Η ώρα της Volvo
Κάθε τι έχει την ώρα του. Η χρονική στιγμή που θα αναπτυχθεί και θα ευδοκιμήσει είναι η πιο σημαντική περίοδος στη καριέρα κάθε προϊόντος ακόμη και ανθρώπου.
Η Volvo, εισήλθε στη χρονική περίοδο που δεν προλαβαίνει να μετρά τις επιτυχίες της. Οι Σουηδοί, κάνουν την διαφορά και στην αυτοκίνηση, έχοντας σαν ατού και την ευαισθησία τους για το περιβάλλον.
Με ευφυές σχέδιο που εμπνεύστηκε η ομάδα του Χάκαν Σάμιουελσον CEO της Volvo, η πολυτελής αυτοκινητοβιομηχανία ανεβαίνει τα σκαλοπάτια με πρωτοφανή ρυθμό. Κάνει ρεκόρ σε όλους τους τομείς, μπαίνει δυναμικά στη κατηγορία όπου πρωταγωνιστούν οι γιγαντιαίοι γερμανικοί κολοσσοί πολυτελών αυτοκινήτων και κρατά τους τόνους της επικοινωνίας χαμηλά, γιατί πάνω από όλα την ενδιαφέρει το feeling και η τελική άποψη του οδηγού.

Επειδή όμως τα νούμερα έχουν δυνατή φωνή, που φτάνει στα αυτιά όλων μας, σημειώνουμε την επιτυχία της Volvo, στον πιο δύσκολο τομέα, στο στίβο των πωλήσεων. Εκεί που όλα τα μοντέλα, παλεύουν για την καλύτερη δυνατή επίδοση αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα τους.
Η premium σουηδική μάρκα, μετά το ρεκόρ στις πωλήσεις όλων των εποχών, κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2020, ξεκίνησε δυναμικά και το 2021.
Κατέγραψε αύξηση των πωλήσεων στη παγκόσμια αγορά κατά 30,2% τον Ιανουάριο, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Ο πρώτος μήνας της φετινής χρονιάς ήταν ο καλύτερος Ιανουάριος στην ιστορία της, με την Ευρώπη, την Κίνα και τις Ηνωμένες Πολιτείες να έχουν αύξηση στις πωλήσεις.
Πουλήθηκαν 59.588 αυτοκίνητα της σουηδικής μάρκας. Η ζήτηση για τα SUV της Volvo παρέμεινε σε υψηλό επίπεδο, με τις πωλήσεις τους να αντιστοιχούν στο 71% του συνολικού όγκου, ενώ η δημοτικότητα της σειράς Recharge εξακολουθεί να ενισχύεται.
Τον Ιανουάριο, οι πωλήσεις των μοντέλων Recharge υπερδιπλασιάστηκαν σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους, αντιπροσωπεύοντας πλέον το 23% όλων των αυτοκινήτων Volvo που πωλούνται παγκοσμίως.
Στη Κίνα, στη μεγαλύτερη αγορά της Volvo, τον Ιανουάριο οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 91,3%, στα 19.160 αυτοκίνητα.
Η αύξηση των πωλήσεων στη Κίνα δέχθηκε ώθηση από την ισχυρή ζήτηση που παρουσίασε συνολικά η αγορά, αλλά και από τις ενισχυμένες πωλήσεις του XC40 και του S60.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Ιανουάριο διατέθηκαν 8.151 αυτοκίνητα, 32,4% περισσότερα σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του περσινού έτους. Η πολυβραβευμένη σειρά των SUV, με αιχμή το XC90, είχε το μεγαλύτερο μερίδιο σε αυτή την επιτυχία.
Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις κατά τη διάρκεια του Ιανουαρίου αυξήθηκαν κατά 9%, στα 24.857 αυτοκίνητα, χάρη και στις εξαιρετικές επιδόσεις που πέτυχαν σημαντικές αγορές όπως της Σουηδίας, της Γερμανίας και της Ολλανδίας. Το 41% των πανευρωπαϊκών πωλήσεων προήλθε από τα μοντέλα Recharge.
Τον Ιανουάριο του 2021, το XC40 ήταν το μοντέλο που πέτυχε τις πιο υψηλές πωλήσεις, με 17.770 μονάδες (2020: 10.802 μονάδες), ακολουθούμενο από το XC60 με 17.053 μονάδες (2020: 13.353) και το XC90 με 7.564 μονάδες (2020: 6.902).