Η Δήμητρα Μπίκου στο τιμόνι της MINI

Από την 1η Απριλίου 2021, η Δήμητρα Μπίκου αναλαμβάνει τη θέση της Επικεφαλής της μάρκας ΜΙΝΙ στην ελληνική αγορά.
Η Δήμητρα Μπίκου στο τιμόνι της MINI
Η Δήμητρα Μπίκου έχει σημειώσει μία μακροχρόνια πορεία στο BMW Group Hellas. Τα τελευταία χρόνια διατηρούσε τη θέση της Διευθύντριας Marketing για την ΜΙΝΙ, έχοντας αναπτύξει με επιτυχία εναλλακτικές μορφές επικοινωνίας και προβολής της Βρετανικής μάρκας στη χώρα μας. Διαθέτει σημαντική εμπειρία σε θέματα Στρατηγικού Marketing και Προώθησης Πωλήσεων, ενώ είναι κάτοχος πτυχίου Marketing και Επικοινωνίας, μεταπτυχιακού στην Οικονομική Επιστήμη, αλλά και κάτοχος International MBA, από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. 

Το BMW Group

Με τις τέσσερις μάρκες του, BMW, MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad, το BMW Group είναι ο Νο. 1 premium κατασκευαστής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα προσφέρει premium χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες μετακίνησης. Σαν μία παγκόσμια εταιρία, το BMW Group λειτουργεί 31 μονάδες παραγωγής σε 15 χώρες και έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.

Το οικονομικό έτος 2020, το BMW Group πούλησε πάνω από 2,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα και περισσότερες από 169.000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το οικονομικό έτος 2020 ήταν 5,22 δισεκατομμύρια ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα 98,99 εκατομμύρια ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου του 2020, το BMW Group είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό 120.726 ατόμων.

Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογιστική και υπεύθυνη δράση. Ως εκ τούτου, η εταιρία έχει δημιουργήσει οικολογική και κοινωνική βιωσιμότητα σε όλη την αλυσίδα αξιών, ολοκληρωμένη προϊοντική ευθύνη και μία σαφή δέσμευση για τη διατήρηση των φυσικών πόρων, στο πλαίσιο της στρατηγικής της.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v