Suzuki Vitara Hybrid 48V: Πλήρης πρόταση στα SUV

Ήπια υβριδική τεχνολογία, κίνηση μόνο στους μπροστινούς τροχούς, τετρακίνηση, χειροκίνητο κιβώτιο, αυτόματο κιβώτιο; Ότι και να ζητήσεις από Vitara, το έχεις.
Suzuki Vitara Hybrid 48V: Πλήρης πρόταση στα SUV

Όσο αυξάνονται οι ανάγκες μας, τόσο ζητάμε όλο και περισσότερα από το αυτοκίνητο μας. Η Suzuki, είναι μια παραδοσιακή ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία που έχει δυο σταθερούς στόχους, την ικανοποίηση του οδηγού και την μείωση του κόστους χρήσης.

Η μάρκα που δεν πετάει πυροτεχνήματα, αποφεύγει τις ακρότητες και κάθε κίνηση της είναι μελετημένη, αύξησε τον αριθμό των επιλογών στο δημοφιλές SUV Vitara. Με περγαμηνές που ελάχιστα μοντέλα διαθέτουν η ιαπωνική πρόταση ανοίγει νέους δρόμους για την ανάπτυξη της ηπίας υβριδικής τεχνολογίας.

Ότι και να ζητήσεις από το Suzuki Vitara, το έχεις. Ήπια υβριδική τεχνολογία, κίνηση μόνο στους μπροστινούς τροχούς, τετρακίνηση, χειροκίνητο κιβώτιο, αυτόματο κιβώτιο; Η απάντηση είναι θετική και το πακέτο διατίθεται στο επίσημο δίκτυο της μάρκας σε όλη την Ελλάδα.



Ειδικότερα, τα ισχυρά σημεία του Suzuki Vitara Hybrid: Η τιμή εκκίνησης για το Suzuki Vitara Hybrid 2WD 129 ίππων είναι 16.990 ευρώ. Οι Hybrid εκδόσεις συνδυάζονται με μηχανοκίνητο και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Οι Hybrid εκδόσεις συνδυάζονται και με την κίνηση 2wd & 4wd. H Hybrid τεχνολογία διατίθεται από την βασική έκδοση των μοντέλων (GL). Μηδενικά τέλη ταξινόμησης στις 2WD εκδόσεις. Εντυπωσιακά χαμηλές καταναλώσεις. 5 χρόνια Εγγύηση και Οδική βοήθεια.

Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.4 BOOSTERJET προσφέρει άφθονη ροπή κατά την οδήγηση. Ο υπερσυμπιεστής ωθεί τον πεπιεσμένο αέρα στους κυλίνδρους προσφέροντας μέγιστη ροπή στον κινητήρα στις χαμηλές στροφές, ακόμη και στις 2.000 σ.α.λ.

Το σύστημα άμεσου ψεκασμού μειώνει την κατανάλωση καυσίμου βελτιστοποιώντας τον έλεγχο της ποσότητας, του χρονισμού και της πίεσης του καυσίμου. Επιπλέον, η κατανάλωση του καυσίμου βελτιστοποιείται με τη χρήση μεταβλητού χρονισμού της βαλβίδας εισαγωγής (VVT), τη βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων (EGR) που διαθέτει ξεχωριστό σύστημα ψύξης και την υψηλότερη σχέση συμπίεσης.

Τεχνολογία Suzuki HYBRID 48V

Το νέο υβριδικό σύστημα 48V αποτελείται από μια ηλεκτρογεννήτρια (ISG – Integrated Starter Generator) με λειτουργία ηλεκτρικού κινητήρα, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V και ένα μετατροπέα τάσης 48-12V DC/DC. Με μεγαλύτερη τάση τροφοδοσίας από το υβριδικό σύστημα 12V, αυξάνει τόσο την ανάκτηση ενέργειας από την επιβράδυνση, όσο και την ποσότητα ηλεκτρικής ενέργειας που χρησιμοποιείται για την υποβοήθηση του κινητήρα, προκειμένου να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου και να βελτιωθεί η οδηγική απόδοση. Παρόλο που δίνεται προτεραιότητα στην κατανάλωση του καυσίμου υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης, το σύστημα προσθέτει επιπλέον ροπή στον κινητήρα, χρησιμοποιώντας μια από τις δύο λειτουργίες (αναπλήρωση ροπής ή ενίσχυση ροπής) όταν κρίνει ότι ο οδηγός ζητά γρήγορη επιτάχυνση. Επιπλέον, η ηλεκτρογεννήτρια θέτει τον κινητήρα σε λειτουργία ρελαντί και εξαλείφει την κατανάλωση καυσίμου κατά την επιβράδυνση.

Νέες προσθήκες τεχνολογίας Hybrid

Σύστημα αναπλήρωσης ροπής. Το σύστημα αναπλήρωσης ροπής ενισχύει την απόκριση του κινητήρα σε συνθήκες επιτάχυνσης με την άμεση προσθήκη ροπής από την ηλεκτρογεννήτρια στη ροπή του κινητήρα για να αντισταθμιστούν οι καθυστερήσεις απόκρισης του κινητήρα.

Ενίσχυση ροπής. Η ενίσχυση της ροπής καθιστά την επιτάχυνση πιο ομαλή, προσθέτοντας ροπή από την ηλεκτρογεννήτρια στη ροπή του κινητήρα έως ότου ενεργοποιηθεί ο υπερσυμπιεστής.

Σύστημα ελέγχου ρελαντί κατά την επιβράδυνση. Κατά την επιβράδυνση, και ενώ οι στροφές του κινητήρα πέφτουν τείνοντας στις στροφές του ρελαντί και ο συμπλέκτης δεν είναι εμπλεγμένος, η ηλεκτρογεννήτρια διατηρεί την λειτουργία του κινητήρα στο ρελαντί και εξαλείφει την κατανάλωση καυσίμου. Σε περίπτωση που ο οδηγός επιθυμεί, το όχημα μπορεί να επιταχύνει εκ νέου αναστέλλοντας την λειτουργία ρελαντί.

Τεχνολογία τετρακίνησης ALLGRIP. Το πρώτο τετρακίνητο μοντέλο της Suzuki δημιουργήθηκε το 1970 με την εξής φιλοσοφία: Να είναι ένα όχημα που θα μπορεί να σε οδηγήσει σε εκτός δρόμου διαδρομές όπως κανένα άλλο στο παρελθόν. Αυτή ήταν η αρχή της περίφημης τεχνολογίας ALLGRIP της Suzuki. Η τεχνολογία 4WD έχει αναβαθμιστεί, προσφέροντας στον οδηγό ακόμα μεγαλύτερη απόλαυση, ασφάλεια και επιδόσεις. Με την τεχνολογία ALLGRIP, το νέο VITARA επεκτείνει την γκάμα των δυνατοτήτων, αλλά και τον διαφορετικό τρόπο ζωής κάθε οδηγού.



Τέσσερις επιλογές λειτουργίας. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη λειτουργία τετρακίνησης της τεχνολογίας ALLGRIP (Auto, Sport, Snow και Lock) μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Η έγχρωμη οθόνη πολλαπλών λειτουργιών στον πίνακα οργάνων ενημερώνει για το ποια λειτουργία έχει επιλεγεί κάθε φορά.

Η γκάμα του Suzuki Vitara Hybrid ξεκινά από τα 16.990 ευρώ. Μηδενικά τέλη ταξινόμησης στις 2WD εκδόσεις.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v