Γιατί η Toyota ετοιμάζει το νέο Aygo X Prologue;

Η εταιρεία με το νέο της μοντέλο επαναπροσδιορίζει τον τρόπο με τον οποίο η κατηγορία Α μπορεί να γίνει συναρπαστική.
Γιατί η Toyota ετοιμάζει το νέο Aygo X Prologue;

Προξενεί εντύπωση η απόφαση της Toyota να διατηρήσει την παρουσία της στη κατηγορία Α. Πρόκειται για την ομάδα αυτοκινήτων που έχουν το μικρότερο μήκος στην ευρωπαϊκή αγορά. Αυτή η οικογένεια ονομάζεται mini, γιατί περιλαμβάνει τα μικρά αυτοκίνητα πόλης, που παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στη καθημερινή μας μετακίνηση στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον.

Η Toyota, από το 2005, μπήκε δυναμικά στη συγκεκριμένη κατηγορία με την πρώτη γενιά του Aygo. Τότε, είδαμε και τα πρώτα αποτελέσματα από την συνεργασία της ιαπωνικής μάρκας με τον γαλλικό όμιλο PSA. Οι Ιάπωνες και οι Γάλλοι, συμφώνησαν να κατασκευάσουν στο ίδιο εργοστάσιο στο Κόλιν της Τσεχίας, τρία ίδια αυτοκίνητα, με κοινά μηχανικά μέρη και αλλαγές μόνο στην εμφάνιση και βέβαια στα σήματα τους.

Το 2005, κυκλοφόρησαν τα Toyota Aygo, Peugeot 208 και Citroen C1. Η δελεαστική τιμή τους, η εναρμονισμένη εμπορική πολιτική και των τριών αυτοκινητοβιομηχανιών και κυρίως οι ικανότητες και η αξιοπιστία του λιλιπούτειου ιαπωνικού κινητήρα που διαθέτουν και τα τρία μοντέλα, είχαν σαν αποτέλεσμα η ιδέα για κοινή παραγωγή να κερδίσει την εκτίμηση και την προτίμηση των υποψήφιων αγοραστών.



Ζεστό χρήμα

Η επιτυχία ήταν πολύ μεγάλη και τα ταμεία γέμισαν με ζεστό χρήμα.

Μετά ακολουθήσε η δεύτερη γενιά, αλλά το 2020, οι Γάλλοι αποφάσισαν να αποσυρθούν από την κατηγορία, καθώς πλέον το ενδιαφέρον τους επικεντρώθηκε στις μεγαλύτερες κατηγορίες και στην ηλεκτροκίνηση.

Εξαγόρασαν το εργοστάσιο

Οι μεθοδικοί Ιάπωνες, που έχουν και γεμάτο το πορτοφόλι, εξαγόρασαν το εργοστάσιο και έβαλαν μπροστά την υλοποίηση του νέου προγραμματικός εξέλιξης της τρίτης γενιάς του Toyota Aygo.

Η χθεσινή παρουσίαση του έκανε πάταγο. Οι Ιάπωνες δημιούργησαν ένα μοντέρνο αυτοκίνητο με εξαιρετικές αναλογίες!

Πριν από 10 χρόνια

Πάντρεψαν τα καλύτερα στοιχεία από το νέο Toyota Yaris- Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2021- και του δημοφιλούς CH-R. Κοιτάξτε τις φωτογραφίες και θυμηθείτε πως ήταν τα μοντέλα της Toyota πριν από 10 χρόνια για να διαπιστώσετε την πρόοδο τους.

Έτσι όπως διαμορφώνεται η κατηγορία Α, η Toyota έχει πολλές πιθανότητες να βγει κερδισμένη γιατί πλέον υπάρχουν λιγότεροι ανταγωνιστές στη συγκεκριμένη ομάδα αυτοκινήτων.

Μόνο με βενζινοκινητήρα

Η Toyota αποφάσισε να εξοπλίσει τη νέα γενιά του Aygo μόνο με αποδοτικό βενζινοκινητήρα για να κρατήσει χαμηλά τις τιμές πώλησης και να αποφύγει τον σκόπελο της περιορισμένης αυτονομίας των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Προσέξτε πως διαμορφώθηκε η λίστα των πωλήσεων της κατηγορίας Α το δίμηνο Ιανουαρίου Φεβρουάριου στην ελληνική αγορά.

1. Toyota Aygo 269 πωλήσεις, μερίδιο 27,39%. 2. Nέο Hyundai i 10 226 23,01%.3. Fiat Panda 122 12,42%. 4. Kia Picanto 119 12,12%. 5. Peugeot 108 114 11,61%. 6. Fiat 500 82 8,35%. 7. Citroen 18 1,83%. 8. Smart Fortwo 13 1,32%. 9. Renault Twingo 9 0,92%. 10. Skoda Citigo 5 0,51%.11. VW up! 3 0,31%. 12. Smart Forfour 1 0,1%. 13. Abatrh 500 1 0,1%.

Ευρωπαϊκό όραμα

Δείχνοντας τη δέσμευσή της στο μέλλον της εν λόγω κατηγορίας, η Toyota ανέθεσε στο στούντιο ED2 την αποστολή να υλοποιήσει το ευρωπαϊκό της όραμα γι’ αυτό το τμήμα της αγοράς. Η πρόκληση για τους σχεδιαστές ήταν να δουν τη μικρή κατηγορία με φρέσκια ματιά. Να προσδιορίσουν και να φανταστούν τι μπορεί αυτή να σημαίνει Α για τους ευρωπαίους πελάτες, ικανοποιώντας τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους. Αλλά και να αποδείξουν ότι αυτοκίνητα που κατά παράδοση αποκαλούνται ‘entry level’ μπορούν να ξεχωρίσουν με μία τολμηρή σχεδίαση.

Παρατηρώντας το από μπροστά, πίσω ή το πλάι, το Aygo X prologue ξεχωρίζει για το ανατρεπτικό στυλ του. Η τολμηρή διχρωμία δημιουργεί ένα μοναδικό γραφικό προφίλ που μαγνητίζει την προσοχή, δίνοντας έμφαση στην ετοιμότητα του αυτοκινήτου να ξεχυθεί στο δρόμο. Μία νέα σφηνοειδής οροφή επιτείνει τη αίσθηση δυναμισμού προσδίδοντάς του μία πιο επιθετική σπορ εικόνα.

Υψηλής τεχνολογίας φώτα

Την ίδια στιγμή, στο εμπρός τμήμα, τα υψηλής τεχνολογίας φώτα αγκαλιάζουν το καπό για να σχηματίσουν ένα σχήμα που θυμίζει φτερούγα. Χαμηλότερα προς το έδαφος, η μεγάλη μάσκα, τα φώτα ομίχλης και η προστατευτική ποδιά υιοθετούν ένα εξαγωνικό μοτίβο αποδεικνύοντας ότι το αυτοκίνητο είναι έτοιμο να πάει οπουδήποτε.

Αναμένεται στην ελληνική αγορά στις αρχές του 2022.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v