόνες αφής από 8,4 έως και 10,1 ίντσες. Η υψηλή τεχνολογία και η ποιότητα του μοντέρνου εσωτερικού ολοκληρώνονται από μια σειρά πρακτικών λύσεων και αποθηκευτικών χώρων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η κεντρική κονσόλα που προσφέρει 7,2 λίτρα αποθηκευτικών χώρων, τιμή σχεδόν τριπλάσια σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.

 

Το υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο επεκτείνεται και στο επίπεδο των προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS), το οποίο καθιστά ικανό το νέο μοντέλο να προσφέρει δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2. Η λίστα των ADAS περιλαμβάνει εκτός των άλλων το σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, το σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος, ενεργό σύστημα διατήρησης της ταχύτητας και της πορείας, αλλά σύστημα προειδοποίησης σε περίπτωση που παρατηρηθεί κόπωση του οδηγού.

Εφοδιάζεται με ευρεία γκάμα κινητήρων εσωτερικής καύσης προδιαγραφών Euro 6D-Final, αλλά και με το Plug-in Hybrid σύστημα 4xe. Οι νέοι Turbo βενζινοκινητήρες των 1.3 προσφέρουν υψηλή απόδοση και άνεση, ενώ παράλληλα έχουν μειωμένες εκπομπές CO2 κατά 27% (κύκλος WLTP) σε σχέση  με το προηγούμενο αντίστοιχο μοντέλο. Διαθέσιμες είναι δύο εκδόσεις, η πρώτη με απόδοση 130 ίππων συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ η δεύτερη με απόδοση 150 ίππους μεταφέρει επίσης την κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 6ταχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Σε επίπεδο κινητήρων ντίζελ, ο αναβαθμισμένος 1.6 Mutlijet αποδίδει 130 ίππους (+10 σε σχέση με την προγενέστερη έκδοση) και 320Nm ροπής μόλις στις 1.500σ.α.λ. Η αυξημένη απόδοση συνοδεύεται από μειωμένη κατανάλωση καυσίμου κατά 10%, αλλά και μειωμένες εκπομπές CO2 κατά 11 γραμ./χλμ. στον κύκλο WLTP.

Το ανανεωμένο Jeep Compass θα είναι διαθέσιμο σε 5 εκδόσεις (Sport, Longitude, Limited, S και 80th Anniversary), με τις τιμές για την ελληνική αγορά να ανακοινώνονται το αμέσως προσεχές διάστημα. Παράλληλα με εκπομπές CO2 κάτω από 50 γραμ./χλμ. και λιανική τιμή προς φόρων κάτω από 40.000 ευρώ, το Plug-in Hybrid 4xe Compass έχει μηδενικό φόρο για τους χρήστες εταιρικών οχημάτων.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v