MINI John Cooper Works GP: Ειδικότητα η οδήγηση στο χιόνι

Η ειδική έκδοση John Cooper Works GP προσφέρεται με χειμερινά ελαστικά ειδικά σχεδιασμένα για… Μήδειες.
MINI John Cooper Works GP: Ειδικότητα η οδήγηση στο χιόνι

Αυτές τις ημέρες, που η Μήδεια μας έφερε απίστευτες ποσότητες χιονιού, πάγο και τόσα προβλήματα στην ηλεκτροδότηση και στην ύδρευση, αναζητούμε τα μοντέλα που δεν μασάνε στις δύσκολες καιρικές συνθήκες.

Ανάμεσα, στα αυτοκίνητα που μας κάνουν κλικ, σε περίοπτη θέση είναι και ένα μικρό σε διαστάσεις μοντέλο που έχει συνδεθεί με τις καλύτερες στιγμές της αυτοκίνησης. Ο λόγος για το μικρό διαμάντι MINI. Η ειδική έκδοση John Cooper Works GP, το ταχύτερο μοντέλο της βρετανικής πολυτελούς μάρκας με έγκριση τύπου για χρήση στο δρόμο, προσφέρεται με χειμερινά ελαστικά ειδικά σχεδιασμένα, για να κινείται σε χιονισμένες διαδρομές.

Με την αυξημένη πρόσφυση των χειμερινών ελαστικών, το MINI John Cooper Works GP, που κατασκευάζεται σε περιορισμένο αριθμό μόλις 3.000 αντιτύπων, είναι εξοπλισμένο για αποδράσεις στα χιόνια. Ούτε το πακτωμένο χιόνι, ούτε οι παγωμένες ευθείες, ούτε το λιωμένο χιόνι στο δρόμο είναι ικανά να το σταματήσουν.



Τα χειμερινά ελαστικά που σχεδιάστηκαν κατά παραγγελία για το μοντέλο συμπληρώνουν άριστα την τεχνολογία της ανάρτησης, που είναι πλήρως εναρμονισμένη με τις υψηλές επιδόσεις του κινητήρα χάρη στην αγωνιστική τεχνογνωσία της John Cooper Works και τα ρυθμισμένα με ακρίβεια συστήματα ελέγχου ανάρτησης.

Το MINI John Cooper Works GP προάγει την εμπειρία ενός πολυτελούς αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων σε εντελώς νέα επίπεδα. Ο δίλιτρος, τετρακύλινδρος κινητήρας τεχνολογίας MINI TwinPower Turbo αποδίδει μέγιστη ισχύ 306 ίππων και μέγιστη ροπή 45,8 χλγμ. Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,2 δευτερόλεπτα και αναπτύσσει τελική ταχύτητα 265 χλμ./ώρα.

Αυτή η συμπυκνωμένη ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς, που φοράνε τα ειδικά χειμερινά ελαστικά, μέσω ενός 8-τάχυτου κιβωτίου Steptronic, το οποίο μετατρέπει την κινητήρια ισχύ σε συναρπαστικές επιδόσεις χωρίς απώλειες χάρη σε ένα ενσωματωμένο μπλοκέ διαφορικό.

Το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό συνεργάζεται με το δυναμικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας DSC (Dynamic Stability Control) και λειτουργεί ως συμπλέκτης μείωσης της διαφοράς ταχύτητας μεταξύ του εμπρός αριστερού και δεξιού τροχού. Σε υψηλές απαιτήσεις φορτίου, μπορεί να δημιουργηθεί ένα ποσοστό εμπλοκής έως 31%. Το μπλοκέ διαφορικό αντισταθμίζει επίσης την όποια απώλεια ελκτικής πρόσφυσης, στην περίπτωση των διαφορετικών συντελεστών τριβής. Για το σκοπό αυτό, κατανέμει υψηλότερη αναλογία ροπής στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση, αποτρέποντας έγκαιρα την όποια τάση υποστροφής ή υπερστροφής.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v