Το εξηλεκτρισμένο μέλλον της Ford

Η εταιρεία ανακοίνωσε επένδυση ύψους 1 δις δολαρίων για τη δημιουργία του Κέντρου Εξηλεκτρισμού στη Κολωνία και οραματίζεται ένα πλήρως ηλεκτρικό μέλλον.
Το εξηλεκτρισμένο μέλλον της Ford

Η Ford, χωρίς να απεμπολήσει την ηγετική της θέση στην οδηγοκεντρική οδήγηση που προσφέρει σε όλα τα μοντέλα της, κατέστρωσε το πρόγραμμα της, για τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της.

Οι βασικοί άξονες του νέου προγράμματος:

-        Ο υβριδικός κινητήρας  2.5 Duratec θα κατασκευάζεται από τα τέλη του 2022 μαζί με τους υφιστάμενους κινητήρες 2.0 και 2.3 στο εργοστάσιο της Ford στη Βαλένθια της Ισπανίας.

Ο υβριδικός κινητήρα 2.5 Duratec, χρησιμοποιείται στο Kuga PHEV και στις υβριδικές εκδόσεις των μοντέλων Kuga, Galaxy και S-MAX. Ο βενζινοκινητήρας 2.5 λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson και είναι ο πρώτος του είδους του που θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη ενισχύοντας τη σημασία που διαδραματίζουν οι plug-in υβριδικές και πλήρως υβριδικές εκδόσεις στην τρέχουσα και μελλοντική γκάμα μοντέλων της Ford στην Ευρώπη.



-        Πρόκειται να αυξήσει τη δυναμικότητα της γραμμής συναρμολόγησης μπαταριών στην εγκατάστασή της στη Βαλένθια. Πρόσθετη επένδυση ύψους 5,2 εκατομμυρίων ευρώ για την υποστήριξη της αύξησης της δυναμικότητας της γραμμής συναρμολόγησης μπαταριών στη Βαλένθια μετά από μία αρχική επένδυση 24 εκατομμυρίων ευρώ τον Ιανουάριο του 2020. Η εγκατάσταση ξεκίνησε τη λειτουργία της πέρσι το Σεπτέμβριο. Η πρόσθετη δυναμικότητα είναι απαραίτητη προκειμένου να υποστηριχτεί η αυξημένη ζήτηση για την παραγωγή υφιστάμενων και μελλοντικών ηλεκτροκίνητων μοντέλων.

-        Εξελίσσει τη γκάμα των επιβατικών οχημάτων της, ενισχύοντας την παρουσία της με οχήματα όπως τα Kuga, Puma και Explorer PHEV και λανσάροντας νέα προϊόντα. Οι πωλήσεις του Kuga PHEV υπερβαίνουν τώρα το 50% των συνολικών πωλήσεων του μοντέλου.

-        Η παραγωγή του Mondeo σταματά τους αρχές του 2022, με τα Galaxy και S-MAX να παραμένουν στην παραγωγή με τους πρόσφατα λανσαρισμένες αμιγώς υβριδικές εκδόσεις τους.

-        Μέχρι τα μέσα του 2026, το 100% της ευρωπαϊκής γκάμας επιβατικών οχημάτων της θα έχουν τη δυνατότητα κίνησης με μηδενικές εκπομπές, είτε με τη μορφή αμιγώς ηλεκτρικών ή plug-in υβριδικών μοντέλων, εν όψει της μετάβασης της εταιρείας σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον μέχρι το 2030

Επίσης ανακοινώθηκε μία επένδυση ύψους 1 δις δολαρίων για τη δημιουργία του Κέντρου Εξηλεκτρισμού στη Κολωνία για την παραγωγή ηλεκτρικών μοντέλων, η οποία είναι η πρώτη εγκατάσταση του είδους της εταιρείας στην Ευρώπη. Το πρώτο, ευρωπαϊκό, αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο μαζικής παραγωγής της Ford θα αρχίσει να κατασκευάζεται εκεί το 2023, ενώ εξετάζεται η περίπτωση και ενός δεύτερου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου.

Καθώς, μεταβαίνει σε ένα μέλλον με αμιγώς ηλεκτρικά επιβατικά αυτοκίνητα, οι προτιμήσεις των ευρωπαίων καταναλωτών εξακολουθούν να αλλάζουν. Το 2020, το 39% των πωλήσεων επιβατικών οχημάτων της μάρκας ήταν μοντέλα SUV και crossover – αύξηση οκτώ ποσοστιαίων μονάδων από το 2019. Επιπλέον, οι πελάτες δείχνουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στις τεχνολογίες εξηλεκτρισμού, με πάνω από το 50% των κατόχων Kuga να έχουν αγοράσει ένα Kuga PHEV.

Έχει δεσμευτεί στην εξέλιξη της γκάμας των επιβατικών οχημάτων της στην Ευρώπη, ενισχύοντας τη θέση της με αυτοκίνητα όπως τα Kuga, Puma και Explorer PHEV. Η εταιρεία εισάγει νέα προϊόντα στη Γηραιά Ήπειρο, με την αμιγώς ηλεκτρική Mustang Mach-E που λανσάρεται αυτή τη στιγμή – και την Mustang Mach-E GT που αναμένεται στη συνέχεια της χρονιάς – και το πρώτο, αμιγώς ηλεκτρικό επιβατικό μοντέλο μαζικής παραγωγής που πρόκειται να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2023.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v