Το Volkswagen Group ενισχύει αποτελεσματικά την ηλεκτροκίνηση

To Volkswagen Group θα δημιουργήσει περίπου 8.000 σημεία ταχυφόρτισης σε ολόκληρη την Ευρώπη σε συνεργασία με την BP.
Το Volkswagen Group ενισχύει αποτελεσματικά την ηλεκτροκίνηση

Το Volkswagen Group παρουσίασε τη στρατηγική του για τις μπαταρίες και τη φόρτιση έως το 2030. Ενιαίο μπλοκ μπαταρίας και συνέργειες μειώνουν το κόστος για τις μπαταρίες έως και 50%. Έξι μέγα-εργοστάσια με συνολική ικανότητα παραγωγής 240 GWh, σε συνεργασία με άλλους εταίρους, θα εξασφαλίσουν επάρκεια μπαταριών.

Το εργοστάσιο “Northvolt Ett” στη Σουηδία θα επεκταθεί για παραγωγή έως και 40 GWh ενώ δεύτερο με αντίστοιχη παραγωγική ικανότητα, αυτό του Salzgitter στη Γερμανία.

Σε συνεργασία με τους προμηθευτές θα επιτυγχάνεται ανακύκλωση έως και 95% των πρώτων υλών. Το ευρωπαϊκό δίκτυο θα πενταπλασιαστεί μέσα από συνεργασίες: 18.000 σημεία ταχυφόρτισης. Η διαχείριση ενέργειας θα αναδειχθεί σε σημαντικό νέο επιχειρηματικό τομέα. Στρατηγικοί χρηματοοικονομικοί στόχοι θα επιτευχθούν μέσα από επενδύσεις με άλλους εταίρους.

Έξι μέγα-εργοστάσια

Στοχεύει να εξασφαλίσει αδιάλειπτη τροφοδοσία με μπαταρίες μετά το 2025. Μόνο στην Ευρώπη, έως το τέλος της δεκαετίας θα έχουν δημιουργηθεί έξι μέγα-εργοστάσια συνολικής παραγωγικής ικανότητας 240 GWh. Σχεδιάζεται επίσης σημαντική επέκταση του δημόσιου δικτύου γρήγορης φόρτισης (ταχυφόρτισης) σε παγκόσμιο επίπεδο. Προς τούτο, το Group έχει ήδη συμφωνήσει συνεργασίες με εταιρείες ενέργειας στην Ευρώπη, τις BP (Μεγάλη Βρετανία), Iberdrola (Ισπανία) και Enel (Ιταλία).



Εξοικονόμηση κόστους

Το νέο ενιαίο μπλοκ μπαταρίας θα προσφέρει τεράστια εξοικονόμηση κόστους. Έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το 2023 και μέχρι το 2030 θα έχει εγκατασταθεί στο 80 % όλων των ηλεκτρικών οχημάτων του Group, σε όλες τις μάρκες του. Θα επιτευχθεί επιπλέον εξοικονόμηση με τη βελτιστοποίηση των στοιχείων, την ανάπτυξη καινοτόμων μεθόδων παραγωγής και τη συνεπή ανακύκλωση. Στόχος είναι η σταδιακή μείωση του κόστους της μπαταρίας στα “entry level” μοντέλα έως και 50 % και στο τμήμα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις έως και 30 %, με το κόστος ανά κιλοβατώρα να διαμορφώνεται κάτω από 100 €.

18.000 δημόσια σημεία ταχυφόρτισης

Επέκταση του παγκόσμιου δικτύου γρήγορης φόρτισης με λειτουργία περίπου 18.000 δημόσιων σημείων ταχυφόρτισης στην Ευρώπη έως το 2025, που αντιπροσωπεύει έναν πενταπλασιασμό του σημερινού δικτύου ταχυφόρτισης και αντιστοιχεί στο ένα τρίτο περίπου της συνολικής ζήτησης που προβλέπεται για την Ευρώπη για το 2025. Αυτό θα επιτευχθεί μέσω μιας σειράς στρατηγικών συνεργασιών – επιπλέον του project IONITY.

To Volkswagen Group θα δημιουργήσει περίπου 8.000 σημεία ταχυφόρτισης σε ολόκληρη την Ευρώπη σε συνεργασία με την BP. Οι ταχυφορτιστές με χωρητικότητα φόρτισης 150 kW θα εγκατασταθούν σε συνολικά 4.000 πρατήρια καυσίμων BP και ARAL, με την πλειονότητα αυτών στη Γερμανία και τη Μεγάλη Βρετανία. Σε συνεργασία με την Iberdrola, το Group θα καλύψει τις κύριες οδούς κυκλοφορίας στην Ισπανία. Στην Ιταλία, το Volkswagen Group θα συνεργαστεί με την Enel για τη δημιουργία του δικτύου ταχυφόρτισης τόσο στους αυτοκινητόδρομους όσο και στις αστικές περιοχές. Προβλέπεται επένδυση περίπου 400 εκατομμυρίων ευρώ στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα συνολικά έως το 2025, με περαιτέρω επενδύσεις να βαρύνουν εξωτερικούς συνεργάτες.


 [Ma1]

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v