Νέα Mercedes EQA: Με προνοητική οδήγηση

Η Mercedes παρουσιάζει το νέο της μοντέλο στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων.
Νέα Mercedes EQA: Με προνοητική οδήγηση

Η Mercedes μετά την καινοτομική EQC, ενισχύει την θέση της στη κατηγορία των premium αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Παρουσίασε την ολοκαίνουργια EQA, ένα τεχνολογικό εργαστήριο σε τέσσερις ρόδες που στηρίχθηκε στα πρότυπα της GLA.

Η EQA είναι το νέο βασικό μοντέλο της μάρκας στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, που αναμένεται να κατακλύσουν την αγορά τα επόμενα χρόνια.

Η EQA θα κυκλοφορήσει πρώτα ως EQA 250 (ηλεκτρική κατανάλωση σε μικτό κύκλο: 15,7 kWh/100 χλμ., εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 0 γραμ./χλμ.) με 140 kW και αυτονομία κατά NEDC 486 χιλιομέτρων.



Θα ακολουθήσουν και άλλες εκδόσεις που θα ικανοποιούν ιδιαίτερες απαιτήσεις των πελατών. Θα περιλαμβάνουν αφενός μια σειρά ακόμη πιο σπορ, τετρακίνητων μοντέλων με πρόσθετο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης (eATS) και ισχύ 200 kW και άνω. Η Mercedes-EQ θεωρεί ότι το κλειδί για μεγαλύτερη αυτονομία δεν είναι οι διαρκώς μεγαλύτερες μπαταρίες, αλλά η συστηματική βελτίωση της αποδοτικότητας όλων των εξαρτημάτων του οχήματος.

Αυτόματη προνοητική οδήγηση

Η πλοήγηση με ηλεκτρική νοημοσύνη, υπολογίζει τη διαδρομή που οδηγεί γρηγορότερα στον προορισμό, λαμβάνοντας υπόψη τους χρόνους φόρτισης και, συνεπώς, ανακουφίζει τον οδηγό από το άγχος προγραμματισμού της διαδρομής. Με βάση συνεχείς προσομοιώσεις αυτονομίας, το σύστημα προβλέπει πιθανές αναγκαίες στάσεις για φόρτιση καθώς και πολλούς άλλους παράγοντες, όπως τοπογραφία διαδρομής και καιρικές συνθήκες. Επίσης, έχει τη δυνατότητα να αντιδρά δυναμικά σε αλλαγές, όπως για παράδειγμα στην κατάσταση της κυκλοφορίας ή το προσωπικό στυλ οδήγησης.

Μεγαλύτερη αυτονομία με μικρότερο συντελεστή οπισθέλκουσας

Η χαμηλή αεροδυναμική αντίσταση σημαίνει υψηλή αποδοτικότητα, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για τα ηλεκτρικά οχήματα. Η EQA είναι το πρώτο μοντέλο της Mercedes-EQ, η αεροδυναμική του οποίου εξελίχθηκε εξ ολοκλήρου ψηφιακά. Οι μετρήσεις που πραγματοποιήθηκαν σε αεροδυναμική σήραγγα κατέδειξαν μία τιμή Cd 0,28, επιβεβαιώνοντας έτσι την υψηλή ποιότητα των ψηφιακών προσομοιώσεων. Η μετωπική επιφάνεια A ανέρχεται σε 2,47 m2. Στα σημαντικότερα μέτρα αεροδυναμικής συγκαταλέγονται το εντελώς κλειστό σύστημα ελέγχου αέρα ψύξης, η αεροδυναμική μπροστινή και πίσω ποδιά, το πολύ ομαλό υποδάπεδο χωρίς καθόλου σχεδόν ανοίγματα, οι ειδικά βελτιστοποιημένοι τροχοί Aero και οι ειδικά προσαρμοσμένες αεροτομές στους μπροστινούς και πίσω τροχούς.

Τον Φεβρουάριο, θα ανακοινωθούν οι τιμές πώλησης της νέας Mercedes EQA.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v