Το νέο σήμα της Peugeot

H Peugeot, αποκάλυψε το νέο της λογότυπο, ένα οικόσημο στολισμένο με ένα εντυπωσιακό κεφάλι λιονταριού.
Το νέο σήμα της Peugeot
Η μακροβιότερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο επαναπροσδιορίζει την προσωπικότητα και το χαρακτήρα της με νέα εταιρική ταυτότητα. H Peugeot, αποκάλυψε το νέο της λογότυπο, ένα οικόσημο στολισμένο με ένα εντυπωσιακό κεφάλι λιονταριού.

Από το 1850, είχε δέκα επιτυχημένα λογότυπα και σε όλα απεικονιζόταν το εμβληματικό λιοντάρι. Το νέο ποιοτικό και κομψό σήμα δημιουργήθηκε από το Peugeot Design Lab, το παγκόσμιο εργαστήριο βιομηχανικού σχεδιασμού της μάρκας.

Αφού ανανέωσε εντελώς τα οχήματά της τα τελευταία δέκα χρόνια,  επανασχεδιάζει τώρα και το λογότυπό της με τρόπο που να συνάδει με τα προϊόντα της, σηματοδοτώντας τη μετάβαση της μάρκας στην premium κατηγορία.

Σαν μάρκα είναι εναρμονισμένη με τα προστάγματα της εποχής. Όντας πάντα ένα βήμα μπροστά, λοιπόν, καινοτομεί, προβλέπει αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών και ανοίγει το δρόμο για νέες λύσεις κινητικότητας.

Έχει την εμπειρία όλων των επαναστάσεων, της βιομηχανικής,  τεχνολογικής, πολιτικής, κοινωνικής, ψηφιακής και τώρα, της περιβαλλοντικής, με την ενεργειακή μετάβαση και την κινητικότητα μηδενικών ρύπων να βρίσκεται στην καρδιά της στρατηγικής της για ένα βιώσιμο μέλλον.

Τα τελευταία δέκα χρόνια, όλη η γκάμα των προϊόντων της έχει πραγματοποιήσει μία τεράστια μετάβαση προς την premium κατηγορία: Τρεις τίτλους «Car Of The Year» (Peugeot 308 το 2014, Peugeot 3008 το 2017 και Peugeot 208 το 2020), τον τίτλο του «International Van of the year» με το Peugeot e-Expert το 2021 και το Partner το 2019. Επιπλέον, έχει μια εξηλεκτρισμένη γκάμα, τόσο για τα επιβατικά, όσο και για τα ελαφρά επαγγελματικά της αυτοκίνητα.

Αυτή η μετάβαση της μάρκας στη premium κατηγορία της αγοράς τώρα αντικατοπτρίζεται από ένα νέο λογότυπο, το οποίο ενσαρκώνει ό,τι σήμαινε η Peugeot χθες, αλλά και ό,τι σημαίνει σήμερα και θα σημαίνει στο μέλλον.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v