Από 24.990 ευρώ το υβριδικό Renault Clio E-TECH 140 ίππων

Το νέο Clio συμπληρώνει την γκάμα των υβριδικών εκδόσεων της Renault.
Από 24.990 ευρώ το υβριδικό Renault Clio E-TECH 140 ίππων
Η γκάμα των υβριδικών εκδόσεων της Renault, εμπλουτίζεται με το υβριδικό Clio. To γαλλικό supermini, χάρη στο εξελιγμένο υβριδικό σύστημα E-TECH hybrid, εξασφαλίζει οικονομία στο καύσιμο, περιορισμένους ρύπους και επιδόσεις.

Μέχρι και το 80% των μετακινήσεων στην πόλη γίνεται με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Αθόρυβα και με μηδενική κατανάλωση καυσίμου, αρκεί η μπαταρία να είναι πλήρως φορτισμένη.

Η συνολική ισχύς ανέρχεται στους 140 ίππους. Το υβριδικό σύστημα E-TECH hybrid, ενσωματώνει όλα τα πλεονεκτήματα της τεχνογνωσίας της μάρκας στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων. Χρησιμοποιεί, νέας γενιάς βενζινοκινητήρα 1.600 κ.εκ. ο οποίος έχει τροποποιηθεί κατάλληλα για την περίπτωση. Ο συγκεκριμένος κινητήρας πλαισιώνεται από δύο ηλεκτροκινητήρες – ο ένας είναι τύπου HSG (High-Voltage Starter Generator) – και ένα καινοτόμο κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη. Η συνεργασία των ηλεκτροκινητήρων και του κιβωτίου ταχυτήτων εξασφαλίζει την ομαλή λειτουργία των αλλαγών (τύπος σχεδίασης που είναι γνωστός για την καλύτερη οικονομία και προέρχεται κατευθείαν από την τεράστια εμπειρία της αγωνιστικής ομάδας της Renault F1).

Το νέο Clio E-TECH διαθέτει μία μπαταρία ισχύος 1,2 kWh (230V) που του εξασφαλίζει σημαντική εξοικονόμηση καυσίμου και επομένως μείωση εκπομπών του CO2. Προσφέρει τη δυνατότητα για κίνηση αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια σε ποσοστό 80% των αστικών μετακινήσεων, γεγονός που εξασφαλίζει μια οικονομία της τάξης του 40% σε σχέση με ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης σε αστικό περιβάλλον κίνησης.

Πάει παντού χωρίς το άγχος της φόρτισης

Ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο σε κάθε υβριδικό αυτοκίνητο είναι ότι δεν έχεις το άγχος της περιορισμένης εμβέλειας ή της  επαναφόρτισης της μπαταρίας. Δυστυχώς ακόμη τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα έχουν περιορισμένη αυτονομία. Κανένα δεν μπορεί να καλύψει την απόσταση από την Αθήνα έως την  Κατερίνη.

Το νέο υβριδικό Renault Clio, εξοπλίζεται με αυτόματο κιβώτιο E-TECH και τρία προγράμματα οδήγησης (MySense, Sport και Eco).

Ο συνδυασμός των δύο ηλεκτροκινητήρων, το multi-mode κιβώτιο ταχυτήτων και ο κινητήρας εσωτερικής καύσης προσφέρουν μία πληθώρα επιλογών οδήγησης:

• 100% ηλεκτρική εκκίνηση: καθώς το κιβώτιο ταχυτήτων δε διαθέτει συμπλέκτη, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης δεν χρειάζεται να χρησιμοποιηθεί κατά την εκκίνηση. Επομένως τα μοντέλα E-TECH hybrid χρησιμοποιούν πάντα τον ηλεκτροκινητήρα τους για να ξεκινήσουν. Πρόκειται για μία μοντέρνα επιλογή, που εξασφαλίζει την άμεση παροχή της μέγιστης τιμής της ροπής για άμεση απόκριση στην εκκίνηση.

• Αυτόματη προσαρμογή σε όλες τις συνθήκες οδήγησης: Η τεχνολογία E-TECH του Groupe Renault βασίζεται σε μία σειριακή-παράλληλη (series-parallel) αρχιτεκτονική λειτουργίας που δίνει τη δυνατότητα  συνδυασμού των πλεονεκτημάτων της υβριδικής κίνησης (σε σειρά, παράλληλα, ή σειριακά-παράλληλα). Οι κινητήρες μπορούν να λειτουργούν ανεξάρτητα ή σε συνδυασμό διοχετεύοντας την ισχύ τους στους τροχούς. Το σύστημα κίνησης διαχειρίζεται τη λειτουργία των κινητήρων και την παροχή ισχύος, ανάλογα με τις απαιτήσεις ισχύος καθώς και ανάλογα με τις ευκαιρίες ανάκτησης ενεργείας, για τη φόρτιση της μπαταρίας. Ο τρόπος αυτός διαχείρισης πραγματοποιείται βάσει 15 συνδυασμών λειτουργίας των κινητήρων και της επιλεγμένης ταχύτητας στο κιβώτιο.

Κατά τη διάρκεια της κίνησης, η εναλλαγή μεταξύ των προγραμμάτων κίνησης είναι σχεδόν ανεπαίσθητη και δεν χρειάζεται καμία απολύτως παρέμβαση από τον οδηγό. Το σύστημα E-TECH επιλέγει αυτόματα το καταλληλότερο, για την περίσταση, πρόγραμμα ώστε να επιτύχει τη βέλτιστη κατανάλωση και τις μικρότερες δυνατές εκπομπές ρύπων, εξασφαλίζοντας, παράλληλα, τις ιδανικές συνθήκες απόκρισης και οδηγικής απόλαυσης.

Η βασική έκδοση του νέου υβριδικού Renault Clio, κοστίζει 24.990 ευρώ.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v